Golf MK3 1.4I Хвърля масло през аспуха,издухан двигател?
Re: Golf MK3 1.4I Хвърля масло през аспуха,издухан двигател?
Първо си премери компресията на твоя мотор , за да хвърля маслото през цилиндъра , компресията трябва да е доста понижена. Да влиза толкова много масло в цилиндрите или трябва да е спукана главата , или блока , или да нямаш гумички на клапаните. Тая глава качествено ли е шлайфана , на машина ли ? Острата миризма отзад ме съмнява да е масло , по-скоро е не изгоряло гориво. Виж си бобината , кабелите , капачката и палеца. Според мен имаш проблем със запалителната с-ма нещо или с компа.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Golf MK3 1.4I Хвърля масло през аспуха,издухан двигател?
Колега,проверихте ли водачите на клапаните да не са много износени или спукани?
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK3 1.4I Хвърля масло през аспуха,издухан двигател?
Има твърде много работи за проверяване и резултата в крайна сметка е твърде съмнителен. Стефанчо ти е направил оферта на предната страница, той пише много във форума и лесно можеш да проследиш историята на въпросния двигател от старите му мнения. Парите, които му търси са доста близо до тези които биха дали на Вторични за двигателя.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK3 1.4I Хвърля масло през аспуха,издухан двигател?
Надявам се да не бъда разбран погрешно. Споменах го в случай, че колегата реши да взема някакъв двигател по принцип. Щото на моргите със сигурност цената му няма да е тази, а състоянието на тези неща никой не може да го гарантира - колко ще изкара, какво ще му се счупи и т.н. За въпросния мога да кажа, че до последно вървеше и палеше безпроблемно, маслото не го буташе - сменял съм гумички. Гарнитурата на главата е сменявана веднъж, по цилиндрите нямаше голямо износване, даже хонингът си им седеше, ако си спомням правилно. Като цяло - служеше ми вярно около 5-6 години тоя мотор - както съм написал съм сменил само гумички и гарнитура щото ми смеси маслото и антифриза - не е прегряван никога в мен. Колко още може да изкара - няма как да знам.
Въпреки това бих посъветвал колегата първо да види неговия мотор какво му е и тогава да решава. Ако не е нещо сериозно по-добре да си ремонтира неговия.
Въпреки това бих посъветвал колегата първо да види неговия мотор какво му е и тогава да решава. Ако не е нещо сериозно по-добре да си ремонтира неговия.
Re: Golf MK3 1.4I Хвърля масло през аспуха,издухан двигател?
Главата и блока със сигурност не са спукани,гумичките ги смених с чисто нови. Двигателят не е прегряван и главата бе леко шлайфана,казаха,че няма изкривявания по нея. Миризмата отзад е на масло,тъй като се вижда как капе от ауспуха,а и при движение ми пръска на ситни пръски задната броня,капак и стъкло. Въпреки този проблем,автомобила върви добре, пали си нормално и върви леко. Може би ако пак ми се омаслят свещите да вземе да прекъсва,но за сега около седмица,след второто отваряне на двигателя,няма проблем с това. Мисля си,че цилиндрите са се износили някъде в долната си част и от там става така,тъй като когато слагахме буталата със сегментите пасваха добре в горната част. Не знам какво решение да намеря, може би ще ми се наложи в крайна сметка да взема друг двигател,така че дано поне имам късмет с него,че по външния вид не се познават.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Golf MK3 1.4I Хвърля масло през аспуха,издухан двигател?
Scarfac3 написа:...Мисля си,че цилиндрите са се износили някъде в долната си част....
Това звучи напълно невероятно.Цилиндрите се износват повече в горната си част,защото там натоварването е най-голямо.Причината е експлозивното изгаряне на бензино-въздушната смес,от там рязко повишаване на налягането и т.н.
По-горе споменах проверка за спукани водачи.Не става въпрос за спукана глава.Водачите на клапаните,са бронзови тела набити в главата.В тях се движат клапаните,а върху водача се нахлузва гумичката .Ако хлабината между стеблото на клапана и отвора на водача е голяма,гумичката не може да уплътни добре.
При положение че главата е наред,вероятни причини остават голяма елипса на цилиндрите,износени бутала,не качествени сегменти.Един монтьор разправяше че имал случай на съвпадане на ключовете на сегментите и от там голям разход на масло...Не знам дали е истина и дали е възможно.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Golf MK3 1.4I Хвърля масло през аспуха,издухан двигател?
Компа амиго няма грижи,слагаи няма кахъри.
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Golf MK3 1.4I Хвърля масло през аспуха,издухан двигател?
Как тоя "майстор" е разбрал, че цилиндрите не са износени, пита ли го? Ако ги е мерил, с какво и как, какви са му граничните отклонения в допуска, това го питай?
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK3 1.4I Хвърля масло през аспуха,издухан двигател?
Автора на темата закупи от мен двигател. Надявам се да му свърши работа и да му служи вярно така, както на мен и то в продължение на 5 години.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], stefan4o и 249 госта