Колата е газ-бензин (грешката се появява и на газ и на бензин).Знам ,че имам 2 ламбди с 2 катализатора ,проверявах дали смучи въздух от някате няма, проверих и ламбдите (окабеляването) исках да ги измеря с мултицет но на широколентовата нещо не се получи . Четох навсякаде из форума,дори и в чужди форуми,но пак съм в изходно положение .Ако някой е имал този проблем поне да ми каже как се е справил с него.
Ето я и грешката
1 Fault Found:
17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
P1176 - 35-00 - -
Bora 1.6 16v AZD не мога да намеря проблема
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Бора 1.6 16v AZD не мога да намеря проблема
Сигурен ли си че вторият катализатор е на мястото си?
- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Бора 1.6 16v AZD не мога да намеря проблема
Вакуум отечка или развалена задна сонда.
Какви са тия глупости със замерването на сондата. Не можеш да ѝ мериш нищо освен какво напрежение генерира с мултицет. Ако искаш да видиш дали генерира напрежение трябва да я изкараш и с пропанова горелка да я нагорещиш. След като загрее трябва мултицета да измерва на сигналния кабел до 1 волт. Като махнеш пламъка трябва моментално (рязко) да пада до 0в. После като го сложиш пак трябва рязко да скача до към 1в. Ако е мудна - проблем. Ако не работи - проблем. Ако измерва повече от 1.2В и не ще да пада - проблем.
Аз обаче не мисля, че е от сондата. Първо си виж вакумните маркучета. Особено пък на VW, това им е живата рана. Да ти е първата работа тази с проверката им. Няма VW на 10+ години, който да не е с множество спукани или направо скъсани вакумни маркучета. Просто няма такъв VW. Нека някой ми го посочи този VW дето никога не е сменял вакумни маркучи.
А, и за какъв втори катализатор говорим, че не разбирам!!!? Това ще е 1ят 4-цилиндров двигател с 2 последователни катализатора, за който аз чувам. Обикновено този ташак се среща при японските 6 цилиндрови мотори. За сефте чувам на VW да се слагат 2 катализатора. Сигурен ли си, че твоята кола е така!?
Какви са тия глупости със замерването на сондата. Не можеш да ѝ мериш нищо освен какво напрежение генерира с мултицет. Ако искаш да видиш дали генерира напрежение трябва да я изкараш и с пропанова горелка да я нагорещиш. След като загрее трябва мултицета да измерва на сигналния кабел до 1 волт. Като махнеш пламъка трябва моментално (рязко) да пада до 0в. После като го сложиш пак трябва рязко да скача до към 1в. Ако е мудна - проблем. Ако не работи - проблем. Ако измерва повече от 1.2В и не ще да пада - проблем.
Аз обаче не мисля, че е от сондата. Първо си виж вакумните маркучета. Особено пък на VW, това им е живата рана. Да ти е първата работа тази с проверката им. Няма VW на 10+ години, който да не е с множество спукани или направо скъсани вакумни маркучета. Просто няма такъв VW. Нека някой ми го посочи този VW дето никога не е сменял вакумни маркучи.
А, и за какъв втори катализатор говорим, че не разбирам!!!? Това ще е 1ят 4-цилиндров двигател с 2 последователни катализатора, за който аз чувам. Обикновено този ташак се среща при японските 6 цилиндрови мотори. За сефте чувам на VW да се слагат 2 катализатора. Сигурен ли си, че твоята кола е така!?
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бора 1.6 16v AZD не мога да намеря проблема
Има два катализатора.
Единия е още в изпускателя , другия отдолу.
Единия е още в изпускателя , другия отдолу.
Re: Бора 1.6 16v AZD не мога да намеря проблема
Да точно както казва клегата единия е на изпускателните колектори а другия след меката връзка. И това със горелката съм го правил но явно не съм ги мерил правилно. А до колегата владислав не несъм сигурен за катализатора
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Бора 1.6 16v AZD не мога да намеря проблема
След като се изтрие грешката след колко време се появява?
Ако е махнат втория мисля че точно такава грешка даваше, моят го махах отдавна и вече не помня.
Колата има ли нормален разход на гориво?
За вакумите не са чак толкова много за този модел и може да се проверят, но моите за 13 годишна не са напукани и скъсани.
Ако е махнат втория мисля че точно такава грешка даваше, моят го махах отдавна и вече не помня.
Колата има ли нормален разход на гориво?
За вакумите не са чак толкова много за този модел и може да се проверят, но моите за 13 годишна не са напукани и скъсани.
Re: Бора 1.6 16v AZD не мога да намеря проблема
След изтриването карам около 60км и светва чека.Тази сутрин проверих маркучетата не намерих напукан .Като разход по компа ми показва 9.1(среден)на 20 км на ден а на дълък пробек пада до около 7.Намерих един клип ,в който показват B1 O2,че е първата ламбда
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Бора 1.6 16v AZD не мога да намеря проблема
Хубаво е с вагком да се видят показанията на първата сонда от човек който разбира, не е евтина за проба/ грешка, след като си гледал клипа в нета.
Разхода за който пишеш градско/ извънградско ли е? За мен е нормален ако е за София и вторият е комбиниран.
Разхода за който пишеш градско/ извънградско ли е? За мен е нормален ако е за София и вторият е комбиниран.
Re: Bora 1.6 16v AZD не мога да намеря проблема
Да градско около 9 извън градско около 7 е разхода .Гледах канал 32 с VSDC и двете ламбди са о% не се менят ,а на 33 канал ламбдата се мени от -3 до 7 % с напрежение 0.456V и се мени до 0.360V при подаване и отпускане на газта
Последна промяна от speed-m на Съб 28 мар 2015 15:28, променено общо 2 пъти.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Bora 1.6 16v AZD не мога да намеря проблема
B1 е Bank1 което е до колкото знам катализатор 1, а S1 е сензор 1 (първа сонда). Най-добре е да я погледне човек който е в час да ти каже дали сондите са ок.
- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Bora 1.6 16v AZD не мога да намеря проблема
speed-m написа:на 32 канал ламбдата се мени от -3 до 7 % с напрежение 0.456V и се мени до 0.360V при подаване и отпускане на газта
Тази сонда първата ли е или е втората? Ако е след катализатора (втората), то значи си е изрядна. Ако обаче е преди катализатора - сондата е хвръкнала към боклука.
Re: Bora 1.6 16v AZD не мога да намеря проблема
Мисля да пробван ето това за катализатора ще видим ко ще стане
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 207 госта