Преди 2 години се направи цялостен ремонт на главата на автомобил голф 3 1.8 АБС.Ремонта включваше шлайф,гумички,нова гарнитура на главата,пасване на клапани абе всичко,както си му е реда...и след 20 000 км забелязвам теч между главата и блока точно от гарнитурата сълзи антифриз.За близо 100-200 км от максимум слиза на минимум.Гарнитурата,която се сложи беше Reinz.Единственото,която не се смени бяха болтовете.
Въпроса ми е с донатягане на главата има ли шанс да спре теча или щом сълзи трябва пак всичко на ново да се прави.
Да добавя,че не надува и нямам измита свещ.Демек теча е само на вън,а не към цилиндрите.
Golf MK3 1.8 ABS Теч от ганритура на главата
- Pavlikenski_92
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Павликени
Golf MK3 1.8 ABS Теч от ганритура на главата
Последна промяна от ivostefanov на Нед 21 дек 2014 10:40, променено общо 1 път.
Причина: Редактирах заглавието според правилата и темата шаблон,моля придържай се към тях.
Причина: Редактирах заглавието според правилата и темата шаблон,моля придържай се към тях.
- Golfan_93
- Мнения: 330
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
- Автомобил: Golf MK III
- Двигател: ABD 1992
- Местоположение: София
Re: Теч от ганритура на главата голф 3
Наскоро ми се случва да присъствам на 2 сваляния на глави на други автомобили, незнайно защо, хората стягаха главата първия път, само на някаква лека умерена сила колкото да прибере, и оставяха автомобила така 1 ден след което си достягаха и така .. един вид, главата да свикне с напрежението и да по-скоро да се отнеме то за да легне плътно.
Колкото по твоя въпрос, ако не си сигурен че, гарнитурата е за смяна, пробвайте да го достегнете нищо не губите, динометричния и по схемата за стягане отново.
И ако не се случи нищо.. процедурата е ясна.. :Х
Колкото по твоя въпрос, ако не си сигурен че, гарнитурата е за смяна, пробвайте да го достегнете нищо не губите, динометричния и по схемата за стягане отново.
И ако не се случи нищо.. процедурата е ясна.. :Х
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Теч от ганритура на главата голф 3
Има шанс да скъсаш болт, тогава вече става по-кофти. При смяна на гарнитура - нови болтове. На самата гарнитура, а и по автомобилните ръководства не пише да се достяга след еди си колко км.
- Pavlikenski_92
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Павликени
Re: Теч от ганритура на главата голф 3
Ако ще стягам ще е в рамките на разумното.Добавка за спиране на теч в такъв случай би ли имала полза?
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Теч от ганритура на главата голф 3
Същия проблем имаха и аз на пасата Б3 преди време със съвсем леко сълзене от гарнитурата на главата. Имах и лек теч от радиатора. С надеждата да спра течовете, сипах добавка за запушване течна на лики моли. Теча на радиатора спря, но на гарнитурата не. Последва сваляне на кратуната , гарнитура нова и т.н.
Така че може да пробваш с добавка, ако стане...стане, но при мен не се оправи.
Така че може да пробваш с добавка, ако стане...стане, но при мен не се оправи.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Теч от ганритура на главата голф 3
Не. Колата ако е била карана със син менте антифриз е "нормално" да скапе гарнитурата .Pavlikenski_92 написа:Добавка за спиране на теч в такъв случай би ли имала полза?
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Теч от ганритура на главата голф 3
" а и по автомобилните ръководства не пише да се достяга след еди си колко км."
Пише! Специално за моя мотор с код SB пише че се достяга главата след 500 1000 км.
Не съм го правил. Няколко майстора ми казаха че никога не са достягали глава след определен пробег.
Пише! Специално за моя мотор с код SB пише че се достяга главата след 500 1000 км.
Не съм го правил. Няколко майстора ми казаха че никога не са достягали глава след определен пробег.
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Теч от ганритура на главата голф 3
И моята не са я донатягали....изрично питах и казаха че няма нужда...това не било москвич, жигула, зил и е така ми изреди всичките соц. возила
Послушах го, в последствие не съм имал проблеми.
Вероятността да скъсаш болт при донатягане си е 50 на 50. Остави майстора да решава, щото ако стане нещо той ще я прави.
Послушах го, в последствие не съм имал проблеми.
Вероятността да скъсаш болт при донатягане си е 50 на 50. Остави майстора да решава, щото ако стане нещо той ще я прави.
- offside
- Мнения: 250
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
- Автомобил: Passat B5 1997
- Двигател: 1.8 20v ADR
- Местоположение: гр.София
Re: Теч от ганритура на главата голф 3
Най добре да я смениш. Шлайф на глава е също задължителен! Бих ти припоръчал и да не взимаш гарнитура на Рейнц, защото явно занемариха качеството в последно време и има много проблеми от сходно естество с тях. Поискай да сравниш елринг (примирно) и рейнц и ще се изненадаш от разликите дори и да не разбираш и грам, те са очевидни. Личен опит от преди няколко месеца. Понеже не повярвах и помислих че съм поподнал на менте, обиколих няколко магазина, но уви не. :) Успех и дано да няма др проблеми
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Re: Теч от ганритура на главата голф 3
А главата шлайфахте ли? Ако за твоя мотор пише че се натяга,значи се натяга,това че някой не натягал,незначи че е по знаещ от немеца конструктор,а главата винаги се шлайфа,дори и само за почистване
Болтовете е добре да се сменят с нови,не са скъпи.На един мой опел не ги смених и скъсах единия,в моргата по 2.5 лв. през ноща че нямаше работещ магазин,сутринта комплект нови с еврейски глави,които били некакви дето не се разтягали,и след загряване се събирали нещо си,камъка за главата беше към 40 лв.
Болтовете е добре да се сменят с нови,не са скъпи.На един мой опел не ги смених и скъсах единия,в моргата по 2.5 лв. през ноща че нямаше работещ магазин,сутринта комплект нови с еврейски глави,които били некакви дето не се разтягали,и след загряване се събирали нещо си,камъка за главата беше към 40 лв.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK3 1.8 ABS Теч от ганритура на главата
На ABS мотор главата не се донатяга.
Съжалявам,че Аутодата-та не е този комп,но по спомен първото стягане е с динамометричен ключ,с 45 нютона,по спомен казвам,не съм на 100% убеден.
Но следващите три стягания са на 90 градуса.
Стягаш и забравяш.
Съжалявам,че Аутодата-та не е този комп,но по спомен първото стягане е с динамометричен ключ,с 45 нютона,по спомен казвам,не съм на 100% убеден.
Но следващите три стягания са на 90 градуса.
Стягаш и забравяш.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Теч от ганритура на главата голф 3
stefan4o написа:Има шанс да скъсаш болт, тогава вече става по-кофти. При смяна на гарнитура - нови болтове. На самата гарнитура, а и по автомобилните ръководства не пише да се достяга след еди си колко км.
То и по автомобилните ръководства VW не пише, че трябва да се сменяват всеки път болтовете.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта