Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Creativex
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 10 мар 2014 17:21
Автомобил:
Двигател:

Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот Creativex » Пон 19 яну 2015 7:49


Здравейте колеги,

Достигнах до този прекрасен момент, когато колата реши да се прави на още по-интересна и след като смених всички видове сегменти, ошлайфах главата и подмених почти всичко счупено, се оказа, че имам проблеми с налягането на маслото - 0 бара при 4000 оборота мерено с манометър.

Биелните лагери са сменени, основните лагери до колкото разбрах от майстора са били перфектни и без износване и остават онези другари на вала. Разбрах за този проблем, когато вдигнах 140 на магистралата и карах точно един час, за да започне да ми пищи датчика. Спрях изчаках и след това тръгнах отново. Знам, че има процедура по ремонт и на това, но не знам каква е сумата, а и нещо вече не съм особено сигурен, че искам да правя точно този двигател, защото се изморих от претенциите му. Бихте ли ми казали какво може да се сложи под капака, което да работи по-нормално? Каква е процедурата и колко скъпо излиза подобна интервенция? Има ли опция да сложа друг различен двигател от този или играчката става твърде абсурдна?




Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот Somi » Пон 19 яну 2015 16:21


О бара е маслена помпа не лагери, но двигателя ти е тотал пак.По добре я разкарай тази кола отколкото да садиш друг двигател по евтино ще ти излезе, ако ти я правят в сервиз + двигател си е цифра то е въпроса и какъв? И 1,6 да вземеш и там е същото но наи тънко .Значи отиваш на 1,8 пак проблемен, обтегача на веригата и трябва да си го смениш още преди да си я подкарал за да не изтрака .1,8 Т там не е за разправяне какви пари са.Та минимума ти е около 1500 пари за труд и и примерно 1,8 125 .Моя съвет я махаи в това състояние което е.


Creativex
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 10 мар 2014 17:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот Creativex » Пон 19 яну 2015 19:38


Не е маслена помпа, защото е нова на година, не са биели, защото съм ги сменил, не са и основни, защото след смяната на сегментите и е станало ясно, че нямат износване.Последното, което остава са някакви валове и при тях е пари. Няма да я правя в сервиз, имам човек и просто се чудя какъв двигател да търся.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6151
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот ktamen » Пон 19 яну 2015 21:16


Много интересна тема :smile
140 км/ч с нулево налягане на маслото :gruebel и цял час при това :bowdown
Няма никаква гаранция, че новата ти помпа е все още читава (ако изобщо някога е била читава).
Обясни много подробно как го мери това налягане, какъв е манометъра, някой провери ли го дали отчита вярно, къде го закачи, как го закачи и т.н.
Защо колата е чакала цял час преди да се разписка, а в момента писка ли?


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот Somi » Вто 20 яну 2015 8:49


За цена виж какви пари е оборудван двигател 1,8 125 коня + скорости + инсталация. Няма да ти хареса цената, а и колата става вечно твоя докато се разпадне.За да има 0 налягане помпата е заминала или адско запушване на маслена магистрала( респективно двигателя е заминал посинял вал и липсващи вече нови лагери , заминали разпределителни валове ) или както казва колегата манометара е счупен или не е вързан на мястото на датчик . Чува ли се тракане от повдигачите при липса на масло доста тракат.Този двигател му останаха само разпределителни валове други няма, и се съмнявам да губи налягане до 0 бара от тях. Да не се окаже грешка на човека които ти е правил ремонта нещо не стегнато в последствие се разхлабило , непромити магистрали , непромита цетка и какво ли още може да не е направил. При положение че една кола 1,8 125 има и за под 3000 лв. за какво да наливаш пари в твоита ? Продаваи я за 1000 лв добавяш парите и си взимаш друга . за наи евтино 500 лв същият или 1,6 двигател след 1месец ще строши скорости примерно пак 500 ле е то стана 1000 .


Creativex
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 10 мар 2014 17:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот Creativex » Вто 20 яну 2015 8:56


Ами ето интригуващата част.

Значи преди пискаше колата, защото уж маслената помпа не работеше и я смених заедно с биелните лагери. Всичко приключи веднага и нямаше никакви проблеми. Карах си достатъчно дълго и без проблеми, нищо не е светвало и мрънкало. След това си смених сегменти, ошлайвах главата и оправих всичко, което трябваше, за да си я карам с кеф и да не се занимавам повече, което очевидно е абсурдно, защото всеки път излиза нещо ново. Ситуацията е следната:

След като изминах 5 000 километра без да я ръчкам, колата спря да хапва масло и всичко стана приказка - динамиката се подобри, почна да харчи и по-малко гориво и всичко е бомба. След като изминах километрите ми казаха, че мога да си я карам по-смело а.к.а. 140, защото сегментите са се напаснали. Карах си по магистралата от София до Стара Загора, колата си набираше смело, мощност не е губила в нито един момент и след тунела някъде реши да ми светне с лампата и двигателя започна да подскача и да трака като шевна машина. Отбих изчаках и лампата спря да свети и карах после до нас пак със 100-120 км/ч.

В Стара Загора я закарах на майстор, който сменя помпата, сложихме манометър и при старта показа, че има налягане от 1 бар или малко под един. Отидохме на един паркинг, натиснахме я на 4000 оборота в минута около 10 минути и след това решихме да видим какво е налягането - 0. Той стоеше до капака, аз давам газ и пак е нула.

По моментите на изключване започнахме с биелните лагери: сменени миналата година точно февруари някъде.
След това минахме и с маслената помпа, която е по-същото време.
Продължихме с основните лагери, но другият майстор, който правеше колата каза, че ги е проверил и те са били без никакво износване.
Остават някакви лагери на вала, които не знам какви са и къде се намират, но и там имало играчка по правенето, а гаранция нулева, което доведе до финалното заключение, че май ще се разделяме с този двигател. Не съм я качвал на VAG, защото се видя всичко на място. Днес ще ходя да слагам по плътно масло с надеждата, че ще издържи повече, преди да си намеря друг двигател. Не искам да я продавам, защото купето и окачването са ОК, проблемът е двигателя и се надявам наистина, че мога да си намеря нещо по-читаво, което да свърши работа.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 995
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот vasko__2 » Вто 20 яну 2015 22:01


Смукатела е запушена цедката явно.Чак пак нула налягане..


Creativex
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 10 мар 2014 17:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот Creativex » Сря 21 яну 2015 9:13


Ами това, което майсторът ми казва е, че по маслените пътища има хлабини и просто изпуска и не качва достатъчно, ама какво точно се случва не е много известно. Ще го видим днес какво ще бъде и така.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот muns61 » Сря 21 яну 2015 12:25


Rазтоварващ клапан?


pakiri860427
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 15 яну 2015 16:34
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот pakiri860427 » Сря 21 яну 2015 12:43


и аз прецаках същия двигател с 220 км.намерих нов за 1200 лева


Creativex
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 10 мар 2014 17:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот Creativex » Сря 21 яну 2015 21:20


Какъв е този разтоварващ клапан? И как успя да вдигнеш 220 с този двигател?


fighter-interceptor
Мнения: 317
Регистриран на: Пон 09 дек 2013 20:57
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHW 2000
Местоположение: София

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот fighter-interceptor » Сря 21 яну 2015 21:24


Той е щял да вдигне и повече,но километража е до толкова...


Потребителски аватар
Fearless
Мнения: 518
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
Автомобил: VW Golf
Двигател: AZD
Местоположение: София

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот Fearless » Нед 25 яну 2015 0:20


За да вдигнеш 220 точно с тоя двигател трябва да са те пуснали от самолет да падаш :icon_lol


mancuzo
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 21 окт 2014 17:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот mancuzo » Нед 05 апр 2015 0:15


На Polo-то го ям по същия начин, 2та разпр. вала на кайма. Тоя мотор се оказа , че хронично страда точно от това. Няма налягане на маслото до валовете и от там всичко става на КАЙМА. В момента и аз съм в размисъл. И аз имам здраво на окачване купе но без двигател. Какви са опциите и някой знае ли реално само двигател без компове и дросели колко би струвал ?


Потребителски аватар
Fearless
Мнения: 518
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
Автомобил: VW Golf
Двигател: AZD
Местоположение: София

Re: Golf MK4 1.4 16v AHW смяна на двигател

Мнениеот Fearless » Нед 05 апр 2015 9:52


Зависи колко го спазариш,но ориентировъчно м/у 450-550 лв. и то ако е с документи,над тази цена не си заслужава.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта