Golf MK3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
Golf MK3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
Здравейте имам Голф 3 1.6 моно ABU газ - бензин .. Сменях сегменти ,гумички, гарнитури ,лагери,бензинов филтър ,маслен и шлайф на глава и т.н. Преди ремонта колата не развиваше скорост по голяма от 120 км на газ и на бензин с пълна газ дига обороти няма не върви , имаше 2 счупени сегмента. След ремонта отново колата не може да развие скорост от 120 .. изпреварването е проблем не ми е за гонки с тая спъната кола , но според мен трябва да върви повечко .. мой приятел имаше същата и си вървеше доста прилично. Има едно чукане в главата на клапани повдигачи зачистил съм ги нямаше голям нагар но колата отново работи като дизел трака .. Въпросът ми е дали може от тея повдигачи да ми пада мощността на колата ?.. Съмнявам се и за маслената помпа да не подкача достатъчно ама до сега неми е светвала лампата..
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
Kaloqn92 написа: с пълна газ дига обороти няма не върви , имаше 2 счупени сегмента.
Ако вдига обороти а не върви,то проблема е в съединитела.
Замерването на маслената помпа е задължително.Повдигачите е можело да ги смениш,щом си я отварял.
А възможно ли е зацепването да е сгрешено?Провери си центровката.
Re: Голф 3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
Аз направо извадих двигатела от коша , смених съединитела с нов ,стария небуксуваше но беше леко износен и така и така сменям смених и него. Центровката е точна на белези ! давам предварение от делкото това онова няма ефект.Сменях и водна помпа моята имаше две счупени лопатки а другите бяха заминали.. Буталата бяха леко драснати ама много много леко и с малко шкурка ги зашкурех ама ме самнява че може и те да са проблем незнам вече..
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
Светнете и със стробоскопна лампа. Центровката се прави със съответна апаратура, не на око и врътване така и онака. Друго няма какво да е, според мен.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Голф 3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
Сменил си сегменти,а блока шлайфан ли е?Компресия мерена ли е след ремонта?
Re: Голф 3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
Компресия несъм мерил , това ше го направя! Блока не е шлайфан ..
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Голф 3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
Е ти хубав ремонт си направил тогава! Поне компресията измери при възможност,и напиши резултатите тук.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Голф 3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
Абонирам се за темата
Същия двигател газ/бензин и 120мах Разликата само е в това че при мен не вдига обороти а са си нормалните.
1-ва 40км
2-ра 80км
3-та/4-та и 5-та 120
Същия двигател газ/бензин и 120мах Разликата само е в това че при мен не вдига обороти а са си нормалните.
1-ва 40км
2-ра 80км
3-та/4-та и 5-та 120
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
Запушвания по изпускателната система ?
Re: Голф 3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
Махнах катализатора за проба същата работа беше..пак го сложих
Както карам на 4 -та скорост 110-120 , включвам на 5 -та все едно убива скоростта вместо да се изстреля малко .."скоростната кутия си е точната за мотора".. един вид 4-та и 5-та скорост разлика няма .. блока нямаше ръб нито нищо .. с новите сегменти буталата не мърдаха ,много плътно стана..
Само да вметна че при отварянето на двигателя буталата играеха вътре .. 2 счупени сегмента , а маслените бяха залепнали
Както карам на 4 -та скорост 110-120 , включвам на 5 -та все едно убива скоростта вместо да се изстреля малко .."скоростната кутия си е точната за мотора".. един вид 4-та и 5-та скорост разлика няма .. блока нямаше ръб нито нищо .. с новите сегменти буталата не мърдаха ,много плътно стана..
Само да вметна че при отварянето на двигателя буталата играеха вътре .. 2 счупени сегмента , а маслените бяха залепнали
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
при счупени сегменти цилиндрите едва ли са се разминали без поражения.Шлайфът вероятно е бил наложителен.При неравномерно износен цилиндър смяната на сегментите без шлайф не върши много работа.И измери я тази пуста компресия.Това ще ти отговори на много въпроси!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf MK3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
И с надрани цилиндри ще върви повече, най-много да погорва масълце. Клапаните пасвани ли са? Ако няма компресия, може и от тях да е.
Та мери компресията, без масло и с масло в цилиндрите и направи центровка на запалването със стробоскоп.
А, че се сетих, имал съм случаи на обърнати бутала, паленето със замисляне ли е? Опитва ли се мотора да "контри"?
Та мери компресията, без масло и с масло в цилиндрите и направи центровка на запалването със стробоскоп.
А, че се сетих, имал съм случаи на обърнати бутала, паленето със замисляне ли е? Опитва ли се мотора да "контри"?
Re: Golf MK3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
Клапаните са пасвани. Колата пали от четвърт и на бензин и на газ без никакво замисляне ! Не харчи масло . Има съвсем леко колебание в оборотите и чукане в главата ... Компресия несъм мерил защото нямам наличен уред, миналия път един приятел ми даде сега пак ще го видя. Несметнах за нужно да шлайфам блока .Нямам и стробоскоп но малко ме самнява да е от това. Колата я имам от 2 години някаде , преди да я взема са и правили ремонт защото била смесила вода с масло. Изобщо не са разработвали двигателя след ремонта, а са я настъпвали наляво и надясно . Аз я взех карах известно време .. масло нехарчеше но пак беше спъната, мерих компресия беше 10-9-11-8 нещо такова и викам по нататака ше и сменя едни сегменти , лятото го направих но и до сега неможе да се развърви малко.Сега в студеното време е малко по тиха. Остава да измеря компресията и да видя това с центровката
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf MK3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
В случея наи доброто решение е един мотор от някоя морга.
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Golf MK3 1.6 ABU моно проблем след ремонт
Този мотор е стабиле, ама повечето не си знаят километрите и собствениците. И моят не развиваше повече от 120, много муден, все едно тегли ремарке, компресия- 12,10,10,8. И така си го продадох.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 251 госта