Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студена
Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студена
Голф 4 1,6 sr 101 коня 2000г. при палене при студен двигател не държи обороти и гасне или мени оборотитите! След като подържа педала на газта няколко секунди колата става часовник, в противен случай при потегляне също гасне с газов инжекцион е и в повечето теми пише, че проблема идва от опръстените на всмукателния колектор! Дайте някой съвет ако може.
Последна промяна от ivostefanov на Нед 22 фев 2015 21:27, променено общо 1 път.
Причина: Редактирах заглавието!
Причина: Редактирах заглавието!
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студ
При мен проблема бяха тези прослувути О - пръстени.
Re: Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студ
Зо о пръстените на всмукателните колектори ли става дума и ако да може ли да ми кажеш от къде да закупя качествени.
- TechN9ne
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 22:41
- Автомобил: Golf 3 2.0
- Двигател: AGG
- Местоположение: Русе
Re: Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студ
като за начало защо не тръгнеш от най лесното -откачи температурния датчик и виж какво се получава.
Re: Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студ
проблема идва от опръстените на всмукателния колектор
В 90% е от калпава настройка на газта.Проверява се като покараш 1,2 дни на бензин.
Ако не се оправи тогава търсиш
Re: Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студ
Пробвал съм да я карам на бензин промяна няма, а относно този температурен датчик - къде се намира?
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студ
О-пръстените струват около 15 лв в Ауто+. Темп. датчик е закачен за пластмасов тройник в лявата част на главата над скоростната кутия.
Re: Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студ
Ами друга цена ми казаха колега 6,50 на брой
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студ
Тези които взех са зелени на Виктор Рейнц в торбичка 4 бр.
Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Губи мощност след 5000 оборота.
Колата е голф AKL е кода на мотора, след 5000 оборота започва да губи мощност, а 5500 забива тотално, дори на свободна колата не може да качи повече от 5500 оборота максимум 6000 в най-добрия случай. Ако някой може да помогне ще съм много благодарен .
- van_kris
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 18 фев 2013 18:12
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: 1.6 AVU
- Местоположение: Smolyan
Re: Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студ
Погледни тук http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=191406 колега, поне на мен ми помогна! И моята забиваше на 5000 оборота и след смяната на датчика на разпределителния вал всичко си дойде на мястото, в темата е обяснено много добре, закачи я и на ваг ком, най-добре, да видим какво ще излезне като грешки! Успех!
Re: Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студ
Благодаря следващата седмица ще имам възможност да я кача на диагностика
Re: Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студ
Колеги останових, че датчика който определя оборотите този който е вързан за хидравликата е повреден и изолиран дали може да е от него.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студ
Ами купи си датчик за 15 лв, отвиваш стария забучваш пръста да не изтече течността и после завиваш новия. Но не мисля, че е от това.
Re: Golf MK4 1.6SR 101hp 00г. Проблем при палене като е студ
Оказа се, че не е от датчика смених промяна няма. Имам чувството, че колата влиза в някакъв авариен режим понеже не иска да вдига повече от 5000 оборота, дори на място, прави го и на газ и на бензин и когато се проявява проблема е крайно спъната.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Pvlv и 182 госта