Golf MK4 1.8T - маслото мирише на бензин ...
Re: Golf MK4 1.8T - маслото мирише на бензин ...
Ами може да се каже че до сега че повече от 90 % от сипаното гориво е от OMV 95.
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 1.8T - маслото мирише на бензин ...
В началото тъй като се коментираше за нивото на маслото. По случайност от недоглеждане като си сменях маслото преди 2 години. Сипах почти на макс и не съобразих, че колата като е работила има още масло в нея. Впоследствие на престояла кола на щеката имаше 3мм масло над максимума, не съм отливал нищо от маслото, защото 1.8T си е турбо кола и малко или много трябва го гори и мислех, че скоро така и така ще намалее.
Да призная през живота си не съм се молил толкова на кола да гори масло и дори след 5000км. Маслото още си беше на същото равнище кажи речи и колата нямаше никви ядове.
Така че колегата, който каза, че ако сипеш малко повече масло ще стане някаква повреда не е абсолютно вярно за моя случай поне .
Искам да спомена обаче, че като запаля колата маслото, маслото си отиваше на ниво малко преди макса, мисля и заотва съм нямал ядове.
Иначе съм съгласен, че най-малкото при повече масло в колата може да избие масло от сегментите примерно и някоя друга гарнитура. Виждал съм го това, но при мене не се получи така.
Казвам го информативно това цялото инфо, ако някой случайно се шашне много, че има много масло в колата.
P.S Естествено при следващата смяна сипах както си трябва. След като престоя колата досипах до максимума и никакви грижи. Ако някой ще ме пита защо сипвам маслото до максимума на щеката, ще отговоря просто така. Винаги така съм сипвал и съм нямал ядове.......от смяна на смяна при 1.8T ми гори половината от щеката. Реално застава по средата нивото на маслото, а пък километрите на който го сменявам са 10 000км.
Да призная през живота си не съм се молил толкова на кола да гори масло и дори след 5000км. Маслото още си беше на същото равнище кажи речи и колата нямаше никви ядове.
Така че колегата, който каза, че ако сипеш малко повече масло ще стане някаква повреда не е абсолютно вярно за моя случай поне .
Искам да спомена обаче, че като запаля колата маслото, маслото си отиваше на ниво малко преди макса, мисля и заотва съм нямал ядове.
Иначе съм съгласен, че най-малкото при повече масло в колата може да избие масло от сегментите примерно и някоя друга гарнитура. Виждал съм го това, но при мене не се получи така.
Казвам го информативно това цялото инфо, ако някой случайно се шашне много, че има много масло в колата.
P.S Естествено при следващата смяна сипах както си трябва. След като престоя колата досипах до максимума и никакви грижи. Ако някой ще ме пита защо сипвам маслото до максимума на щеката, ще отговоря просто така. Винаги така съм сипвал и съм нямал ядове.......от смяна на смяна при 1.8T ми гори половината от щеката. Реално застава по средата нивото на маслото, а пък километрите на който го сменявам са 10 000км.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта