Здравейте колеги,
Сутринта ставам за работа / колата не беше палена около 24 ч / и тръгвам да паля колата, температурата навън беше не по-малко от 8 градуса, давам на контакт всичко светва нормално и тръгвам да паля и цялото табло изгасна / все едно е паднал акумулатора /. Акумулатора е на 2 месеца и при смяната му правихме и алтернатора.
Много се ядосах, защото закъснях за работа и реших, че трябва някак да я запаля. Няколко пъти / 2-3 / пробвах и все същото, таблото изгасяше. Качих се до горе да сваля инструменти и преди да почна да разглабям реших да пробвам за последно, дадох на контакт светна таблото завъртях всичко изгасна, но този път задържах ключа 4-5 сек и таблото светна и запали от раз След това карах 5-6 км градско спрях за 1ч пак я запалих и така 3-4 пъти без никакъв проблем. Дайте някакви съвети къде може да е проблема преди да тръгна по майстори.., че ако ме остави някъде на пътя няма да е много приятно.
Golf MK4 2002 1.6 16V BCB - Проблем при палене
- JustSomeone
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 юни 2013 9:42
- Автомобил: VW Golf IV 1.6 16v 2002
- Двигател:
- Местоположение: София
- vanesto
- Мнения: 6175
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Golf MK4 2002 1.6 16V BCB - Проблем при палене
Виж клемите на акумулатора да не са се разхлабили.
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf MK4 2002 1.6 16V BCB - Проблем при палене
Имай едно на ум и за клемореда(контактния ключ).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bobcho и 80 госта