Golf MK3 1.8 ABS Теч от ганритура на главата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Pavlikenski_92
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
Автомобил: Audi A3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Павликени

Golf MK3 1.8 ABS Теч от ганритура на главата

Мнениеот Pavlikenski_92 » Пет 19 дек 2014 0:36


Преди 2 години се направи цялостен ремонт на главата на автомобил голф 3 1.8 АБС.Ремонта включваше шлайф,гумички,нова гарнитура на главата,пасване на клапани абе всичко,както си му е реда...и след 20 000 км забелязвам теч между главата и блока точно от гарнитурата сълзи антифриз.За близо 100-200 км от максимум слиза на минимум.Гарнитурата,която се сложи беше Reinz.Единственото,която не се смени бяха болтовете.
Въпроса ми е с донатягане на главата има ли шанс да спре теча или щом сълзи трябва пак всичко на ново да се прави.
Да добавя,че не надува и нямам измита свещ.Демек теча е само на вън,а не към цилиндрите.

Последна промяна от ivostefanov на Нед 21 дек 2014 10:40, променено общо 1 път.
Причина: Редактирах заглавието според правилата и темата шаблон,моля придържай се към тях.




Потребителски аватар
Golfan_93
Мнения: 330
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
Автомобил: Golf MK III
Двигател: ABD 1992
Местоположение: София

Re: Теч от ганритура на главата голф 3

Мнениеот Golfan_93 » Пет 19 дек 2014 2:54


Наскоро ми се случва да присъствам на 2 сваляния на глави на други автомобили, незнайно защо, хората стягаха главата първия път, само на някаква лека умерена сила колкото да прибере, и оставяха автомобила така 1 ден след което си достягаха и така .. един вид, главата да свикне с напрежението и да по-скоро да се отнеме то за да легне плътно.

Колкото по твоя въпрос, ако не си сигурен че, гарнитурата е за смяна, пробвайте да го достегнете нищо не губите, динометричния и по схемата за стягане отново.

И ако не се случи нищо.. процедурата е ясна.. :Х


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Теч от ганритура на главата голф 3

Мнениеот stefan4o » Пет 19 дек 2014 7:21


Има шанс да скъсаш болт, тогава вече става по-кофти. При смяна на гарнитура - нови болтове. На самата гарнитура, а и по автомобилните ръководства не пише да се достяга след еди си колко км.


Потребителски аватар
Pavlikenski_92
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
Автомобил: Audi A3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Павликени

Re: Теч от ганритура на главата голф 3

Мнениеот Pavlikenski_92 » Пет 19 дек 2014 11:59


Ако ще стягам ще е в рамките на разумното.Добавка за спиране на теч в такъв случай би ли имала полза?


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2527
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Теч от ганритура на главата голф 3

Мнениеот drago_tr » Пет 19 дек 2014 12:55


Същия проблем имаха и аз на пасата Б3 преди време със съвсем леко сълзене от гарнитурата на главата. Имах и лек теч от радиатора. С надеждата да спра течовете, сипах добавка за запушване течна на лики моли. Теча на радиатора спря, но на гарнитурата не. Последва сваляне на кратуната :mhihi , гарнитура нова и т.н.
Така че може да пробваш с добавка, ако стане...стане, но при мен не се оправи. :th_up


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Теч от ганритура на главата голф 3

Мнениеот samo_pechka » Пет 19 дек 2014 12:57


Pavlikenski_92 написа:Добавка за спиране на теч в такъв случай би ли имала полза?
Не. Колата ако е била карана със син менте антифриз е "нормално" да скапе гарнитурата .


Потребителски аватар
Presli82
Мнения: 508
Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
Автомобил: Volkswagen Passat b2
Двигател: diesel
Местоположение: Svoge
Контакти:

Re: Теч от ганритура на главата голф 3

Мнениеот Presli82 » Пет 19 дек 2014 13:08


" а и по автомобилните ръководства не пише да се достяга след еди си колко км."

Пише! Специално за моя мотор с код SB пише че се достяга главата след 500 1000 км.
Не съм го правил. Няколко майстора ми казаха че никога не са достягали глава след определен пробег.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2527
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Теч от ганритура на главата голф 3

Мнениеот drago_tr » Пет 19 дек 2014 13:14


И моята не са я донатягали....изрично питах и казаха че няма нужда...това не било москвич, жигула, зил и е така ми изреди всичките соц. возила :mhihi
Послушах го, в последствие не съм имал проблеми.
Вероятността да скъсаш болт при донатягане си е 50 на 50. Остави майстора да решава, щото ако стане нещо той ще я прави. :th_up


Потребителски аватар
offside
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
Автомобил: Passat B5 1997
Двигател: 1.8 20v ADR
Местоположение: гр.София

Re: Теч от ганритура на главата голф 3

Мнениеот offside » Нед 21 дек 2014 4:27


Най добре да я смениш. Шлайф на глава е също задължителен! Бих ти припоръчал и да не взимаш гарнитура на Рейнц, защото явно занемариха качеството в последно време и има много проблеми от сходно естество с тях. Поискай да сравниш елринг (примирно) и рейнц и ще се изненадаш от разликите дори и да не разбираш и грам, те са очевидни. Личен опит от преди няколко месеца. Понеже не повярвах и помислих че съм поподнал на менте, обиколих няколко магазина, но уви не. :) Успех и дано да няма др проблеми


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Re: Теч от ганритура на главата голф 3

Мнениеот Ronin » Нед 21 дек 2014 9:35


А главата шлайфахте ли? Ако за твоя мотор пише че се натяга,значи се натяга,това че някой не натягал,незначи че е по знаещ от немеца конструктор,а главата винаги се шлайфа,дори и само за почистване
Болтовете е добре да се сменят с нови,не са скъпи.На един мой опел не ги смених и скъсах единия,в моргата по 2.5 лв. през ноща че нямаше работещ магазин,сутринта комплект нови с еврейски глави,които били некакви дето не се разтягали,и след загряване се събирали нещо си,камъка за главата беше към 40 лв.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Golf MK3 1.8 ABS Теч от ганритура на главата

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 21 дек 2014 12:23


На ABS мотор главата не се донатяга.
Съжалявам,че Аутодата-та не е този комп,но по спомен първото стягане е с динамометричен ключ,с 45 нютона,по спомен казвам,не съм на 100% убеден.
Но следващите три стягания са на 90 градуса.
Стягаш и забравяш.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Теч от ганритура на главата голф 3

Мнениеот kaiser666 » Сря 18 фев 2015 18:43


stefan4o написа:Има шанс да скъсаш болт, тогава вече става по-кофти. При смяна на гарнитура - нови болтове. На самата гарнитура, а и по автомобилните ръководства не пише да се достяга след еди си колко км.


То и по автомобилните ръководства VW не пише, че трябва да се сменяват всеки път болтовете. icon_idea



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта