Golf МК4 AKL - висок разход на масло след основен ремонт

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf МК4 AKL - висок разход на масло след основен ремонт

Мнениеот zfa159 » Нед 15 мар 2015 16:47


АЗ това казах - дефекта го има в няколко определени партиди от дадени години, ама Божа работа на какво ще попаднеш в магазина :) Все пак са реномирана марка и предполагам са ги изтеглили от пазара, след като са разбрали, ама знае ли човек, в БГ всичко е възможно да намериш чисто ново, дори да не се произвежда от 30 години :mhihi . Аз също си ползвам KS за лагери и т.н., защото нямат проблеми. Сегменти също си ползвам KS, ама специално при Голф 4 с 1.6 101к.с. и 2.0 115к.с. (които са си известните маслояди), гледам да не слагам KS, защото не се знае на какво качество ще попадна. На повечето камиони, заводски слагат Geotze (Iveco, Mercedes, Mann) и до колкото знам, те нямат ментета. Иначе да, KS колкото и да са зле, ще изкарат поне 50-60 000км преди да проимаш проблем, дори да са от най-калпавите партиди :)
:beer




milcho1133
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 02 ное 2014 18:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf МК4 AKL - висок разход на масло след основен ремонт

Мнениеот milcho1133 » Сря 30 дек 2015 22:53


карам голф 1.6 101 кс от около година и когато го взех мотора беше удушен направих му пълен ремонт но не съм шлаифал блок иначе сигменти биелни лагери пълен ремонт на глава и за сега всичко е 6 т . маслото както съм го налял при смяната не е мръднало а вече е за смяна на около 10000 км е някъде и разхода на гориво е около 6.6 извън градът и малко под 10 градско но това при нормално каране и ремонт при съвестен майстор който знае какво прави .
а за новите части не знам на работа имаме едно кади което е взето от магазина преди година което гори около 1 л и малко масло между смените на маслото а миналата седмица му смениха скорустна кутия това е на кола която е на 120 000 км и една година . и е карана като нормална кола не с въртене на гуми и ръчни спирачки или основно градско тая кола пътува Бургас- София , а в сервиза като смениха кутията ни казаха че били такива малко слаби и се чупели


simonb
Мнения: 210
Регистриран на: Съб 24 дек 2011 22:00
Автомобил: Golf 4 1.6 SR
Двигател: 1998
Местоположение: Варна

Re: Golf МК4 AKL - висок разход на масло след основен ремонт

Мнениеот simonb » Чет 24 мар 2016 19:47


Да не пускам нова тема ще използвам тая. Смених маслото, но продължава да образува жълта пяна под капачката, днес дори беше с малко вода, тоеат конденз. От къде и защо се появява и пречи ли нещо при положение, че на 10 хил км не гори и грам масло ?! Двигателя е АКЛ голф 4 1.6 SR


Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Re: Golf МК4 AKL - висок разход на масло след основен ремонт

Мнениеот agumba » Пет 25 мар 2016 9:27


Антифриза как е, следиш ли му нивото?


didich
Мнения: 219
Регистриран на: Пон 06 сеп 2010 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf МК4 AKL - висок разход на масло след основен ремонт

Мнениеот didich » Пет 25 мар 2016 19:16


simonb написа:Да не пускам нова тема ще използвам тая. Смених маслото, но продължава да образува жълта пяна под капачката, днес дори беше с малко вода, тоеат конденз. От къде и защо се появява и пречи ли нещо при положение, че на 10 хил км не гори и грам масло ?! Двигателя е АКЛ голф 4 1.6 SR

Как си караш колата ??, ако е на къси разстояния е нормално да се образува това по капачката, защото маслото не достига работна температура, покарай я повечко километри и виж как ще е положението.

Съвет ако не си го направил - изкарай картерната вентилация в атмосферата, този мотор много бързо цапа дросел от тая вентилация и съответно често се появява проблем с играене на оборотите, това май си му е детска болест на тоя мотор. Аз я изолирах и нямам повече проблеми, но за съжаление колата вече не е при мен.


simonb
Мнения: 210
Регистриран на: Съб 24 дек 2011 22:00
Автомобил: Golf 4 1.6 SR
Двигател: 1998
Местоположение: Варна

Re: Golf МК4 AKL - висок разход на масло след основен ремонт

Мнениеот simonb » Нед 27 мар 2016 2:33


Да, на къси разстояния я карам, 5 км до работа и 5 вечерта към 1:00 когато вече е студено. Наистина мени оборотите, дори и гасне понякога на пълен ляв или десен. Майонеза има от както се помня, но пък не гори и грам масло.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Golf МК4 AKL - висок разход на масло след основен ремонт

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 27 мар 2016 9:44


Трябва да почистиш дросела,за това ти клати оборотите.
А за гасненето на пълен ляв/десен,има един датчик който казва в такива случаи на компа да вдигне оборотите,може при теб да е заминал.


simonb
Мнения: 210
Регистриран на: Съб 24 дек 2011 22:00
Автомобил: Golf 4 1.6 SR
Двигател: 1998
Местоположение: Варна

Re: Golf МК4 AKL - висок разход на масло след основен ремонт

Мнениеот simonb » Пон 11 апр 2016 13:03


За какво е този датчик/сензор, понеже има няколко и не знай точно ?!
Прикачени файлове
Screenshot_2016-04-11-12-58-47.png



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 192 госта