Здравейте и весела коледа на всички
От известно време след като загася двигателя се нулира таблото (часовника и временния километраж). Не го прави винаги , 3 пъти досега. По време на движението няма никакви проблеми. Попитах доста специалисти и получих доста мнения, като повечето клонят към проблем с таблото ( студена спойка). Въпроса е : ако таблото остане за момент без ток нулира ли се или само гасне и светва??? Може ли от този проблем да закъса колата или най -много да " умре" таблото , т.с да остане без оборотомер , скоростомер, температура ....??? Колата е ГОЛФ 4 2001 150 К.с . благодаря предварително
Golf MK4 2001г. 150ps ARL Нулиране на табло
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF 4 2001 , 150ps ARL нулиране на табло
Да не се нулира , когато тръгнеш да въртиш на стартер ако е тогава слаб акумулатор или стартер за ремонт .
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: GOLF 4 2001 , 150ps ARL нулиране на табло
Milanski написа:Да не се нулира , когато тръгнеш да въртиш на стартер ако е тогава слаб акумулатор или стартер за ремонт .
това означава , че при нулиране реално се рестартира компа, така ли?
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF 4 2001 , 150ps ARL нулиране на табло
Скоро мой колега имаше такъв проблем. При него таблото се нулираше при палене и когато е студено първите няколко минути не работеше. Естествено в началото само се е нулирал часовника и дневния километраж. Беше ходил при майстори, които бяха сваляли таблото и бяха презапоявали куплунга тъй като често има проблем със спойките. В неговият случай това не помогна. Проблема беше електролитния кондензатор на стабилизатора в самото табло. Капацитета му беше паднал много. След смяна на кондензатора вече всичко е наред.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: GOLF 4 2001 , 150ps ARL нулиране на табло
При мен беше само бушон! :)
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: GOLF 4 2001 , 150ps ARL нулиране на табло
mtm_golf написа:Скоро мой колега имаше такъв проблем. При него таблото се нулираше при палене и когато е студено първите няколко минути не работеше. Естествено в началото само се е нулирал часовника и дневния километраж. Беше ходил при майстори, които бяха сваляли таблото и бяха презапоявали куплунга тъй като често има проблем със спойките. В неговият случай това не помогна. Проблема беше електролитния кондензатор на стабилизатора в самото табло. Капацитета му беше паднал много. След смяна на кондензатора вече всичко е наред.
При мен се нулира в момента , когато загася двигателя. За студените спойки съм съм чувал, н за такъв кондензатор- не. Къде се намира той? И колегата в тези първи минути , когато таблото не показва стоиности, двигателя работеше ли??? Или с други думи : може ли заради този проблем да те зареже колата на пътя???
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: GOLF 4 2001 , 150ps ARL нулиране на табло
andon_ написа:При мен беше само бушон! :)
Кой от всички бушони е за таблото???
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2001г. 150ps ARL Нулиране на табло
Не, не може да те зареже. Колата си вървеше нормално, просто не работеше таблото. Не знам защо се нулира при гасене...
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf MK4 2001г. 150ps ARL Нулиране на табло
http://www.vwclub.bg/forum/download/file.php?id=203398&mode=view при тебе май е предпоследния, при мен на Венто е последния. Най-добре виж кой е за Instrument cluster, или нещо подобно
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Golf MK4 2001г. 150ps ARL Нулиране на табло
Изчисти 11 и 15 бушон и кажи дали има разлика!
Пръсни и с контактен спрей!
Пръсни и с контактен спрей!
- madwifi
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 22 юли 2008 14:35
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: 1.9D AEF
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2001г. 150ps ARL Нулиране на табло
Ако има проблеми със студени спойки може да те остави на път. Все пак на голф 4 имобилайзера е в таблото.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Golf MK4 2001г. 150ps ARL Нулиране на табло
Студени спойки на километраж на голф 4 до сега не съм вижадал!
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Golf MK4 2001г. 150ps ARL Нулиране на табло
Дълго време проблема не се беше появявал, та реших че се е разминал. Да ама не. вчера при загасването на двигателя отново се нулираха показанията на таблото. Този път тока дойде след доста време около 10 мин, та забелязах че не само таблото е без ток : ами и радиото и аварийните ,плафоните, светлините, че и алармата. След доста умуване с майстора решихме , че проблема е в клемореда и го сменихме. Дано е това и да няма проблеми повече.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Golf MK4 2001г. 150ps ARL Нулиране на табло
Здравейте колеги. Тези дни проблема отново се появи. Този път нямаше ток около час. Явно моите майстори не могат да се справят. Бихте ли ме насочили кьм ел.спец ,в Пловдив и региона а и не само, за да приключим проблема. Трябва някой, който познава цялата ел. система, а не да кара по системата проба грешка. Благодаря и весели празници.
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2001г. 150ps ARL Нулиране на табло
Проблемите от този род, дето ту ги има, ту ги няма обикновено са от лоша връзка или студена спойка и са трудни за откриване. При мен в движение таблото се изключваше - не се нулираше, но всички стрелки падаха до нула за момент и пак се вдигаха. Оказа се, че таблото както и други разни взимат "минус" от една кабелна обувка завита към купето намираща се под кората на чистачките в дясно до въздушния филтър на купето. Лошото е че открих проблема, когато в следствие на лошата връзка, кабела на тази кабелна обувка се запали, добре че имах читав пожарогасител.
Като намеря време ще погледна някоя схема и ще се опитам да те насоча от къде може да е проблема ти.
Като намеря време ще погледна някоя схема и ще се опитам да те насоча от къде може да е проблема ти.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта