Golf MK3 1.6 75hp Как изглежда "главата" след шлайф?
- vw38670
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 28 ное 2013 14:50
- Автомобил: vw golf 3
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: гр.Варна
Golf MK3 1.6 75hp Как изглежда "главата" след шлайф?
Здравейте,наскоро ми се наложи да правя този шлайф.заради скъсан ангр. ремък /голф 3 ,1,6/75/ и дадох колата ма един "майстор" познат,който ме обърса доста парички за шлайф - 80лв , и измиване на главата - 5лв ,имало 5 криви клапана,което ми е доста странно защото поради някаква причина ангренажа се скъса на теглене/угаснах и не успя да запали,ангренажа беше здрав,сменен преди месец/,въпроса ми е как трябва да изглежда главата след шлайф и има ли някава промяна дори минимална във вървенето на колата,щото аз имам някаква чувство че съм доста прецакан откъм шлайф.Един приятел ми каза че в повечето случаи когато шлайфат се почиства отвсякъде,а моята не изглежда така,вижда се само че гарнитурата на главата е сменена и гарнитура на изпуск. колектори,не съм присъствал на смяната на доста части което също ми е странно ,но общо ремонта с труд и части се спря на 348лв. , което май е доста!!!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Как изглежда "главата" след шлайф?
Шлайфа се само повърхността, която ляга на гарнитурата. Ако не си присъствал на монтажа - няма как да видиш дали е шлайфана или не.
Почиства се всичко, просто защото трябва да е чисто, като работиш. Почиства се с обезмаслител и измиване с вода Ако не си почистил - значи си мърляч и имаш право само да закачаш ауспух на Москвич 412Д и верига на мотопед Балкан.
80лв само за шлайф наистина ми се струва множко, но ако включва и препасване на клапани - тогава е доста близо до споменатата сума
При положение, че са сменяни и клапани (поне 5 според твоите думи) и водачите им (щото няма как да искривиш клапан и водача му да оцелее) и 'гумичките' (защото така или иначе за сменените водачи вземаш гумички - при положение, че имаш комплекта вече купен - ще си вържеш гащите за да не гори масло след твоята интервенция)...
... И при положение, че си сменил и комплект гарнитури , само те които са поне 80 лв...
Ами прави сметка дали е много крайната сума или човека е работил 'за мерси'
Врътни едни 500-600км с колата и ако няма проблеми с мотора, взми 2 кафета и иди му кажи 'Благодаря' на майстора.
Като се извадят цените на частите и външните услуги, ще се получи такава нищожна сума за труд, че аз лично не бих се хванал да го правя.
Ама пък аз и не работя такава работа, де! Занимавам се с жици по машини.
И последно - ако се надяваш, че без наливането на едни 1500-2000 лв в мотор само ще усетиш "някава промяна дори минимална във вървенето на колата" от 75коня моторченце... дълбоко се заблуждаваш!
Съвсем последно, щото забравих:
"поради някаква причина ангренажа се скъса на теглене"
Аз лично не си представям да има такава причина
Е! Всъщност представям си една де! Изкривени и блокирали в отворено положение клапани, които срещат челото на буталото и... или трябва едно от двете неща да се счупи, или да се скъса ремъка, за да може да превърти мотора в крайна сметка.
Та пак да напомня за кафетата, ако всичко е наред с мотора.
Почиства се всичко, просто защото трябва да е чисто, като работиш. Почиства се с обезмаслител и измиване с вода Ако не си почистил - значи си мърляч и имаш право само да закачаш ауспух на Москвич 412Д и верига на мотопед Балкан.
80лв само за шлайф наистина ми се струва множко, но ако включва и препасване на клапани - тогава е доста близо до споменатата сума
При положение, че са сменяни и клапани (поне 5 според твоите думи) и водачите им (щото няма как да искривиш клапан и водача му да оцелее) и 'гумичките' (защото така или иначе за сменените водачи вземаш гумички - при положение, че имаш комплекта вече купен - ще си вържеш гащите за да не гори масло след твоята интервенция)...
... И при положение, че си сменил и комплект гарнитури , само те които са поне 80 лв...
Ами прави сметка дали е много крайната сума или човека е работил 'за мерси'
Врътни едни 500-600км с колата и ако няма проблеми с мотора, взми 2 кафета и иди му кажи 'Благодаря' на майстора.
Като се извадят цените на частите и външните услуги, ще се получи такава нищожна сума за труд, че аз лично не бих се хванал да го правя.
Ама пък аз и не работя такава работа, де! Занимавам се с жици по машини.
И последно - ако се надяваш, че без наливането на едни 1500-2000 лв в мотор само ще усетиш "някава промяна дори минимална във вървенето на колата" от 75коня моторченце... дълбоко се заблуждаваш!
Съвсем последно, щото забравих:
"поради някаква причина ангренажа се скъса на теглене"
Аз лично не си представям да има такава причина
Е! Всъщност представям си една де! Изкривени и блокирали в отворено положение клапани, които срещат челото на буталото и... или трябва едно от двете неща да се счупи, или да се скъса ремъка, за да може да превърти мотора в крайна сметка.
Та пак да напомня за кафетата, ако всичко е наред с мотора.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Как изглежда "главата" след шлайф?
Както каза radotom покарай колата, и ако всичко е наред занеси 2 кафенца.
Сумата която си дал е напълно нормална за този ремонт, има доста теми във форума за сравняване на цени.
Аз дори ако бях на негово място, щях да ти сменя маслото с филтрите и антифриза за да бъде абсолютно всичко ток и жица
От вън главата няма какво да я гледаш от към чистота, нормално е да се понацапа при монтажа. Важно е отвътре да е чиста и да се измие след шлайфа и другите интервенции.
Отиди в някой магазин за авточасти и питай за цена на клапани, гумички за кпаланите, гарнитура на главата, на капака на клапаните, гарнитура на колектора и ще ти стане ясно, че не си толкова прецакан
Сумата която си дал е напълно нормална за този ремонт, има доста теми във форума за сравняване на цени.
Аз дори ако бях на негово място, щях да ти сменя маслото с филтрите и антифриза за да бъде абсолютно всичко ток и жица
От вън главата няма какво да я гледаш от към чистота, нормално е да се понацапа при монтажа. Важно е отвътре да е чиста и да се измие след шлайфа и другите интервенции.
Отиди в някой магазин за авточасти и питай за цена на клапани, гумички за кпаланите, гарнитура на главата, на капака на клапаните, гарнитура на колектора и ще ти стане ясно, че не си толкова прецакан
- vw38670
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 28 ное 2013 14:50
- Автомобил: vw golf 3
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: гр.Варна
Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Как изглежда "главата" след шлайф?
ами всъщност частите аз ги купувах,и бяха около 120-130 лв,/болтове на главата,5 броя клапани,семеринг на разпределител вал,ангренаж,вложки,гарнитура на изпуск.колектор,гарнитура на главата/всичко останало е труд,незнам какво е правил на главата,каза ми само шлайф и измиване....,а това дали е почистена предполагам само отвътре или там където е шлайфано-това няма как да го видя ,но външно си е пак като преди с окиса от алуминия или квото е там ,някакви течности и разни говна,дори от единия край се вижда много малко от лицето на главата където също има окис и говненици...и затова се съмнявам,а искам да питам още нещо...колата като я купих работеше доста тихо,след това мое зверско каране започна да "хвърля земелки" от ауспуха ,когато е на скорост или по енерция,смених мека връзка,тръби задно гърне общо взето всичко след изпуск. колектори. Питах го този майстор защо се получава така,той каза че има нещо по мотора ,и след като стана тази простотия ,го извиках на място да огледа и той каза че заради гарнитурата на главата гърми,/махна свещите ,нещо проверява... и пъхна един маркуч във гнездото на 3та свещ,духна и от 4та излязаха някакви неща,и каза че гарнитурата била скъсана между 3ти и 4ти цилиндър/а след подмяната на същата разликата е нулева,ускорение няма,/натискам газта и имам чувството че тръгвам назад/ а според мен би трябвало да има някаква разлика?
- vw38670
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 28 ное 2013 14:50
- Автомобил: vw golf 3
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: гр.Варна
Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Как изглежда "главата" след шлайф?
radotom отностно скъсването на ангренажа е много дълга и широка история,от единия проблем уж решен от същия майстор, се оказа съвсем друго..но предполагам че двигателя ако е на скорост тогава може да се скъса,
- stefan4o
- Мнения: 19113
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Как изглежда "главата" след шлайф?
Колегата май бърка шлайфането на глава с измиването на двигател. Закарай си колата на автомивка.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Как изглежда "главата" след шлайф?
Закарай си колата на автомивка. Да бе - после нова тема не ще да запали ПОМОЩЩЩТТТ .
Опа тази кола гори на градско под 8 л според притежателя и
Опа тази кола гори на градско под 8 л според притежателя и
Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Как изглежда "главата" след шлайф?
по принцип собственика е прав-главата се мие,не можеш да отидеш на доктор мръсен.сега относно проблема.при такъв случай,аз нося главата на ремонт,където я измиват(навсякъде влиза в цената),раиберят и леглата на клапаните,променят ъгъла на старите клапани,монтират новите,пасват ги,набиват гумичките,шлайфат главата и няма проблеми.при теб обаче майстора е решил да се прави на майстор на глави(дори не е измил главата,типично за много мразените от мен мърлячи),райберил е леглата,занесъл еклапаните за промяна на ъгъла или даже не ги е пипал старите и хайде дай пари.аз пък питам какво става ако клапана остане вкопан в леглото и не знае колко да ги отнеме отгоре,въобще тънки работи,ще стои клапана напънат от хидроповдигача,а тище чакаш да върви,поне една компресия трябваше да и мернете.все пак ако имаш някакви проблеми на лични ще ти обясня,че виждам си от варна.с една дума главата ти не е ходила на ремонт.
- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Как изглежда "главата" след шлайф?
прав е колегата че се мие всичко много добре.моята е шлайфана и като я взех беше лъсната като нова.и понеже е много малко отнето не бих казал че има някаква разлика в мощността.
- vw38670
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 28 ное 2013 14:50
- Автомобил: vw golf 3
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: гр.Варна
Re: Голф 3 1.6 75 к.с. Как изглежда "главата" след шлайф?
значи според тоя майстор съм платил на някой друг частите освен клапаните ,защото тях ми донесе и от тях видимо само 1 беше крив,дори ангренажа незнам дали е тоя който купих-не искам да пипам капака му ..че от един разбирко станаха тея говна...
Какво се получава ако ангренажния ремък прескочи зъб/много питам ама като не ми е ясно,разни хора ми казват че е така ,а то всъщност не е/имам съмнения че от това започна всичко..и още нещо -може ли от висока скорост да прескочи зъб около 150-160км/ч,защото след като стигна до тази скорост изведнъж започна да пада мощноста,натискам педала на газта,но колата си намалява и се чуваше едно странно сякаш има вода в ауспуха,отбих в аварийната лента,угасна и повече не запали
Какво се получава ако ангренажния ремък прескочи зъб/много питам ама като не ми е ясно,разни хора ми казват че е така ,а то всъщност не е/имам съмнения че от това започна всичко..и още нещо -може ли от висока скорост да прескочи зъб около 150-160км/ч,защото след като стигна до тази скорост изведнъж започна да пада мощноста,натискам педала на газта,но колата си намалява и се чуваше едно странно сякаш има вода в ауспуха,отбих в аварийната лента,угасна и повече не запали
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта