Golf MK4 1.6 теч от гърловината на маслото
Golf MK4 1.6 теч от гърловината на маслото
Здравейте, появи ме се теч от гърловината на маслото ( между капачката на маслото и капака на клапаните). Дайте мнение дали може да се оправи и как? Или от къде може да се закупи такава част.
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 1.6 теч от гърловината на маслото
На капачката би трябвало да има уплътнение.
Пробвай да го обърнеш на обратно или си търси нова капачка.
Пробвай да го обърнеш на обратно или си търси нова капачка.
Re: Golf MK4 1.6 теч от гърловината на маслото
Има нещо като фуния между капака на клапаните и кората над мотора. Много често е счупена, да не кажа в 90% от случаите.
Re: Golf MK4 1.6 теч от гърловината на маслото
При мене махнах гърловината и навих на нейно място направо капачката.Така съм от 2009г.
Re: Golf MK4 1.6 теч от гърловината на маслото
Нова има в магазините за авточасти.
Ето ти една тема от търсачката за подобен проблем:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=246898
Ето ти една тема от търсачката за подобен проблем:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=246898
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 1.6 теч от гърловината на маслото
И аз имах теч между гърловината ("фунията") и капака на клапаните. Купих си ново уплътнение, понеже старото се беше запекло, но само с новото ми се стори, че има хлабина между двете части и затова сложих и двете уплътнения. Новото към капака, а старото към гърловината. Така самата гърловина при монтажа си се завъртя доста по-трудно от колкото с едно уплътнение и стана по-стабилна. В същото време натиска уплътненията към капака и се надявам да не тече. Скоро ще проверя и ще пиша, дали има ефект.
А какво направи с вентилацията на картерните газове? За маркуча е ясно - запушил си го, но от гърловината излиза отвор за вентилация на картера.
modula написа:При мене махнах гърловината и навих на нейно място направо капачката.Така съм от 2009г.
А какво направи с вентилацията на картерните газове? За маркуча е ясно - запушил си го, но от гърловината излиза отвор за вентилация на картера.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта