Здравейте колеги,
От известно време насам нещо "трака" около двигателя. Днес "тракането" стана доста, като се чува доста откъм предното ляво колело. При натиснат съединител тракането изчезва, както и значително намалява, когато се кара на 4 и 5 скорост.
Двама човека ми бяха казали, че най-вероятно е разбит лагер на водната помпа, но тъй като не съм запознат как работи тя (а и не успях да намеря логична причина в интернет защо тракането ще изчезва при натиснат съединител), реших да се обърна към вас.
Ако имате някакви предложения какво може да бъде причинителя ще се радвам да ги чуя, както и ако се окаже водната помпа дали може да мине без смяна на ремък?
Golf MK4 98г. 1.8T AGU двигател, проблем с водна помпа
- ilian.
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
- Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
- Двигател: AUM AHF
- Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип
Re: Golf IV 1998 1.8T AGU двигател, проблем с водна помпа
Като натискаш съединителя отцепваш скоростите от двигателя и спира да се върти първичния вал тоест проблема ти е в скоростите
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Golf IV 1998 1.8T AGU двигател, проблем с водна помпа
Какво общо има натискането на съединителя с водната помпа, тес хора не мислят логично, демферния маховик си заминава!
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 98г. 1.8T AGU двигател, проблем с водна помпа
проблемът както го описваш е лагер/и на първичен вал. Може да налееш масло в скоростите под наклон за да събере повече, и тракането щесе намали/изчезне.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=433923&p=4256375#p4256375
Аз съм със ~700мл над макс-а
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=433923&p=4256375#p4256375
Аз съм със ~700мл над макс-а
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 98г. 1.8T AGU двигател, проблем с водна помпа
При мен, а и според някои майстори доста често случващо се на АГУ, беше изкривена вилка на лагера на скоростите.
При всички случаи е добре да се отвори и погледне, за да не станат по-големи поразии.
При всички случаи е добре да се отвори и погледне, за да не станат по-големи поразии.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта