Golf MK5 1.4 TSI GT 170hp прекъсване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ronaldo9411
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 22 фев 2015 22:32
Автомобил:
Двигател:

Golf MK5 1.4 TSI GT 170hp прекъсване

Мнениеот ronaldo9411 » Нед 22 фев 2015 23:15


Здравейте колеги, имам голфа от около година и половина... като го купих една по една свещите и бобините избиха и ги смених(не наведнъж) 2 бобини купих наведнъж другите една по една.. 3 от бобините са на BERU едната BOSCH(made in Turkey). От както я купих колата сутрин като я запаля в продължение на 30-40 секунди оборотите играят в интервала 500-1500 след това се нормализират на 800 и като работи на место колата си се усеща, че през няколко секунди има пропуск на цилиндър. Доста често сутрините си записваше грешки (missfire) една сутрин на един цилиндър друга сутрин на друг. В обороти нямаше проблем колата върви много никакво прекъсване и си я карах така. В последните 2-3 седмици се появиха проблеми и във високите обороти, първо като подам рязко газ набираше като на степени в последствие започна и да придърпва(като е студена още толко). С един приятел я закачахме за диагностика и забелязахме доста различни волтажи за бобините също пробвахме да ги разменим и при всяка размяна на бобините колата се държеше различно(при едно подреждане на бобините почти няма пропуски при друго подреждане пропуските са много често). Ето снимка с направените тестове:
http://prikachi.com/images.php?images/859/7939859i.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/860/7939860N.jpg
Някой за мнение нормално ли е да са толкова различни волтажите на бобините и за решение на проблема ми? :confused




Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Golf MK5 1.4 TSI GT 170hp прекъсване

Мнениеот feniksgod » Пон 23 фев 2015 19:43


Хммм не знам дали е нормално това с волтажите, но възможно ли е да имаш нагар в отворите на главата от страна на смукателният клолектор и оттам да ти прави тези проблеми. Не съм разбирач от Golf 5, но по форума доста се дискутира това просто.
P.S Ако може малко да понахалствам, ще споделиш ли освен това иначе доволен ли си от колата. ОТ вървежа и като цяло, и имал ли си някакви други по-големи проблеми освен това горе, което го описваш. Просто този мотор ми е интересен при Golf 5 и не се среща често. Разхода също така как е градско ?
Мерси много, сори ако нахалствам много. Ако искаш да не правим ОФФ може да ми отгоовирш на лично. :beer


Потребителски аватар
ronaldo9411
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 22 фев 2015 22:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK5 1.4 TSI GT 170hp прекъсване

Мнениеот ronaldo9411 » Пон 23 фев 2015 22:26


Значи като си я купих на другия ден докато и се изкефя и стана белята на главата има едни пластини които ги махат на BMW като подадеш газ се отварят и една от тях на 1-ви цилиндър се счупи по време на форсиране и резултата беше следния: счупено парче от буталото на съответния цилиндър изядени перки на турбото. Направих и основен ремонт и свалих въпросните пластинки, ново бутало, сегменти за другите 3 имаше клапан за смяна турбото в София го откарах имаше и луфт и перките смених гарнитури всякакви болтове за главата тампон на двигател имаше спукан свещи бобини смених както описах по горе друго не мога да се сетя.. Днес свалих дросел клапата почистих я нямаше нагар много лесно се почисти поръчах си нови бобини BERU 4 не знам дали да сменям свещите на около 20-25 хиляди са свалях ги централния електрод на всички беше леко червеникав. Иначе след ремонта колата е самолет няма удържане... не знам защо върви толкова но се пробвах с голф МК5 GTI и до 180 няма шанс... мислех, че в Италия (от там е внос) са и слагали чип, но проверих и се оказа, че няма. Относно разхода съм доволен много при спокойно каране съм падал до 6л. на 100 извънградско и 8-9 градско. Ако я карам постоянно до червено стига и до 14-15 градско. Окачване и ходова част нямат чупене като я купих смених един маншон и от тогава никакви проблеми естествено след реглаж на преден и заден мост и проверка на джантите за кривини. Вече 30 хиляди километра я карам и нямам намерение да я продавам радва ме много, но и ми е скъпо де спор няма. Четох за проблемите на двигателя имали проблем с веригата, че прехвърляла според мен това става ако не се смени маслото навреме и ако се използва некачествено масло, защото оптегача на веригата е маслен. Ако ви интересува нещо друго питайте. И ако може някой да ми каже дали е задължително да сменя и свещите сега, че не знам какво да правя. Поздрави! :love.vwclub :yahoo



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта