Bora 1.6 101 кс Няколко въпроса

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
PjoteR92
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 29 дек 2013 2:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Bora 1.6 101 кс Няколко въпроса

Мнениеот PjoteR92 » Сря 08 апр 2015 13:17


Здравейте колеги, искам да ви поптам дали някой е опитвал да прехвърли чипа и ампулата от един ключ на друг ? Имам проблем с моят, не мога да се справя нито с едното нито с другото. При ампулата на имобалайзъра проблема е че е залепена с някакво лепило и не мърда, пръсках веднъж със WD-40, но пак не можах да я махна, мисля че с повече опити и пръскваня ще успея. Но това което най ме дразни е при платката, защото като я прехвърля на новият ключ, не работи, 90% съм сигурен, че е от разликата в размера на батериите и от там идва и разлика в позиционирането на плюса на батерията, идва със 3 мм разлика, и предполагам не са затваря веригата когато натискам... В новият ключ батерията е CR 2032, а в старият са 2 CR 1620 и двата вида са 3V така че би трябвало да работи и в двата варианта. Някакви идеи как да се справя и дали изобщо има смисъл да продължавам да се опитвам ?

Ето снимки...
Отгоре е старият ключ
http://postimg.org/image/gsys6ozvt/

Старият...
http://postimg.org/image/43npo0u75/
http://postimg.org/image/nbboiqi23/
Новият...
http://postimg.org/image/y1o3f7smh/
http://postimg.org/image/whs1j3lbj/

http://postimg.org/image/4ov6gjwl3/




Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Bora 1.6 101 кс Няколко въпроса

Мнениеот pedalchobaba » Сря 08 апр 2015 19:08


Аз съм се опитвал колега да прехвърля платката за дистанционно от ключ с IMMO ІІ на ключ с IMMO III, както е при теб, но безуспешно. Какво ли не правих и не стана. А уж видимо са еднакви. Така и не можах да разбера къде е проблема.
Защо ти е нужно това сложно упражнение, след като чисто нови кутии за ключове мисля, че вече се намират за по 15 кинта.
Иначе ампулата за имобилайзъра се маха само с пистолет за горещ въздух и то внимателно. Там никакво пръскане няма да ти помогне.


PjoteR92
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 29 дек 2013 2:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Bora 1.6 101 кс Няколко въпроса

Мнениеот PjoteR92 » Сря 08 апр 2015 20:43


Ами това е колега, че в ибей не можах да намеря такъв като моя, затова взех този от снимките, който е 90% същия, мислех че ще стане, но не, благодаря много за линка направо ще си купя същия IMMO ІІ от колегата и няма да се занимавам с тази простотия, но все пак за ампулата трябва да намеря начин да я махна, как става казваш, със пистолета нагряваш и лепилото омеква и се маха лесно или каква е точно процедурата, колко да го нагрея мястото ?


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Bora 1.6 101 кс Няколко въпроса

Мнениеот pedalchobaba » Сря 08 апр 2015 20:54


Ами как да ти дам рецепта. Може би най-точната дума е "с усет".
Пускаш пистолета и започваш да грееш мястото, но аз го правя с въртеливи движения. Т.е. малко по малко. Не да го пуснеш от един път и да духа, докато разтопиш пластмасата отстрани. На моя пистолет го знам. На втора степен от четирите. И идва един момент, в който ампулата се отлепва, а пластмасата още не се е разтопила. Давам ти гаранция, че от толкова топло, нищо няма да и стане на ампулата. Внимавай само ако ръчкаш там с някоя отверка или шило, да не я счупиш, че е стъклена.
Помня, че по същия начин махах и емблемата отзад, дето е лепната над винтчето.
То май това лепило е едно и също.


PjoteR92
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 29 дек 2013 2:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Bora 1.6 101 кс Няколко въпроса

Мнениеот PjoteR92 » Сря 08 апр 2015 21:41


аз нямам такъв пистолет, но мисля че и със сешоар ще стане :biggrin


PjoteR92
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 29 дек 2013 2:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Bora 1.6 101 кс Няколко въпроса

Мнениеот PjoteR92 » Пон 20 апр 2015 13:01


Колеги, да ви попитам...
1. Колата е с метанова уредба от 1 месец вече, но има неща по нея дето не ми харесват...
Първото нещо е когато се запали колата за първи път в деня,(или просто когато е напълно изстинала) паля и в момента в който натисна газта да вдигне оборотите, тя заглъхва тотално, оборотите падат и като задържа педала дори ми е гаснала, начина по който я паля, когато е за първи път през деня е с леко газ и като почне да падат пускам, нормализират се после пак леко газ и успея ли да стигна до 3000 си превключва и няма проблем. Едва ли това е нормално, но на какво може да се дължи, въпрос на настройка ли е нещо или ?
Второто нещо при уредбата е че превключването от бензин на метан, докато колата се движи е много рязко, дори неприятно, все едно ускоряваш и изведнъж когато превключи все едно биеш спирачка, при Вентото дето имах си беше доста по-плавно, това отново ли е въпрос на настройки или е нормално ?
И третото нещо е че манометъра не работи, откакто е сложен метана, не е работил, стои си на едно място и не е мръднал (но не е на 0). А той си е от метановата уредба но Вентото и си работеше нормално... По този въпрос ми казаха да направя 10-тина зареждания на бутилката да видим дали ще се оправи и отделно с почуквания по него, но също не се оправи, нещо може би се е запушил или какво може да е ?
2. От 2-3 дена ми скърцат предните амортисьори, смазване ли им трябва или може и друго да е ?
3. За радиото на колата искам да попитам, как се маха кабела от куплунга на радиото, защото нали трябва да разменя мястото на 2 кабела, както колегата ми беше обяснил на миналата страница, опитах, но не стана нещо, може би си има и инструмент за тая работа не знам ?
И още нещо за радиото, възможно ли е радиото да остава да работи, без ключа да е на стартера ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 210 госта