Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот ilian. » Сря 21 яну 2015 8:23


Колега georgi_dob като не си притежател на тази марка не е хубаво да даваш мнения освен ако не си някакъв специалист в което се съмнявам.Относно водната помпа не е задължителна смяната тя е препоръчителна както и за другите консумативи. Хубаво е да се смени водната помпа защото лопатките са пластмасови и не карат много.Като даваш пари за смяна на ролки ремъци е добре да се смени и помпата за да не даваш втори път пари за същото разглобяване а то е от 50 до 150лв според сервиза.Колега относно катализатора на AGU мотор няма втора сонда която да чете показателите и така че ако решиш можеш да го махнеш ако не е махнат.Катализора на този двигател не е скъп както при другите.Моя съвет е масло 5w40 и 5w50.Притежател съм на голф 4 1,8т 20в AUM и ауди A3 TDI AHF от около 5-6 години ги карам с масло Motul 8100 X-cess 5W-40 супер доволен.Това е мое мнение не искам да споря с никой всеки си преценява :th_up




Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот vucata » Сря 21 яну 2015 10:38


5 цилиндров вика :h020 .....Е не не издръжам :icon_lol


Потребителски аватар
madwifi
Мнения: 231
Регистриран на: Вто 22 юли 2008 14:35
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: 1.9D AEF
Местоположение: София

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот madwifi » Сря 21 яну 2015 13:29


Еми не може всичко да знае момчето, но пък сега ще го научи.

5 цилиндровия двигател на който си сложил снимка на главата е 2.3 VR5. Пак е 150 коня, но няма турбина и не се монтира нито на Ауди А3 нито на Ауди ТТ. По-късния вариант е 170 коня, и изглежда по следния начин.Изображение
Сега открий десетте разлики със снимката която ти си дал. Което е 1.8Т и е 4 цилиндъра.

И сега за по-любознателните четете това страница 18 и 19.


Потребителски аватар
sub4o
Мнения: 76
Регистриран на: Нед 04 ное 2007 20:51
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: AUB 2003
Местоположение: Габрово

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот sub4o » Сря 21 яну 2015 16:02


Започвам сериозно да се смея. Брат, като не си сигурен, защо даваш акъл? Кой те пита точно теб? 1.8Т е 4 цилиндров 20 клапанов двигател. Колегата иска да получи информация и е задал конкретни въпроси и някакъв ......, който никога не е карал тоя мотор започва да дава акъл.
Админите да ме наказват както искат.

Последна промяна от yoan4o на Съб 24 яну 2015 11:50, променено общо 1 път.
Причина: Никой няма нужда от подобно отношение! Неформално предупреждение.


georgi_dob
Мнения: 323
Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот georgi_dob » Сря 21 яну 2015 22:34


Аз съм дал мое мнение, което според мен е валидно за неговия двигател и изобщо за много други. Объркал съм се за тази препоръчана от Vukata, че е 5 цилиндвова, не за тази, която иска да си купи колегата.
vucata написа:Колега от форума продава една леко пипана. Можеш да я намериш в раздел продава. Помисли на какви пари ще ти стъпи с регистрацията и обслужването :th_up
Оп намерих я http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=56&t=433822

Освен колегата madwifi, не виждам никой друг дори да се е опитал да даде някакво адекватно и компетентно мнение. Освен да ме критикуват.
S3 Racing написа:5V(5Ventiles) или преведено на български 5клапана на цилиндър или както мотора е по познат 1.8Т 20V.
:)
Благодаря, че ми го преведе :beer 5 Valves Per Cylinder. Катализатора може да е изтърбушен от специалист без и да познаеш визуално. Гледай как изглеждат двете заварки на самия катализатор.
sub4o няма нужда никой да те наказва ти си си наказан достатъчно (личи си по исказа ти).
Причината да давам мнения е, че съм имал над 20 коли за 22 години щофьорски стаж, които съм си ги поддължал и обслужвал сам и може някъде да съм от полза (от 19 годишен не съм спрял да карам и имам изминати над 500хил.км ). Не съм се ограничавал до една марка, която да я изуча наизуст но мисля, че лесно мога да се справям с проблемите по колите... :beer Може да видите, че почти нямам теми във форума, където Аз да търся помощ (само 1-2 за идеята) Днес за последен път посещавам и изказвам мнение в този Форум!
Успех на всички, бъдете живи, здрави и внимателни шофьори по пътищата :beer


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот nuri_3556 » Чет 22 яну 2015 1:22


Към колегата georgi_dob
не стига че не познаваш мотора за който говорят,ами за какво се бъркаш като си нямаш хал хабер :mhihi .Кой те е питал на колко години си и колко стаж(километри) имаш?Не се излагай повече като се заяждаш с колегите!
Към автора моето мнение е-ако ще слагаш газ не я чипосвай,а ако ще я засилваш забрави за газта.Не че не могат и двете :mhihi това е мойто мнение


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот ilian. » Чет 22 яну 2015 8:09


Само да попитам без да прозвучи като заяждане защо не е добре чипосване и газ.Аз колата ми е чипната в италия преди 5 г от 2,5 години съм с монтаж на газова и за сега съм доволен. Да очаквам ли някакви изненади за които да не знам разхода и на двете горива ми е почти еднакъв както и вървежа :th_up


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот nuri_3556 » Пет 23 яну 2015 1:42


Ами колега нямам нищо против чип и газ,просто съм чул и слушал колеги че е било трудно е да се настрои на газ колата когато е чипосана.Да все пак си е всичко до настройка или от чипа :th_up


INJENERA1
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 7:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот INJENERA1 » Съб 24 яну 2015 13:46


S3 Racing написа:На 1бар да речем може да изкара прилични коне този мотор,след качествен мап,също така газифицирането за този мотор колко излиза от порядъка на :)



Здравейте! Газовото за този мотор излиза 1200лв с италиански ГИ - GasItali. :c020


georgi_dob
Мнения: 323
Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот georgi_dob » Съб 24 яну 2015 20:35


Да чипосаш означава все едно да пиеш Виагра. Ако нямаш Ху...й не можеш да Ебе...ш качествено. Хората са си преценили-мощтност, материали и технологии какви да бъдат за определен модел :drunk Както Господ Бог е преценил кой колко да е надарен. :beer


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот ilian. » Съб 24 яну 2015 21:00


:h020


georgi_dob
Мнения: 323
Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот georgi_dob » Съб 24 яну 2015 21:03


Човек сам се преценява дали да клати бурно 5-6 години или редовно да дълбока старост :drunk

Чипът е EPROM памет, която заедно с микропроцесора е инсталирана в компютъра на автомобила – ECU (Electronic Control Unit). В тази памет предварително се програмират граничните и еталонни стойности на всички системи в двигателя. Оперативното състояние на мотора и неговите характеристики се следят от сензори, които предават събраните данни под формата на електрически сигнали към компютъра. Микропроцесорът обработва тези сигнали и в зависимост от стойностите, записани в EPROM-a, изчислява, определя и управлява:
количеството гориво, момента на запалване, оптималния интервал и изходната продължителност на електромагнитното впръскване, турбо компресора, както и всички други системи в двигателя.
Дали производителите са толкова тъпи....


georgi_dob
Мнения: 323
Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот georgi_dob » Съб 24 яну 2015 21:26




Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот feniksgod » Вто 27 яну 2015 22:03


@georgi_dob Горките компании като AWESOME GTI(от която е и моя чип), APR, ECS, AMD ....................я им пише един email да върнат всичко от пазара, защото твоята логика е ЖЕЛЕЗЕН ВИНКЕЛ, няма грешки в нея. :mhihi :mhihi :mhihi
P.S Сори не можах се сдържа просто, не го приемай много лично.


georgi_dob
Мнения: 323
Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
Двигател:
Местоположение: София

Re: Audi A3 1.8T AGU обслужване,поддръждка,здравина,чип !!

Мнениеот georgi_dob » Вто 27 яну 2015 22:33


Чип тунингът има смисъл според мен, ако се монтира газов инжекцион в случая. За да може да регулира параметрите за работа на газ (ъгъл на запалване, продължителност на впръскване и т.н.), както и за регулиране и настройка на параметрите при определен вид бензин. Подходящо е да се използва най-вече за мощни автомобили, на които производителя не е заложил пълното използване на мощността на автомобила поради определени изисквания и стандарти в определената държава. Но ако се ползва за повишение на мощността на автомобили като цитираните в темата, от които почти няма какво повече да се извлече-това вече е ГЪЗАРИЯ. Иначе фирмите производиелки на такива чипове нямат нищо против да печелят....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта