Наскоро си купих Golf mk5 1.6 102 к.с. Нямше проблеми при студено и при топло палене. Вчера се случи при студен двигател да не иска да запали. След няколко неуспешни опита след изфорсиране запали, но оборотите се колебаеха и след няколко секунди се нормализираха. След 1вото запалване няма проблеми с паленето. Днес сутринта при студен двигател запали от четвърт. След цял ден престой на паркинга отново не успя да запали...
Бензиновите дюзи са почиствани преди 2000 км, а преди 5000 км. са сменяни свещи и кабели. Колата е с газова уредба, но не се кара на газ, защото трябва профилактика на инжекторите, а все не остава време...
Ако някой друг колега се е срещал с подобен проблем ще съм много благодарен да сподели как и от къде може да е и как да се справя с проблема.
Golf Mk5 1.6 102 к.с BSE - трудно пали
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf Mk5 1.6 102 к.с BSE - трудно пали
проверете бензиновата помпа
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Golf Mk5 1.6 102 к.с BSE - трудно пали
Колега аз също съм с тази конфигурация и от десетина дена имам същите проблеми,но с тази раазлика че паля от първия път,просто стартера ми върти с една две идеи по-дълго.Свещи,кабели,горивен филтър са ми на 22 хил.км.от два дена разкарвам в багажника горивен филтър Мале и свещи NGK,ще ги сменя понеделник-вторник и ще пиша в темата дали има разлика.
- Angel_
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
- Автомобил: Golf mk5
- Двигател: 1.6i BSE
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf Mk5 1.6 102 к.с BSE - трудно пали
Ако бензиновата помпа не е наред, не трябва ли да има проблеми освен при палене и при движение?
Иначе няколко дена нямаше проблеми при палене... и при студено и при топло от четвърт палеше. Сутринта по показанията на таблото температурата беше 2 градуса и имаше снежинка и ми направи впечатление, че отново не искаше да запали. Запали от 5 6 опит... и за кратко не работеше нормално и при подаване на газ имаше странни звуци от двигателя и от изпускателната система...поработи за минута две на място и всичко се оправи. Забелязвам също така, че при каране колата не загрява повече от 70 - 75 градуса. При изгасяне на колата и последващо даване на контакт температурата на таблото стига 90 градуса и при запалване се връща отново на 70 градуса. Възможно ли е датчик да пречи на нормалното запалване ?
Иначе няколко дена нямаше проблеми при палене... и при студено и при топло от четвърт палеше. Сутринта по показанията на таблото температурата беше 2 градуса и имаше снежинка и ми направи впечатление, че отново не искаше да запали. Запали от 5 6 опит... и за кратко не работеше нормално и при подаване на газ имаше странни звуци от двигателя и от изпускателната система...поработи за минута две на място и всичко се оправи. Забелязвам също така, че при каране колата не загрява повече от 70 - 75 градуса. При изгасяне на колата и последващо даване на контакт температурата на таблото стига 90 градуса и при запалване се връща отново на 70 градуса. Възможно ли е датчик да пречи на нормалното запалване ?
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Golf Mk5 1.6 102 к.с BSE - трудно пали
Аз смених свещи NGK триполюсни и горивен филтър Mahle.Колата пали от четвърт и за първи път залепих 180 км/ч без да и изкарвам душата по магистралата.Паля от четвърт и имам повече ряз във високите обороти.Старите свещи ми бяха същите ,няма да повярвате как изглежда свещи на 22 хил.км като се кара почти и само на газ.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта