Golf MK3 1.8 mono 90hp Проблем с парното
Golf MK3 1.8 mono 90hp Проблем с парното
Става въпрос за голф 3 1.8 mono 90 hp 1993г. Преди няколко дена, както си карам и просто вентилатора на парното ми спря. От там нататък проверих първо бушона ( беше здрав), отворих конзолата на парното да видя буксите на врътките и на пвър поглед изглеждаше както трябва. Врътката за степените си дърпаше жилото докато стигне до първата степен и си фаща потенциометъра от там. Та въпроса ми е възможно ли е двигателчето на вентилатора да е изгоряло или какво може да е ? Благодаря за отделеното време предварително :P
- svrusev
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 12 юли 2012 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Novi pazar
Re: голф 3 1.8 mono 90 hp Проблем с парното
Ако ти трябва парно имам пълен комплект с вентилатор, радиатор, врътки и въздуховоди на 35лв. :)
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: голф 3 1.8 mono 90 hp Проблем с парното
Да,възможно е да се повредил вентилатора.Откачи го от инсталацията и му подай 12в за проба.Ако не тръгне,взимаш си друг работещ и така ...Ако завърти,търси проблема в превключвателя за степените!
Re: голф 3 1.8 mono 90 hp Проблем с парното
От къде се откача. Буксата която влиза във врътките за нея ли става дума ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 3 1.8 mono 90 hp Проблем с парното
Не. Сваляш жабката и поличката под нея и ще видиш вентилатора.
На него ще видиш и една пластмасова кутийка, в която има жичен резистор - той се грижи за различните обороти на вентилатора
Ето вентилатора:
Ето го и резистора:
Я първо кажи, на никоя степен ли не работи твоя? На най-бързата?
На него ще видиш и една пластмасова кутийка, в която има жичен резистор - той се грижи за различните обороти на вентилатора
Ето вентилатора:
Ето го и резистора:
Я първо кажи, на никоя степен ли не работи твоя? На най-бързата?
Re: голф 3 1.8 mono 90 hp Проблем с парното
На никоя степен не реботи. Одеве Като отварях врътките и пробвах наново ми се стори, че за половин секунда се врътна вентилатора, но до там. На най-високата пак не работи.
- ktamen
- Мнения: 6155
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: голф 3 1.8 mono 90 hp Проблем с парното
pas1.8mi написа:Откачи го от инсталацията и му подай 12в за проба.
Re: голф 3 1.8 mono 90 hp Проблем с парното
Значи до колкото разбрах от под жабката, където е самия вентилатор го откачам и му подавам от някаде 12 волта. Ако не тръгне значи е заминал ...
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Пет 30 авг 2013 1:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 2.0 8v
- Двигател: AGG 115hp
- Местоположение: София/кв.Гео Милев
Re: голф 3 1.8 mono 90 hp Проблем с парното
Щом не работи на никоя степен, много е вероятно и самите "врътки" да са отишли. Те са на 1 платка, която клеясва и прави късо от самосебе си. При мен беше същия случай и последва смяна (25лв) на самите врътки. Закачаш си буксата най-вляво, закачаш жилата и си готов. Това разбира се след като си проверил моторчето дали е отишло, както ти препоръчаха колегите горе
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 3 1.8 mono 90 hp Проблем с парното
При мен от друсането,кутията на вентилатора бе леко отворена и изкривена - вентилатора спря внезапно от това,че перките бяха блокирани!...наместих я и всичко се оправи.
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: голф 3 1.8 mono 90 hp Проблем с парното
Откачи перката от реостата за степените и провери куплунга да не се е окслил или ръждясал. При мен на 2 пъти от влага в купето беше станало така, спонтанно спря да върти парното. Почистих пиновете на мъжката и женската букса със шкурка и малка плоска отвертка и си заработи нормално. Откачи и самия реостат и на него има един термо предпазител, провери го дали не е заминал, ако е или си купуваш нов предпазител, но не го запояваш с поялник, защото е много вероятно да изгори моментално а го връзваш на ръка, или с едно кабелче/тел/жичка даваш на късо двата извода между, които е свързан предпазителя. Аз карам така от години и нямам грижи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 237 госта