Golf MK3 Волана се върти трудно
- andres
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 21 авг 2014 22:36
- Автомобил: VW GOLF MK3 1.6 101 HP
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: Pazardjik
Golf MK3 Волана се върти трудно
Колеги от както купих голфа имам проблем с волана . Лятото при въртене се чуваше пукане което изчезваше след няколко завъртания . От както почна да захладнява сутрин , волана започна да се втвърдява и става почти невъзвожно да се върти След няколко пълни завъртания от край в край изведнъж "изпуква" и хидравлика почти се завръща.На няколко пъти ми задържа на завой и много трудно овладявам автомобила. Ужасно е , а и ще става и още по студено и проблема ще се влошава. Аз имам съмнения ,че е хидравличната помпа , но все пак искам да чуя вашите мнения. Ако може да ме ориентирате за цената на нова и на втора употреба и дали има значение какъв е двигатела ?
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: GOLF MK3 Волана се върти трудно
цена нова 150-300лв.
Цена втора употреба 40-50лв.
Има значение какъв е двигателя,изнасянето е различно 41 или 52мм,шайбите ремъчните са различни.
В помпата където се завива маркуча за високото налягане има един клапан,който рядко но при някои колеги блокира отворен,има за цел да прави байпас за да намали налягането на хидравликата при високи скорости/обороти/,за да не се пребиеш.При намаляне на оборотите трябва да се възстановява,но понякога заяжда и..Развий гайката 22или 24 беше не помня вече, и го извади.Състои се от две части една под друга и пружина която влиза в долната част.Виж дали се движи клапана свободно в леглото на помпата.На долната част на клапана има една цедка и понякога попаднали парченца боклуци от системата я запушват и пак нямаш хидравлика.Провери това преди да купуваш.
Огледай си и ремъка да не е хлабав и да превърта.Когато форсираш на място и въртиш волана олеква ли?Ако е така почти 100% е износена помпата и не прави налягане.Ако всичко по помпата е 6 продължаваш рейка и тн..
https://www.google.bg/search?q=powersteering+flow+control+valve&biw=1024&bih=614&tbm=isch&imgil=1SOJhfRkC9aiFM%253A%253BxWPe3duSqMRp6M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.hotrodders.com%25252Fforum%25252Fpower-steering-pump-issue-201233.html&source=iu&pf=m&fir=1SOJhfRkC9aiFM%253A%252CxWPe3duSqMRp6M%252C_&usg=__Z55VxYTYs-c8L4opMjOBPDbDN_c%3D&ved=0CDMQyjc&ei=HBF-VN7YKubuyQPqkoLoCw#facrc=_&imgdii=_&imgrc=1SOJhfRkC9aiFM%253A%3B6-oatWCNOnaqpM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pozziracing.com%252FMedia%252FPS%252520valve.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pozziracing.com%252Fcamaro_steering.htm%3B575%3B186
Цена втора употреба 40-50лв.
Има значение какъв е двигателя,изнасянето е различно 41 или 52мм,шайбите ремъчните са различни.
В помпата където се завива маркуча за високото налягане има един клапан,който рядко но при някои колеги блокира отворен,има за цел да прави байпас за да намали налягането на хидравликата при високи скорости/обороти/,за да не се пребиеш.При намаляне на оборотите трябва да се възстановява,но понякога заяжда и..Развий гайката 22или 24 беше не помня вече, и го извади.Състои се от две части една под друга и пружина която влиза в долната част.Виж дали се движи клапана свободно в леглото на помпата.На долната част на клапана има една цедка и понякога попаднали парченца боклуци от системата я запушват и пак нямаш хидравлика.Провери това преди да купуваш.
Огледай си и ремъка да не е хлабав и да превърта.Когато форсираш на място и въртиш волана олеква ли?Ако е така почти 100% е износена помпата и не прави налягане.Ако всичко по помпата е 6 продължаваш рейка и тн..
https://www.google.bg/search?q=powersteering+flow+control+valve&biw=1024&bih=614&tbm=isch&imgil=1SOJhfRkC9aiFM%253A%253BxWPe3duSqMRp6M%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.hotrodders.com%25252Fforum%25252Fpower-steering-pump-issue-201233.html&source=iu&pf=m&fir=1SOJhfRkC9aiFM%253A%252CxWPe3duSqMRp6M%252C_&usg=__Z55VxYTYs-c8L4opMjOBPDbDN_c%3D&ved=0CDMQyjc&ei=HBF-VN7YKubuyQPqkoLoCw#facrc=_&imgdii=_&imgrc=1SOJhfRkC9aiFM%253A%3B6-oatWCNOnaqpM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pozziracing.com%252FMedia%252FPS%252520valve.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.pozziracing.com%252Fcamaro_steering.htm%3B575%3B186
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pomorie
Re: GOLF MK3 Волана се върти трудно
Ако може да използвам темата - моя волан също пука - на какво се дължи пукането? Иначе аз нямам хидравлики и тем подобни екстри , колата е голф мк 2 1,6 тд
- andres
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 21 авг 2014 22:36
- Автомобил: VW GOLF MK3 1.6 101 HP
- Двигател: AEK 1996
- Местоположение: Pazardjik
Re: GOLF MK3 Волана се върти трудно
Благодаря за подробното обяснение . Ще пробвам .
Re: GOLF MK3 Волана се върти трудно
Добър вечер ,колеги.И аз имах странно пукане от лявата страна ,когато въртя волана.Оказа се,че се е разбил лагера на макферсона.Колата е Голф мк2.
Дано съм бил полезен.Успех! :)
Дано съм бил полезен.Успех! :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tomata и 185 госта