Здравейте колеги,
Вчера ми се появи следния проблем с Голфа. Като е студен работи на много ниски обороти и гасне, а като загрее държи 400 - 500 и има доста вибрации. Това е само на изключен от скорост двигател. Като загрее и го форсирам в движение в над 3500 оборота, пуши доста, леко синкав пушек, но светъл.
Въпроса ми е дали може да е от зацапан дросел, или проблем в стъпковото моторче, или направо проблема може да е в главата и цилиндрите?
Малко съм бос в подръжка на автомобили и затова бих бил благодарен, ако ми дадете някои насоки преди да отида на диагностика.
Благодаря предварително.
Golf4 1.4 16V - гасне в ниските обороти и пуши във високи
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf4 1.4 16V - гасне в ниските обороти и пуши във висок
Много прилича на заминал температурен датчик, колата работи на богата смес и се дави. Ако имаш мултицет може да си го измериш, на 3-4 краче, потръси във форума какво съпротивление трябва да ти даде при различните температури. Гледай го на топъл или студен двигател. Датчика е около 20 лв., така с парите за диагностика ще си купиш датчик, сменя се лесно, за 5 минути работа и не се изискват нито специализирани умения, нито инструменти.
Не забравяй да споделиш и решението на проблема!
Не забравяй да споделиш и решението на проблема!
Re: Golf4 1.4 16V - гасне в ниските обороти и пуши във висок
Благодаря за съвета колега.
Проблема е в дросела, не само зацапан, а въобще беше сдал багажа. Поне няма други фрапантни грешки според диагностиката.
Проблема е в дросела, не само зацапан, а въобще беше сдал багажа. Поне няма други фрапантни грешки според диагностиката.
Последно избутана от SteCKo на Нед 08 мар 2015 15:20.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 196 госта