Колеги имам проблем с Голф 4 1.6 -бензин,код AKL.Гарнитурата на главата е сменена,старата беше прогоряла между трети и четвърти цил.Главата е сменена с друга/имаше съмнение за спукване/,поставената глава е права -шлайфана/.Беше вкарала и вода в маслото.Трети цил.беше пълен с вода преди смяната!Поставена е нова гарнитура/Виктор Рейнц/,сега след смяната надува маркучите и губи вода,като никъде няма теч.Имам две съмнения-некачествена гарнитура,или спукан блок.Някакви идей,как да се справя с проблема?
П.С. Гарнитурата е стягана по схемата вътре в нея,болтовете не са сменявани!
Golf MK4 1.6 99г.-Надува след смяна гарнитура на глава
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: Голф 4 1.6 1999г.-Надува след смяна гарнитура на глава
а отворите за болтовете в блока почистихте ли от вода и масло
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 6:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Голф 4 1.6 1999г.-Надува след смяна гарнитура на глава
Почистени са с отверка и суха ивичка парцалче,минати с мечик,нито един от болтовете не превъртя!
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Голф 4 1.6 1999г.-Надува след смяна гарнитура на глава
колега, има вариант да е крив блока и дасе наложи да шлаифаш инего. неприятно
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 6:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Голф 4 1.6 1999г.-Надува след смяна гарнитура на глава
Как мога да проверя дали блока е крив,или пък спукан?
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Голф 4 1.6 1999г.-Надува след смяна гарнитура на глава
наи простия начин е следния. вземи голям шублер от порядъка на 500 мм , почисти блока исложи тънък лист хартия ,може вестник върху блока.затисни го с правата част на шублера. ако блока еправ няма да можеш даго изтеглиш в нито една точка по дължината на шублера. начина не е сто процента сигурен ,но е показателен.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 6:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Голф 4 1.6 1999г.-Надува след смяна гарнитура на глава
Колеги,според мен вода продължава да влиза в трети цилиндър за да я губи,а компресията надува водните съединения точно от там.Мисля да сваля свещите/ако се наложи и всмукателните колектори/,че ще ми пречат и да надуя с компресор този цил.,пък и другите за да видя ще "бълбука" ли в казанчето.Ако е така,някой пробвал ли е с т.н."Холц"за лепене на блокове и глави/който се слага във водата/,като се връзва парното на късо/изолира/и се отстранява термостата?Все си мисля,че има спукване по блока,а не крив блок!Ако не го залепи,то поне се надявам след като сваля за пореден път главата,да ми покаже поне къде е проблема/въпросния "холц" е червен на цвят и би било редно да "оцвети" въпросното място.Вие какво ще ме посъветвате?
Re: Golf MK4 1.6 99г.-Надува след смяна гарнитура на глава
Премери компресията , ако е спукан блока компресията ще бяга на цилиндъра където е дупката.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 6:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MK4 1.6 99г.-Надува след смяна гарнитура на глава
Компресията е добре/сравнително/-10,10,9,10.При надуването с компресор на 3-ти цил.има съвсем леко пропускане в казанчето на водата.Свалих главата,/"холц" не съм слагал/,при внимателен оглед открих проблема.На блока на трети цил.,където беше продухана гарнитурата,на челото и вътре на цилиндъра има пукнатина с дебелината на косъм и дължина около 3 мм в двете посоки/навътре в цилиндъра и към четвърти на челото на блока!.Явно от там влиза компресия във водата и обратно вода в цилиндъра!Отиват нещата на друг блок,ето до какво води една продухана гарнитура на глава!Да не говорим колко време и труд отиде,важното е че от тук натам зная какво да правя.Благодаря на всички колеги,които дадоха съвети!
P.S.Пукнатината я видях с лупа!
P.S.Пукнатината я видях с лупа!
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 1.6 99г.-Надува след смяна гарнитура на глава
След като навътре в цилиндъра пукнатината е 3мм. Може да си направиш експеримент ако имаш време. Да се шлайфа блокът и да се свалят 3мм. от него (до здраво). След, което сваляш буталата и от тях пристъргваш от челото 3мм. Не е сигурно, че ще стане на 100 % но може да опиташ. Аз бих опитал, защото разходите за тази процедура ще са около 100 лв. мах., а цяло долнище ще е поне 300-400 лв.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Golf MK4 1.6 99г.-Надува след смяна гарнитура на глава
georgi_dob написа:.....Да се шлайфа блокът и да се свалят 3мм. от него (до здраво). След, което сваляш буталата и от тях пристъргваш от челото 3мм. Не е сигурно, че ще стане....
Много труд колега,а мотора няма да е същия.Ще се наруши баланса в теглото на групата бутало мотовилка противотежести на коляновия вал.Ще изтънее челната стена на буталото,от там я устиска я не.Ако пукнатината е по-дълбока или стане гаф при струговането или фрезоването,язък за труд време и т.н.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 6:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MK4 1.6 99г.-Надува след смяна гарнитура на глава
Колега,не мисля че шлайфането и струговането с цели 3мм. е удачно и отпада като вариант.Я стане,я не!Виждам два начина да реша проблема-лепене/заваряване/на блока с шлайф на челото/минимално за изправяне,ако е подал и той/,или смяна на целия блок с прехвърляне на вал,лагери ,биели и бутала!Не зная само при смяна на блока,дали няма да се наложи и смяна на талона на автомобила,ако някой го е правил нека даде съвет как става и трябва ли да имам документ за този двигател/блок/?
Re: Golf MK4 1.6 99г.-Надува след смяна гарнитура на глава
Ако в големия ти талон нямаш номер на двигатела минаваш метър , ако обаче имаш , се налага промяна на документите . За това ако вземаш блок , гледай да е с документи , ако искаш всичко да ти е редовно .
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Golf MK4 1.6 99г.-Надува след смяна гарнитура на глава
niki_k написа:Колега,не мисля че шлайфането и струговането с цели 3мм. е удачно и отпада като вариант.Я стане,я не!Виждам два начина да реша проблема-лепене/заваряване/на блока с шлайф на челото/минимално за изправяне,ако е подал и той/,или смяна на целия блок с прехвърляне на вал,лагери ,биели и бутала!Не зная само при смяна на блока,дали няма да се наложи и смяна на талона на автомобила,ако някой го е правил нека даде съвет как става и трябва ли да имам документ за този двигател/блок/?
Буквите преди номера трябва да са еднакви, цифрите нямат значение - т.е, ако си с АКЛ, търси АКЛ, ако примерно както мен, сложиш AEH , се води конструктивно изменение, нищо че са идентична кубатура и се плаща 480лв за смяна на талона след преглед в ДЕКРА.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 1.6 99г.-Надува след смяна гарнитура на глава
здр.ако колата има газова уредба провери да не ти надува от развален изпарител или редуктор
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта