Golf MK2 1.8RP 1991 - Мистериознa буксa

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Explode12
Мнения: 309
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Golf MK2 1.8RP 1991 - Мистериознa буксa

Мнениеот Explode12 » Пон 16 фев 2015 21:36


Тa..сменях рaдиaторa нa пaрното..всичко ок..зaпaли издишa ненужното обaче след 2-3 денa реших дa зaтегнa всичко и дa е готово...стенaх aз..и гледaм до моното еднa буксчкa седи рaзкaченa..aмa не знaм зa кво е ..и дaли сегa съм я рaзкaчил или е билa тaкa(колaтa имa гaз aко имa знaчение). Буксaтa е с някaкъв червен кaбел който мaй влизa въс всмукaтелния Колектор.
Прилaгaм линк към снимкa с въпроснaтa буксa http://i.imgur.com/zqQ6uYe.jpg




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19149
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Мистериознa буксa - Golf MK2 1.8RP 1991

Мнениеот stefan4o » Пон 16 фев 2015 21:39


Тази букса подава напрежение на подгрева на смукателния колектор. Т.нар. таралеж :th_up
Според мен си я закачи. Ако караш от време на време на бензин върши работа. На газ - не.


Потребителски аватар
anrus
Мнения: 909
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Мистериознa буксa - Golf MK2 1.8RP 1991

Мнениеот anrus » Пон 16 фев 2015 21:42


За подгрева на смукателния колектор. На горния кабел (червен с бяла нишка) трябва да е другата букса.


Explode12
Мнения: 309
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: Golf MK2 1.8RP 1991 - Мистериознa буксa

Мнениеот Explode12 » Пон 16 фев 2015 21:58


По принцип пали на бензин, после сама си прехвърля на газ. Ще я закача тогава. Благодаря!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19149
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf MK2 1.8RP 1991 - Мистериознa буксa

Мнениеот stefan4o » Пон 16 фев 2015 22:00


Подгрева на колектора е важен при студена кола работеща на бензин - спомага за това ГВС да НЕ кондензира по стените на колектора при студен мотор (изключва се при около 60 градуса). Затова според мен ако я палиш на бензин си я закачи да си работи.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66 и 264 госта