Въпроса ми е по време на движение реалните данни си ги следя на ваг ком и сега зимата наблюдавам че в софия по време на движение температурата пада до 73 градуса рядко достига до 80, на място си прави 97 и се включват перките. Това нормално ли е, дали термостата е заминал??
Другото ми питане за датчика за входящ въздух на колектора на загрял мотор какви стойности трябва да показва??
Golf МК3 AEK питане за термостат и датчик на входящ въздух
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 18:45
- Автомобил: Бора
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Golf МК3 AEK питане за термостат и датчик на входящ въздух
Последна промяна от val4ana на Вто 13 яну 2015 12:51, променено общо 1 път.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 3 Аек запитване за термостат и датчик на входящ въз
Термостатът ти вероятно е наред.
Дори да не е наред компютърчето няма да ти помогне да го диагностицираш.
Трябва да пипаш маркучите колко и кога загряват и да мериш температура (пак без компютърче).
Дори да не е наред компютърчето няма да ти помогне да го диагностицираш.
Трябва да пипаш маркучите колко и кога загряват и да мериш температура (пак без компютърче).
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 18:45
- Автомобил: Бора
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Голф 3 Аек запитване за термостат и датчик на входящ въз
Ясно, просто се опававам на това че като достигне 97 градуса се включва перката за това мисля че може да се вярва на тази темп. Целия въпрос възникна на по слабото парно и така
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 3 Аек запитване за термостат и датчик на входящ въз
Дори двигателя да не достига 90гр причината може да е включеното парно и малкото натоварване на двигателя в задръстванията, а не непременно неизправен термостат.
Запали я на място и виж кога започва да загрява долния маркуч към радиатора.
Запали я на място и виж кога започва да загрява долния маркуч към радиатора.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 Аек запитване за термостат и датчик на входящ въз
Сменяй термостата.Не е нормално в движение да пада до 70 градуса.Това са точно симптомите на недобре затварящ такъв.
Малко е на кофти място и трябва да разкачиш ремъците и хидравличната помпа обаче.
Малко е на кофти място и трябва да разкачиш ремъците и хидравличната помпа обаче.
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 18:45
- Автомобил: Бора
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Голф 3 Аек запитване за термостат и датчик на входящ въз
И според мен съм за термостат, този е на около 100 000 хиляди мисля че му е дошло времето но все пак, а за другия датчик нещо да кажете ?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 Аек запитване за термостат и датчик на входящ въз
За другия датчик не знам.Би трябвало да показва входящата температура на въздуха влизащ в двигателя.Според зависи дали ти работи клапата за студен/топъл въздух.
Иначе когато преди 3 год.купувах моя АЕК,беше пролетта и на дълъг път имах същите симптоми.След смяна на термостата всичко се оправи и от 90 гр.не пада.
Иначе когато преди 3 год.купувах моя АЕК,беше пролетта и на дълъг път имах същите симптоми.След смяна на термостата всичко се оправи и от 90 гр.не пада.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 3 Аек запитване за термостат и датчик на входящ въз
Bai Sando написа: на дълъг път имах същите симптоми
Като е студено в София може да минеш 1000км без да достигнеш такава температура, че да ти отвори термостата. Просто пърпоренето в задръстванията не действа особено загряващо и включеното парно е предостатъчно да охлажда двигателя.
Термостатът може да е за смяна, но може и да не е.
Проверката е елементарна.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 Аек запитване за термостат и датчик на входящ въз
Това с маркучите и пипането въобще не е гаранция.Това не е дизел та да изстива на място.
Почне ли да изстива в движение(бензинова кола),ясна е работата
А в задръстване при изправен термостат за да я накараш да изстине,сигурно трябва да си пуснал вентилатора на парното на 4
Почне ли да изстива в движение(бензинова кола),ясна е работата
А в задръстване при изправен термостат за да я накараш да изстине,сигурно трябва да си пуснал вентилатора на парното на 4
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 Аек запитване за термостат и датчик на входящ въз
Съгласен съм с Bai Sando .Не е нормално на място да пада температурата заради 1 включено парно освен ако външната температура не е -80гр.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 3 Аек запитване за термостат и датчик на входящ въз
За разлика и от двама ви аз съм много пъти съм минавал по 15км през центъра на София с включено парно без термостата да отвори, стрелката се движи между 70 и 80гр - голф 2 1,6 на газ или метан. С оригинално радиаторче съм.
Следващия път като стане -10 си запалете колите на място и пуснете парното на мах. И чакайте да загрее
Следващия път като стане -10 си запалете колите на място и пуснете парното на мах. И чакайте да загрее
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 Аек запитване за термостат и датчик на входящ въз
ktamen написа:За разлика и от двама ви аз съм много пъти съм минавал по 15км през центъра на София с включено парно без термостата да отвори, стрелката се движи между 70 и 80гр - голф 2 1,6 на газ или метан. С оригинално радиаторче съм.
Следващия път като стане -10 си запалете колите на място и пуснете парното на мах. И чакайте да загрее
Колега чети по-внимателно за да не повтаряме по 5 пъти едно и също.Тук говорим за загряла до 90гр кола ,която изстива в задръстванията заради включено парно.А ,че с включено парно студен д-л ще достигне по-трудно до нормалната си температура е повече от ясно.И на -16гр съм стоял в колата с усилено парно температурата ми не е мърдала от 90гр.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 87 госта