berbatovbg написа:ktamen написа:И как ги проверихте, мултицет или нещо подобно използвахте ли?
Измери напрежението на клемите на акумулатора докато стартера върти.
И напрежението, което влиза в таблото пак докато стартера върти.
И напиши числата в темата.
12,4 V на клемите
12 V в таблото
Измери ги още веднъж тези напрежения.
Не ходи в случайни сервизи.
Разгледай тук http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=13 прочети отзивите и си избери и ако някой от тях ти вземе 50лв за да ти каже, че нямаш проблем му пиши в темата.
Проблема ти е елементарен - 99%, че имаш лоша връзка някъде. За съжаление откриването и не винаги е възможно само с оглеждане за ръжда, замърсяване и окиси.