Jetta MK2 1.8mono >> 1.8 KP
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 14 мар 2014 16:43
- Автомобил: Vw Jetta 2
- Двигател: 1.8 s
- Местоположение: -----
Jetta MK2 1.8mono >> 1.8 KP
Здравейте колеги . Карам Джета 2 1.8 90 кс. Вози прилично със доста приличен разход , но днес се повозих на един голф 2 със такъв двигател / 1.8 16в / и останах впечатлен и се започнаха въпросите . Въпроса ми е горе долу колко ще ми струва тази интервенция ? Моите сегашни скорости няма да станат ясно е , че трябва да взема двигателя + скоростите комплект , оттам се започва и инсталацията , чул съм че има 2 вида инсталации до 90 и след 90 моята е 90година . Искам да знам какво трябва да сменя , тампоните на двигателя ще паснат ли без преправки ? Общо казано да ми кажете проблемите при тази трансплантация и необходимите корекции . , ще се сменя моното , то се е видяло . Колата ще се кара всеки ден и ще е ежедневка .
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta MK2 1.8mono >> 1.8 KP
За инсталациите - вземи от кола с инсталация като твоята тази част, която е в моторния отсек и я нареди на мястото на твоята. Прегледай и релетата по бушониерата, щото и там е възможно да има/няма някое в повече при инжекцията.
За тампоните - при всички 8-волтови мотори на ФВ са еднакви, мисля, че и при 16-ците са същите.
Моят съвет е - намери си цяла работеща кола с такъв мотор и прехвърли всичко необходимо от нея.
А, мисля, че и в механизма на скоростите може да има разлики, понеже кутиите там са тип 02А, докато твоята е 020.
По какво ще познаеш инсталацията? ЦЕ1 са отпреди 89-та година - техният бутон на аварийните е изнесен на таблото до радиото. Докато ЦЕ2 - при него бутонът на аварийните е изнесен на волана.
За тампоните - при всички 8-волтови мотори на ФВ са еднакви, мисля, че и при 16-ците са същите.
Моят съвет е - намери си цяла работеща кола с такъв мотор и прехвърли всичко необходимо от нея.
А, мисля, че и в механизма на скоростите може да има разлики, понеже кутиите там са тип 02А, докато твоята е 020.
По какво ще познаеш инсталацията? ЦЕ1 са отпреди 89-та година - техният бутон на аварийните е изнесен на таблото до радиото. Докато ЦЕ2 - при него бутонът на аварийните е изнесен на волана.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 97 госта