Golf MK4 1.6 AKL черни и мазни свещи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
PsyClone
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 12 окт 2014 18:11
Автомобил: VW Golf4
Двигател: 1.6 AKL
Местоположение: Плевен

Golf MK4 1.6 AKL черни и мазни свещи

Мнениеот PsyClone » Пет 13 фев 2015 23:13


Здравейте, значи проблема е следния. Колата от скоро започна да забива нос на студен мотор, случваше се и да изгасва, когато двигателя е топъл (някой път) пали трудно. Онзи ден, успях да достигна до свеща на 4-тия цилиндър и я заварих доста черна и мазна. Утре смятам да сменя свещите, но дали има някаква причина да са в това състояние и с смяната им дали ще реша проблема или се дължи на нещо друго.
ИзображениеИзображение




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: МК4 1.6 АКЛ черни и мазни свещи

Мнениеот red.devilll » Съб 14 фев 2015 10:07


Този цилиндър похапва доволно масълце .Колко масло доливаш от смяна до смяна?


Потребителски аватар
Fearless
Мнения: 518
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
Автомобил: VW Golf
Двигател: AZD
Местоположение: София

Re: МК4 1.6 АКЛ черни и мазни свещи

Мнениеот Fearless » Съб 14 фев 2015 11:25


Проблема ти няма да се реши със смяна на свещи,направи една съпоставка между 4-те свещи и ако всички са в това състояние започваш от гумички на клапаните.


Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Re: МК4 1.6 АКЛ черни и мазни свещи

Мнениеот agumba » Съб 14 фев 2015 11:29


И при мен гореше масло доволно, но нямаше тия признаци! По-скоро, свещта е заминала, най-добре, сменяй комплекта, и тогава търси други причини, ако не се оправи!


Потребителски аватар
PsyClone
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 12 окт 2014 18:11
Автомобил: VW Golf4
Двигател: 1.6 AKL
Местоположение: Плевен

Re: Golf MK4 1.6 AKL черни и мазни свещи

Мнениеот PsyClone » Пет 13 мар 2015 11:17


Смених свещите преди време, някаква френска марка BERU, останах с впечатлението че ги хвалят тук в форума и са доволни от тях. Колата стана по рязка, сякаш има повече сила. Но наскоро изникна друг проблем, при палене на студен мотор, веднага след това гасне и в ниските обороти пак има едно прекъсване, когато форсирам рязко няколко поредни пъти, колекторите гърмят сякаш съм на газ. Огледах да не всмуква въздух от някъде и забелязах че всмукателния колектор от долу е черен, мазен и омаслени. Смятам да сменя О-пръстените и ще пиша какъв е ефекта.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], moimoimoi и 230 госта