Здравейте,
Колата е VW Golf 3, 97 г.
Откакто започна по-студеното време, имам перманентен проблем с паленето сутрин. Освен това, дори след запалване, първи 10-тина минути са приключение и почти винаги ми гасне поне веднъж.
Преди няколко години имах подобен проблем, тогава бях уплътнил със силикон пластмасовата кора под предното стъкло, откъдето имах съмнения, че влиза вода. Проблемите намаляха.
Чудя се дали е възможно сега пак да влиза вода оттам и да се мокри бобината или проблемът е някъде другаде.
Не мисля че е акумулатор, защото е сменян преди няколко години, а и ток има, просто колата пали трудно.
Golf MK3 1997г. AFT - Проблем с палене и с гаснене
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf MK3 1997г. AFT - Проблем с палене и с гаснене
Последна промяна от Rosenrot на Чет 29 яну 2015 17:16, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с палене и с гаснене
Всичко е сменено. Най-отдавна са свещите, но и те са в норма.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Проблем с палене и с гаснене
Какъв е мотора колега? Код?
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с палене и с гаснене
Моторът е AFT, 1.6.
Съжалявам за неспазения шаблон на заглавието :)
Съжалявам за неспазения шаблон на заглавието :)
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1997г. AFT - Проблем с палене и с гаснене
Дросела чистен ли е?
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK3 1997г. AFT - Проблем с палене и с гаснене
Да, няколко пъти съм го чистил - само изтъргвам наслагванията, нали така?
Re: Golf MK3 1997г. AFT - Проблем с палене и с гаснене
Здравей,
Аз съм със същата кола и имам подобен проблем, от както стана по студено и при мен старта е труден, НО аз съм почти сигурен че е от влагата която прави мизерия към бобината...
Моята се кара само на бензин и последните 1 - 2 месеца само се припалва, т.е. не се кара ежедневно.
Като намериш решение пиши, че да знаем и ние.
На мен не ми е останало време да пробвам с друга, въпреки че на външен вид изглежда като нова(най-вероятно има малки пукнатини).
В този смисъл, може ли някой да сподели като се сменя бубината, т.е. кабелите просто се издърпват или има някакъв чалъм :)
Аз съм със същата кола и имам подобен проблем, от както стана по студено и при мен старта е труден, НО аз съм почти сигурен че е от влагата която прави мизерия към бобината...
Моята се кара само на бензин и последните 1 - 2 месеца само се припалва, т.е. не се кара ежедневно.
Като намериш решение пиши, че да знаем и ние.
На мен не ми е останало време да пробвам с друга, въпреки че на външен вид изглежда като нова(най-вероятно има малки пукнатини).
В този смисъл, може ли някой да сподели като се сменя бубината, т.е. кабелите просто се издърпват или има някакъв чалъм :)
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK3 1997г. AFT - Проблем с палене и с гаснене
И аз смятам, че е от бобината, защото намокри ли се дросела, колата тотално спира да пали. Просто отнякъде влиза влага към бобината, тя се мокри и трудно дава ток.
Ще се опитам по някакъв начин да я изолирам.
Поне да съм сигурен, че проблемът е оттам.
Ще се опитам по някакъв начин да я изолирам.
Поне да съм сигурен, че проблемът е оттам.
Re: Golf MK3 1997г. AFT - Проблем с палене и с гаснене
Направо пробвай с друга бобина.
:) и после пиши как се сменя!
:) и после пиши как се сменя!
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1997г. AFT - Проблем с палене и с гаснене
А бе как така ще ти се мокри дросела и бобината, освен ако не минаваш през еднометрова локва?
Имаше такива теми за запушени дренажи под стъклото. Като се запуши и влиза вода към компютъра и става мазало.
Я виж там и си отпуши маркучите на дренажа.
Имаше такива теми за запушени дренажи под стъклото. Като се запуши и влиза вода към компютъра и става мазало.
Я виж там и си отпуши маркучите на дренажа.
Re: Golf MK3 1997г. AFT - Проблем с палене и с гаснене
Не си разбрал, не влиза вода.
Като се запали студен двигател и когато е мокро под двигателя (или най-често като тръгнеш и минеш през локва) се получава конденз от горещината на двигателя и ако бубината е с много малки процепи стават ей такива неща.
Като се запали студен двигател и когато е мокро под двигателя (или най-често като тръгнеш и минеш през локва) се получава конденз от горещината на двигателя и ако бубината е с много малки процепи стават ей такива неща.
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK3 1997г. AFT - Проблем с палене и с гаснене
Колеги, смених бобината и сега няма никакъв проблем с паленето.
Запазих старата за всеки случай (за резерва).
Запазих старата за всеки случай (за резерва).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Serto0 и 167 госта