Golf MK2 86г. проблем с лампата на маслото
Golf MK2 86г. проблем с лампата на маслото
Имам проблем със лампата за маслото на голф 2 1986 г. При запалването на двигателя спира да свети но след това пак почва а има масло във системата и помпата работи идеално някои може ли да ми каже на какво се дължи това нещо?
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2 1986 г проблем с лампата на маслото
Лампата свети, при ниско налягане. Това, че има масло в картера не гарантира налягане в системата.
1Нямаш налягане.
2Датчика е прецакан.
3Елпроблем в таблото.
Моята лампа свети една трета от времето за последните 100 000км. Предполагам, че проблема ми е в таблото и хич не съм се задълбочавал да го търся. Ако обаче наистина остана без налягане двигателят ми ще блокира щото аз няма да обърна внимание на светещата лампа.
1Нямаш налягане.
2Датчика е прецакан.
3Елпроблем в таблото.
Моята лампа свети една трета от времето за последните 100 000км. Предполагам, че проблема ми е в таблото и хич не съм се задълбочавал да го търся. Ако обаче наистина остана без налягане двигателят ми ще блокира щото аз няма да обърна внимание на светещата лампа.
Re: Голф 2 1986 г проблем с лампата на маслото
ми да ти кажа налягане има щтото го мерихме и всичко е наред по системата ама защто свети и пищи не ми е ясно
Re: Golf MK2 86г. проблем с лампата на маслото
Здравейте,
Да ползвам темата на колегата.
Кой е датчика за налягане на маслото. При мен има един на масления филтър който при работещ двигател дава към маса и един който е на главата в дясно и също има отношение към маслото. Просто го развих и отзад имаше масло.
Този на масления филтър ми се скапа не замасява и пали лампата. Търся по каталозите и ми излизат четири варианта със задействане при различно налягане на маслото. Проблема ми е че и четирите изглеждат по форма като този на главата. Цветовете са различни.
Това за 1.6 бензин, Мотор PN
Нека да внесе някой яснота моля!
Да ползвам темата на колегата.
Кой е датчика за налягане на маслото. При мен има един на масления филтър който при работещ двигател дава към маса и един който е на главата в дясно и също има отношение към маслото. Просто го развих и отзад имаше масло.
Този на масления филтър ми се скапа не замасява и пали лампата. Търся по каталозите и ми излизат четири варианта със задействане при различно налягане на маслото. Проблема ми е че и четирите изглеждат по форма като този на главата. Цветовете са различни.
Това за 1.6 бензин, Мотор PN
Нека да внесе някой яснота моля!
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Golf MK2 86г. проблем с лампата на маслото
На главата кафяв на филтъра син.
- sensho1980
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Golf MK2 86г. проблем с лампата на маслото
Колега от личен опит знам мига от горния ама замери налягането все пак под 1.8 бара е зле и мери на главата не доло на филрата от дтчика на филтара писка аларма над 2000 оборота ако всичко е наред проблемни кабели или табло
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2.0 ABF 97
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf MK2 86г. проблем с лампата на маслото
и аз да ползвам темата на колега , след като запаля лампата на маслото гасне и след секунда примигне 1 път какво значи и има ли проблем ?
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 86г. проблем с лампата на маслото
Бандит написа:и аз да ползвам темата на колега , след като запаля лампата на маслото гасне и след секунда примигне 1 път какво значи и има ли проблем ?
Аз съм с голф 3 1.4 АБД двигател. При мен отдавна го прави питах сервизаджии нямало проблем. Моята историята е следната: Докато работи при скорост 140км започва да мига лампата и свири зумера. След изгасване на двигателя , проверка на количеството на маслото и отново запалване колата върви без да мига лампата и свири зумера.
Един колега е написал вероятните причини и начин на тестване. След проверката по неговия метод на датчиците се констатира:
- спрян двигател, включен контакт, изключен датчик за ниско налягане - кафяв на цвят и свързан със син кабел - лампата мига, зумера мълчи.
- поставен кабела на датчика лампата свети постоянно.
- запален двигателя лампата угасва след това примигва и остава угаснала.
- изключен датчика за високото налягане - черен на цвят и свързан с жълт кабел - форсиране на двигателя в продължение на 1 минута никакъв признак. Лампата не светва и зумера мълчи.
Проверих в сервиз налягането на маслото и при тихи обороти е 1.8 бара. При форсиране достига до 4 бара.
Сменихме датчика за високо налягане - никаква промяна.
Какъв е проблема да светва лампата и зумера? Прави го вече за четвърти път.
- pecata12310
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 сеп 2011 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 86г. проблем с лампата на маслото
Здравейте!
Ходих в сервиз за електрониката. Оказа се проблема е в таблото. Тъй като за момента не можах да намеря ново или втора ръка минаха на варианта преправяне на схемата да работи с един датчик - само този на високото налягане. За сега работи добре. Не е мигала и пискала.
Ходих в сервиз за електрониката. Оказа се проблема е в таблото. Тъй като за момента не можах да намеря ново или втора ръка минаха на варианта преправяне на схемата да работи с един датчик - само този на високото налягане. За сега работи добре. Не е мигала и пискала.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Pavkata_gti и 63 госта