Моля за малко помощ. Искам да знам как да модифицирам електрическата инсталация, така че да не работи функцията за вдигане/сваляне на стъклата чрез задържане на ключа в шофьорската врата в крайно долно или крайно горно положение. Случва ми се понякога заедно с отключването да почнат да ми се свалят и стъклата, което вероятно е следствие от мръсни контакти. Честно казано тази функция ми е ненужна и безполезна и искам съвети как да я изключа.
Второто, за което ще помоля е някой да ми каже дали мога да дръпна 12V след контактен ключ от клемата в 2 реда, която се намира под кормилото и ако не е твърде нагло някой да даде разположението на изводите/пинаута, за да знам от къде мога? Искам радиото ми да работи само и единствено когато има ключ в автомобила, за да не го забравям.
п.п Искам да кажа на модератор, че се надявам този път темата да е по "шаблона", но нещо не ми стигат символите на заглавието да си опиша питането. Нямам си и идея какъв ми е "кода на двигателя".
Vento 94г 2.0i Сваляне на стъкла от шофьорска врата и 12V
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Vento 94г 2.0i Сваляне на стъкла от шофьорска врата и 12
При Пасата кабела към комфорт модула,който ти трябва е червен с жълта ивица.Режеш и си готов.
На бушониерата на гърба има свободни пинове за + след контакт.Трябва хубаво да я свалиш и обърнеш за да видиш,на втория ред са и принципно по тях има забити червени кабели.
На бушониерата на гърба има свободни пинове за + след контакт.Трябва хубаво да я свалиш и обърнеш за да видиш,на втория ред са и принципно по тях има забити червени кабели.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94г 2.0i Сваляне на стъкла от шофьорска врата и 12
Разбрах, че има вариант в шофьорската врата да сваля букса или да режа. Комфорт модулът не знам къде се намира въобще.
12волта от таблото мога да взема? Значи няма смисъл да опитвам късмета да взимам 12 волта от волана?
12волта от таблото мога да взема? Значи няма смисъл да опитвам късмета да взимам 12 волта от волана?
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Vento 94г 2.0i Сваляне на стъкла от шофьорска врата и 12
Специално за радиото, имаш си прекарани жици до касетофона.
Попремери и ще ги откриеш, мисля беше тънка кафява отзад на касетофона, ако ти е здрав клемореда ще имаш напрежение само след като си с ключ в ключалката, може да се наложи да завъртиш на контакт и да го върнеш на 0 за да задържи.
За стъклата, при мен връзката беше в инсталациата на шофьорската врата, смисъл трябва да я пръснеш и да късаш понеже са свързани с ултразвукова спойка. При теб може и да е другояче понеже си по нова година, но моите бяха така направени
Попремери и ще ги откриеш, мисля беше тънка кафява отзад на касетофона, ако ти е здрав клемореда ще имаш напрежение само след като си с ключ в ключалката, може да се наложи да завъртиш на контакт и да го върнеш на 0 за да задържи.
За стъклата, при мен връзката беше в инсталациата на шофьорската врата, смисъл трябва да я пръснеш и да късаш понеже са свързани с ултразвукова спойка. При теб може и да е другояче понеже си по нова година, но моите бяха така направени
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94г 2.0i Сваляне на стъкла от шофьорска врата и 12
Имам Евро-букса и радиото пали дори когато колата не е на контакт. Иначе всичко останало си гасне когато не е на контакт.
Надявам се ще мина без рязане на кабели на шофьорската врата.
Надявам се ще мина без рязане на кабели на шофьорската врата.
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Vento 94г 2.0i Сваляне на стъкла от шофьорска врата и 12
Да не би някой да е работил по евро буксата и затова да не ти огасва радиото. Попринцип жичката която е за пускане на радиото, само като е на контакт е тъничка и е на 7-мо краче на евро буксата.
Другия + който е на евро буксата е постоянен, доста по голямо сечение и е на 4ти крак.
Другия + който е на евро буксата е постоянен, доста по голямо сечение и е на 4ти крак.
- georgebonev
- Мнения: 3096
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Vento 94г 2.0i Сваляне на стъкла от шофьорска врата и 12
Може да е от полза за колегите:
Схема на окабеляване на аудио системата във VW 1990-2000г.
Схема на окабеляване на аудио системата във VW 1990-2000г.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94г 2.0i Сваляне на стъкла от шофьорска врата и 12
Има 3 проводника към ключалката на шофьорската врата на букса. Откачих буксата. Заключва се малко по-трудно като че ли, но няма проблеми със сваляне на стъклата. Особено зимата е много неприятно да почнат да ти слизат стъклата, или като вали дъжд.
12волта са редовни, имам проводник на който трябва да ги има и такъв, на който ги няма, когато не е на контактен ключ, измерено на буксата на радиото. Проблемът е, че жълт проводник на NEO CMR 1510 уж е за паметта, но е достатъчен, за да стартира радиото, дори колата да не е на контакт. Моля за съвети - има ли специфики в Евро Буксата на VW или има грешка в означението на проводниците или изработката на радиото? Същото дори когато е изключено свети и показва часовник. Който има такова - моля да ми каже как да го свържа, така че да не свети и да не работи нищо друго, освен паметта за радио станциите, когато колата не е на контакт. В момента се сещам само да пусна и двата проводника през контактен ключ, като вържа червен и жълт да минават през него, но така вероятно губя паметта на радиото.
Също така измерих и че радиото дава 12V към конвертера за активна/автоматична антена. Никъде не виждам автоматична, която се вдига, нито някъде видима антена по покрива на колата. Предполагам, че антената е активна някъде между тапицерията на тавана и тавана или около задното стъкло. Забелязал съм, че като пусна подгрева на задното стъкло, осезаемо се влошава приемането на радиостанциите, което ме кара да мисля, че антената е наоколо. Моля някой да ме посъветва защо приемането на радиото не се променя към по-добро, дори когато има ток към активната антена? Черпи ли в такъв режим останалата апаратура на колата много ток?
п.п Грешно съм мерил евро буксата. На управляващата червена жица на радиото винаги има 12V и минава през таблото с предпазители. Ще прекарам управляващата през клаксона, който не работи, когато колата не е на контакт.
п.п2 За по-лесно взех 12V от плафона на жабката. Надявам се, не съм допуснал груба грешка. Запоих, термошлаух, изолир.
Притеснява ме обаче следното - на старата ми кола имаше положение на контактен ключ, при който лампите на таблото НЕ светят, но радиото работи. Т.е първо положение изключено, но ключ поставен, второ - радиото работи, трето - лампите по таблото работят, четвърто/трето с натискане надолу - колата пали. Защо при VW няма положение на ключа, при което радиото работи, но лампите не? Има ли проблем ако работи понякога радиото на контакт, при който лампите светят по таблото и т.н,? Не за самото радио, а за инсталацията на колата?
12волта са редовни, имам проводник на който трябва да ги има и такъв, на който ги няма, когато не е на контактен ключ, измерено на буксата на радиото. Проблемът е, че жълт проводник на NEO CMR 1510 уж е за паметта, но е достатъчен, за да стартира радиото, дори колата да не е на контакт. Моля за съвети - има ли специфики в Евро Буксата на VW или има грешка в означението на проводниците или изработката на радиото? Същото дори когато е изключено свети и показва часовник. Който има такова - моля да ми каже как да го свържа, така че да не свети и да не работи нищо друго, освен паметта за радио станциите, когато колата не е на контакт. В момента се сещам само да пусна и двата проводника през контактен ключ, като вържа червен и жълт да минават през него, но така вероятно губя паметта на радиото.
Също така измерих и че радиото дава 12V към конвертера за активна/автоматична антена. Никъде не виждам автоматична, която се вдига, нито някъде видима антена по покрива на колата. Предполагам, че антената е активна някъде между тапицерията на тавана и тавана или около задното стъкло. Забелязал съм, че като пусна подгрева на задното стъкло, осезаемо се влошава приемането на радиостанциите, което ме кара да мисля, че антената е наоколо. Моля някой да ме посъветва защо приемането на радиото не се променя към по-добро, дори когато има ток към активната антена? Черпи ли в такъв режим останалата апаратура на колата много ток?
п.п Грешно съм мерил евро буксата. На управляващата червена жица на радиото винаги има 12V и минава през таблото с предпазители. Ще прекарам управляващата през клаксона, който не работи, когато колата не е на контакт.
п.п2 За по-лесно взех 12V от плафона на жабката. Надявам се, не съм допуснал груба грешка. Запоих, термошлаух, изолир.
Притеснява ме обаче следното - на старата ми кола имаше положение на контактен ключ, при който лампите на таблото НЕ светят, но радиото работи. Т.е първо положение изключено, но ключ поставен, второ - радиото работи, трето - лампите по таблото работят, четвърто/трето с натискане надолу - колата пали. Защо при VW няма положение на ключа, при което радиото работи, но лампите не? Има ли проблем ако работи понякога радиото на контакт, при който лампите светят по таблото и т.н,? Не за самото радио, а за инсталацията на колата?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 70 госта