Golf MK3 92 ААМ - източване на охладителната течност

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Николай_
Мнения: 31
Регистриран на: Пет 16 мар 2012 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf MK3 92 ААМ - източване на охладителната течност

Мнениеот Николай_ » Нед 23 ное 2014 16:46


Дано е по-малката беля, но вчера, при проблем на пътя ми се наложи голямо доливане, в резултат на което всичко по охладителната система е вода. Снощи не беше студено, но като гледам сега как изведнъж застудя - тук температурите ще паднат доста под нулата. Разкачих долният маркуч от термостата към водния радиатор, и каквото може изтече. Не знам обаче останалата вода дали е проблем? Предвид полевите условия няма как да сваля термостат, за да изтече всичко. Четох из темите да казват - палиш и чакаш термостатът да отвори, след което гасиш, така всичко ще изтече. Въпреки това ще попитам - проблем ли е да го направя така? В смисъл - ако вчера не съм успял да прегрея достатъчно двигателят, да не го направя сега? :)




Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Golf MK3 92 ААМ - източване на охладителната течност

Мнениеот vucata » Нед 23 ное 2014 17:42


Чак толкова да паднат температурите, че да скове и да не се отмръзне едва ли ще стане. Не се притеснявай толкова, докато си набваиш частта която ти е дефектирала


Николай_
Мнения: 31
Регистриран на: Пет 16 мар 2012 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 92 ААМ - източване на охладителната течност

Мнениеот Николай_ » Нед 23 ное 2014 18:10


Благодаря за отговора. То размразяването надали е проблем, ама до сковаване не ми се ще да се стига.
Дефектирала част не е имало, проблемът е отстранен. Утре ще ми докарат антифриз, и ми се ще, ако това е удачен начин, да източа всичко от системата, и тогава да наливам, така че въпросът си остава. Ако ли не е удачен начин - доливам пак с вода, и карам към сервиз, пък там да свалят термостат, че в тоя студ не си е работа на външен канал.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Golf MK3 92 ААМ - източване на охладителната течност

Мнениеот vucata » Нед 23 ное 2014 18:28


Не е болка за умиране, аз до сега винаги когато съм източвал стар антифриз, разкачам големия мъркуч долу на радиатора и квото изтече го меря в туба от 5 литра. Слагам антифриз според показанията на производителя, разреждам го с дестилирана вода и слагам една идея повече антифриз примерно 400-500мл повече, заради старото количество което е останало във водната система. Не се притеснявай грам, няма да си първият който е долял без да източи напълно стария антифриз. :th_up


Николай_
Мнения: 31
Регистриран на: Пет 16 мар 2012 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 92 ААМ - източване на охладителната течност

Мнениеот Николай_ » Нед 23 ное 2014 19:40


Разбрах те, благодаря отново.
При мен обаче, ако изобщо има останал антифриз в системата ще е максимум 1%, другото е вода, и предпочитам да източа всичко, дори и да няма основания за това. Теоретично ми се струва, че не би трябвало да има проблем при разкачен долен маркуч на водния радиатор да се запали колата, до отварянето на термостата, само дето не съм убеден дали е така, затова и питам :mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], veidar и 224 госта