Малко е стара темата но все пак има развитие (поне при мен).
След като духнах гарнитурата, свалих и ревизирах главата. Шлайф, гумички и пасване на клапани. Всмукателните клапани имаха страшно много нагар около 5мм че и повече.
После си поиграх и с ангренажа. Доста хора се оплакват че белезите им бягат при обтягането с водната помпа. И на мен ми имаше разминаване но не с 1 а с половин зъб
Та целта е да се разминат малко белезите преди да се започне обтягането с водната помпа. Така като обтегнете ремъка и белезите идват по местата си.
Сега колата определено е една идея по жива. 150-160км ги прави (като се кача на магистрала ще разбера точно колко и е максимума).
Преди ремонта компресията беше: 10/8/8/9
След ремонта компресията е : 13,5/12,5/12/13
Така и не успях да намеря уред да премеря налягането на маслото.
П.П: При АБУ може да се смени ремъка без да се разхлабва водната помпа. Просто го изхлузваш от зъбното колело на разпределителния вал и после си го надеваш по същия начин.
И въпреки коментарите на някой хора от форума, че АБУ-то не среща клапани.... Е лично го проверих и ги
среща!!!Сега ми остава само да оправя разхода. Всички твърдят че АБУ-то е икономичен но при мен на газ извън градско не може да падне под 9-10.