Здравейте,
От известно време голфа "прекъсваше" по следния начин. Без значение дали колата е загряла, на каква скорост е, в какви обороти, в някакъв момент при движение, оборотите падат от 3 хил. до под хил. да кажем. Като пусна газта обкновено се стабилизира и продължава да работи нормално. Въпросното "прекъсване" е придружено и с нещо като цъкане, еднократно, от към таблото. Веднъж прекъсна така, загасна и не запали повече. Издърпаха ме до вкъщи, дойде човек да я гледа, връзва я с компютър и след 2 часа я запали без да има идея как и защо. Единственото, което каза е, че е имало грешка на датчика на коляновия вал, но не това е причината за проблема.
Всичко това ескалира в последно време, като преди няколко дни за 250 м загасна 4-5 пъти и едвам си я прибрах.
След обсъждане с доста хора, се заформя мнение, че някой кабел някъде прави проблем и при разместване се оправя/скапва.
Ще ми е интересно да чуя и други мнения, а може би най вече, препоръка за някой, който наистина да може да помогне.
Лека вечер и благодаря.
Golf MK4 1.4 '99г. - прекъсва, гасне
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.4 '99 - прекъсва, гасне
Аз лично бих пробвал с нова бобина
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 1.4 '99 - прекъсва, гасне
"Единственото, което каза е, че е имало грешка на датчика на коляновия вал, но не това е причината за проблема."
Защо да не е причина за проблема, колега? Щом е записала грешка за датчика, най вероятно наистина прекъсва, огледайте му кабелите, буксата. Тоя датчик така прексъва, после няма палене, като изтине и си пали все едно, че нищо не е имало. Прави го на загрял двигател обикновено. Релето цъка, защото екуто най вероятно спира помпата, след липса на сигнал от датчика. Симптомите много приличат на проблем с този датчик, тя колата си е казала какво и е. Аз бих се насочил първо към него.
Студена гасне ли? Още при запалването.
Защо да не е причина за проблема, колега? Щом е записала грешка за датчика, най вероятно наистина прекъсва, огледайте му кабелите, буксата. Тоя датчик така прексъва, после няма палене, като изтине и си пали все едно, че нищо не е имало. Прави го на загрял двигател обикновено. Релето цъка, защото екуто най вероятно спира помпата, след липса на сигнал от датчика. Симптомите много приличат на проблем с този датчик, тя колата си е казала какво и е. Аз бих се насочил първо към него.
Студена гасне ли? Още при запалването.
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Голф 4 1.4 '99 - прекъсва, гасне
комутатор,бобина или HALL sensor,намери от някои колега тези 3 елемента,подмени ги за проба и виж резултата тогава,поздрави
- Stoqnov_
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 02 яну 2012 23:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Balgariq
Re: Голф 4 1.4 '99 - прекъсва, гасне
Колега, само между другото -- всичките тея датчици си имат определен живот и в белите държави ги сменят на пробег, дори да изглеждат здрави. Няма гаранция, че ще е точно от този датчик /мен лично също ме съмнява/ но ако колата я потдържаш както трябва - не само този датчик, ами и бубината ще замериш и евентуално смениш /има определени граници на съпротивленията/ както и всичко друго "ел".
Преди известно време с няколко колеги обсъждахме точно "простотия, невежество или просто услуга на клиента" е ремонт на автомобил на принципа на проба-грешка или смяна на всичко в коша. Но реално старият тип "невежи" както ги наричат майстори правят това, което е трябвало да се направи отдавна в доста от случаите - да се сменят тези износващи се с времето детайли.
Преди известно време с няколко колеги обсъждахме точно "простотия, невежество или просто услуга на клиента" е ремонт на автомобил на принципа на проба-грешка или смяна на всичко в коша. Но реално старият тип "невежи" както ги наричат майстори правят това, което е трябвало да се направи отдавна в доста от случаите - да се сменят тези износващи се с времето детайли.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 1.4 '99 - прекъсва, гасне
Другото което може да пробвате и е за 3мин работа е: замерете налягането на бенз. помпа ;) На старото ми поло правеше подобни ташаци, 100 човека я гледаха и накрая викам, абе да не е от бенз. помпа и се оказах прав. така че не пречи да замерите налягането! Също така може да е от буксата за бобината, ако е с 1 бобина! При мен го правеше този номер на сегашният ми голф, слагам новата бобина и бам, колата не пали, псувни, псувни, псувни, размърдах нещо кабела, буксата щракна, завъртях и взе та запали! Много голяма е вероятност да е от бобината ако е 1 за 4те цилиндъра както е при мен 1 за 6те, но дали дава дефект или е до букса, трябва вече да се гледа и пробва.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dontaskdontsay и 171 госта