Честита нова година и за много години на всички, живи и здрави.
Проблемът ми е следният - имам Голф 3 бензин/газ 1.8 90 к.с - махах цялото табло, смених радиторчето, смених маркучите за водата към парново и испарителя с по-добри и обезвъздуших системата, но при ниски обороти: например 1000 оборота нормални - парно нямам, а към испарителя си идва топла вода, а когато кача оборотите над 2000 парното идва както си е.
Ако може вашето предложение, защото аз мисля, че е от водната помпа, тъй като само нея не съм я сменял. :)
Golf MK3 1.8 90 к.с. проблем с парното
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK3 проблем с парното
Погледни как е струйката от малкото маркуче в разширителния съд при различни обороти - така ще разбереш какво е състоянието на помпата.
Други вероятни причини са лошо вързан изпарител, фалшиво радиаторче и разбира се дунапрена от клапите. Аз залагам на скапано радиаторче.
Други вероятни причини са лошо вързан изпарител, фалшиво радиаторче и разбира се дунапрена от клапите. Аз залагам на скапано радиаторче.
Re: Golf MK3 проблем с парното
Радиаторчето и чисто ново, мисля да го обезвъздуша от всички маркучи, защото го обезвъздуших само от някой.
Искам да попитам, ако не е обезвъздушено както трябва, може ли да не идва парно на ниски обороти ?
Искам да попитам, ако не е обезвъздушено както трябва, може ли да не идва парно на ниски обороти ?
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK3 проблем с парното
musyto написа:
Радиаторчето и чисто ново
Доста наивно е да се смята, че чисто ново радиаторче е равнозначно на читаво радиаторче.
Все още не си писал дали клапите са облепени
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK3 проблем с парното
Според мен е менте радиаторче.То си се обезвъздушава за секунди.Това не е БМВ та да се обезвъздушава с чалъм.
Най-вероятно дебита му е малък и вода трудно минава през него.Отделно,че не отдава достатъчно топлина като оригиналното.
Най-вероятно дебита му е малък и вода трудно минава през него.Отделно,че не отдава достатъчно топлина като оригиналното.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK3 проблем с парното
Зависи и как е вързан изпарителя, това е от сериозно значение. Изпарителя не трябва да е свързан последователно, а или успоредно или да не е на кръга за парното (при 1.8 моно е много удобно да се върже на изхода от колектора и там антифриза загрява най-бързо, защото изпускателя грее всмукателя, през който минава антифриза ;) ). Иначе да, обикновено така правят менте радиаторите - на п.х. няма никой, в обороти става баня. Само че същото правят и лошо вързаните изпарители и проблемите с циркулацията на антифриза :)
Re: Golf MK3 проблем с парното
мисля че е от водната ти помпа щом на високи обороти идва а на малки нямаш парно това е моята мисъл
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта