Здравейте колеги.
Вчера свалих главата на голф 3 гти 115 коня 2Е и днес я разглеждам щото е неделя а утре шлайф.
И какво да видя 3 от цилиндрите имат пукнатини на снимката съм ви показал най лошата пукнатина.
До колко фатално е това?
А главата я свалих щото надува антифрика демек покрай надуването видях и пукнатините и се чудя това влиза ли в нормите или си е зле...
Пукнатина между клапаните
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пукнатина между клапаните
Не е фатално, ще кара. Лошо е, ако е дълбока, ама тази не е. Често срещано явление е.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Пукнатина между клапаните
Саа като и ударят един шлайф и ше заспи
Няма да се плашиш
Няма да се плашиш
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пукнатина между клапаните
Някой знае ли от какво се получават тия пукнатини или всичко е на късмет
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пукнатина между клапаните
До 0.2 мм цепка е "нормално" ( според едни книги ) . Вече защо се получава ...ами големи клапани , много малко "месо" м/у тях , огън /студ редуване хил.пъти в минута и... това е
Да вметна , тр да видите при предкамерните как са напраскани (поне на ВАГ ) и пак няма проблем , вече ако е сцепена от легло клапан до бренер ( при предкамерен дизел ) , дори и минимално става кофти..почва да надува.
Да вметна , тр да видите при предкамерните как са напраскани (поне на ВАГ ) и пак няма проблем , вече ако е сцепена от легло клапан до бренер ( при предкамерен дизел ) , дори и минимално става кофти..почва да надува.
- Golf4V6
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 13:11
- Автомобил: VW Golf mk4 V6 4motion 2000
- Двигател: 3.2 BFH 2003
- Местоположение: Варна
Re: Пукнатина между клапаните
и vr6 са така
Последна промяна от ivostefanov на Вто 23 дек 2014 15:41, променено общо 1 път.
Причина: V6 може,ама на VR6 от 24 клапана 12 могат да бъдат само резерва в багажника
Причина: V6 може,ама на VR6 от 24 клапана 12 могат да бъдат само резерва в багажника
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пукнатина между клапаните
Затова някои дизеляци са с чугунени глави.
- Golf4V6
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 13:11
- Автомобил: VW Golf mk4 V6 4motion 2000
- Двигател: 3.2 BFH 2003
- Местоположение: Варна
Re: Пукнатина между клапаните
ivostefanov, приятелю според теб вр6 24 клапана няма такова нещо? Р32ката с какъв двигател е? 2.8 204 коня с 24 клапана това какво е? в6 ли е според теб?
Последна промяна от ivostefanov на Пон 29 дек 2014 7:47, променено общо 1 път.
Причина: Това го знаеш ти,аз и по запознатите,дори щях да слагам глава и изпускатели от R32,но реално VR6,V6 и R32 са различни неща.А още повече тук говорим за главата което всъщност е разликата или греша.
Причина: Това го знаеш ти,аз и по запознатите,дори щях да слагам глава и изпускатели от R32,но реално VR6,V6 и R32 са различни неща.А още повече тук говорим за главата което всъщност е разликата или греша.
- Zerga3GT
- Мнения: 1276
- Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
- Автомобил: Golf A3
- Двигател: ABU 94
- Местоположение: ВТ
- Контакти:
Re: Пукнатина между клапаните
Карал съм така и не ми е създавало проблем.
- Golf4V6
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 08 май 2012 13:11
- Автомобил: VW Golf mk4 V6 4motion 2000
- Двигател: 3.2 BFH 2003
- Местоположение: Варна
Re: Пукнатина между клапаните
твоя двигател. голф 4 2.8 24 клапана и 3.2 Р32 това всичко е вр6. на стария блок(12 клапана) глава с 24 клапана не пасва.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Пукнатина между клапаните
При такива случаи главата се проверява:дали с "надуване",дали с "химия"-въпрос на цена и препоръка.В София ,някъде на "Хладилника"..по много стари спомени има спец фирма за "надуване" на глави(ама ще ви станат ей такива собствените).С "химия" работи известната "Светла" в кв. "Надежда".
Аз съм ползвал второто предложение,за същите пукнатини на дизелна глава(пукат ги пущините и от Япония..).В моят случай,оттам минаваше воден кръг и вследствие на пукнатината-навлизаше вода в цилиндъра...до "воден удар".
При твоите симптоми (надува..)-трябва да се провери!
Аз съм ползвал второто предложение,за същите пукнатини на дизелна глава(пукат ги пущините и от Япония..).В моят случай,оттам минаваше воден кръг и вследствие на пукнатината-навлизаше вода в цилиндъра...до "воден удар".
При твоите симптоми (надува..)-трябва да се провери!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 256 госта