Golf MK4 1.6 16V AZD - проблемно палене

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf MK4 1.6 16V (AZD) - проблемно палене

Мнениеот freelancer » Пон 12 яну 2015 15:21


Мерси колега, че сподели това, което ти е казал Мишо от Герман, явно човека познава добре двигателите на фолксваген.
При мен се получава нещо подобно и мисля, че въпросното реле може би ми прави проблем. Мисля, че същото реле го слагат на поло, лупо. Номера е 410?
Релето е доста сложно, има бобинка и разни други елементи. Проблема е с първото палене, след това пали и всичко се оправя. Случвало ми се е да изгасне двигателя, като отрязан и това го прави винаги на студен двигател и при повече консуматори. Не мисля, че може да се провери толкова лесно, тъй като то просто си прекъсва. Може и да работи известно време, но може да прави проблема от време на време и работата става дебела.
Трябвало е да питаш Мишо, дали екуто записва някакви грешки вследствие прекъсването от релето. Въпросното реле, ако и при голфовете е същото захранва, доколото ми е известно инжекторите, подгрева на ламбда сондата, помпата и даже и бензиномера.
Аз си го купих за 15 лв., втора употреба, ще пробвам и се надявам проблема да е в него, както и дано употребяваното да не е сдало багажа.




Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Golf MK4 1.6 16V (AZD) - проблемно палене

Мнениеот alex_7656 » Пон 12 яну 2015 20:12


Е това вече е нещо !
Браво колега, точно в 10- ката ! :th_up


Потребителски аватар
Golf_Gogo
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 05 юли 2014 14:41
Автомобил: Passat Alltrack B8 + Golf 4
Двигател: 2_0 TDI DFCA + 1_6 16V BCB
Местоположение: гр. София

Re: Golf MK4 1.6 16V (AZD) - проблемно палене

Мнениеот Golf_Gogo » Вто 13 яну 2015 9:08


На 100% не записва грешка, така че трябва да се дебне с мултицет (поне той така го е хванал). А за номера на релето не съм го питал и съответно не мога да кажа дали е 410 :rolleyes

П.П. Трудно е да се хване, защото имаш право само на един опит за 24 часа и то ако е студ :Mr Green Fun


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Golf MK4 1.6 16V (AZD) - проблемно палене

Мнениеот freelancer » Чет 15 яну 2015 10:20


Вероятно проблема се дължи на суха/студена спойка в самото реле и за това се получава този дефект. Сега при по студено време не е нужно да минат токова часове, просто е нужно едно загряване и охлаждане и проблема е налице. Интересното в случая е, че релето явно ту работи, ту прекъсва и то в процеса на стартиране и загряване на двигателя, като дефектите се определят от това, къде е студената спойка, дали е в кръга на инжекторите, ламбдата или помпата. Ако прексъва захранването на инжекторите би трябвало да има записани грешки, примерно мисфайъри на 4 те инжектора едновременно. Подгрева също би трябвало да го запише, като спорадична грешка. Бензиновата помпа не се следи и е нормално екуто да се чуди какво става.
Според мен най-лесната диагностика без мултицет е винаги след 20 минути да слушаме дали релето пуска помпата след отваряне на шофьорската врата, ако не се чува помпата (в моят случай след по-голям престой) винаги означава, че релето има проблем.
Релето е реле за време и винаги пуска помпата след 20 минути, ако сме оставили колата с угасен двигател и затворени врати.
При мен се чува даже и едно цъкане на самото реле. Отварям вратата чувам помпата да подкачава и релето цъка.
Ето тука повече инфо за релето и проблем с него от коментарите ми в раздела за Поло и Лупо:ЦЪК


maniakat
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 14 дек 2011 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kalofer

Check Engine -ЛАМБДА СОНДА ???

Мнениеот maniakat » Вто 03 ное 2015 15:51


Колеги помагаите купих един Голф 1.6 16V 105 коня мотора му е AZD ,святка ми Check Engine ,закачихме го на диагностика и изкара това- О2 Sensor Circuit -Викат ми е е Ламбда сонда незнам предна ли или задна !!но можело и друго да е .Благодаря предварително


maniakat
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 14 дек 2011 18:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kalofer

Re: Check Engine -ЛАМБДА СОНДА ???

Мнениеот maniakat » Вто 03 ное 2015 15:58


Забравих да кажа,че колата няма АГУ



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 177 госта