Golf MK4 1.4 16V AHW - спад на оборотите при загрял двигател
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 25 мар 2012 20:48
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател:
- Местоположение: София
Golf MK4 1.4 16V AHW - спад на оборотите при загрял двигател
Здравейте колеги! Имам питане относно упоменатата в заглавието тема. След прочитане на няколко сходни по проблем теми стигам до заключението, че проблемът е в дроселовата клапа. Но тъй като прочетеното беше за случай на все още незагрял двигател не съм сигурен правилно ли се насочвам. Проблемът, е че когато запаля колата няма никакъв проблем, след известно време, в което карам (около километър-два градско) колата започва да гасне при натоварване от волана. Тоест ако тръгна да паркирам или да правя бавна маневра, шансовете за изгасване се покачват на 90%. Така, но това не е всичко, дори при праволинейно движение, ако реша да изключа от скорост отново колата се оказва на около 450-500 оборота и в най-добрия случай ги удържа, но обикновено гасне. Сега питането ми е такова, ако е дроселова клапа подмяна ли е единственото решение или има и нещо по-бюджетно? И къде бихте ми препоръчали да извършат ремонтните дейности по колата? Благодаря предварително на отзовалите се. :
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: Пон 09 дек 2013 20:57
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHW 2000
- Местоположение: София
Re: Golf IV 1.4 16V AHW - спад на оборотите при загрял двига
Може би трябва да се започне със почистването на въпросната дроселна клапа.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK4 1.4 16V AHW - спад на оборотите при загрял двиг
Колега, аз имах и все още по някой път ми се появява подобен проблем, но при мен винаги е било на студен двигател. Вече почти изчезна проблема и дано не се появи пак. Доста неща съм сменил, защото отдавна се занимавам с този проблем. Почисти си дросел клапата, но едва ли проблема, ще е в нея, защото щеше да имаш повече проблеми на студен двигател, но все пак е възможно да имаш изтрити пътечки на потенциометъра точно на оборотите на загрял двигател, трябва да направиш диагностика и адаптиране на клапата. Ако се адаптира без проблеми, означава, че не е проблема в клапата. За падането на оборотите си виж температурния датчик, колко показва на загрял двигател. Другото, което може да огледаш е спукан или прегънат вакуум, най вече на маркучите от картерната вентилация. Виж как е бобината (бобините), мисля, че си с една обща, огледай за пукнатини. Придърпва ли колата, претриса ли? Играят ли ти оборотите или ги държи стабилно?
Като изгасне какви лампи ти светят? Тази на маслото да ти е светвала?
Примери си налягането на бензиновата помпа, 2,5 с вакуум, 3 без вакуум. Когато е загряла и смачкаш газта, как е? Има ли замисляне, да придърпва случайно? Почисти си и мап сензора със спрей за сензори, това също не е лошо, сигурно е целият в масло.
Като изгасне какви лампи ти светят? Тази на маслото да ти е светвала?
Примери си налягането на бензиновата помпа, 2,5 с вакуум, 3 без вакуум. Когато е загряла и смачкаш газта, как е? Има ли замисляне, да придърпва случайно? Почисти си и мап сензора със спрей за сензори, това също не е лошо, сигурно е целият в масло.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 25 мар 2012 20:48
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 1.4 16V AHW - спад на оборотите при загрял двиг
Ами като цяло днес даде фира доста. Няколко пъти ми изгасна и я закарах при познат майстор да я лекува. Придърпване няма, но и температурния датчик не работи. Oбщo взетo по парнoтo я познавам кога е загряла. Ще видим къде и е проблема... Надявам се на най-дoбрoтo.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK4 1.4 16V AHW - спад на оборотите при загрял двиг
Примери си и компресията колега, че тия двигателчета много обичат да си ядат валовете, да изгарят клапани. Спичат повдигачи и маркучите на картерната вентилация се разпадат след дългите години през, които прекарват газовете от картера.
Дано излезе нещо дребно!
Дано излезе нещо дребно!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 180 госта