Здравейте Колеги имам следното питане.
Притежавам Голф-4, 1,9 ТДИ, 110к.с., 1999г. Колата работи добре. Последните 10 месеца ми се наложи да долея Антифриз, на четири пъти около 2 литра. Преди това не се е налагало да доливам. Антифриза съм сменил началото на лятото на 2012г. Под колата няма течове, парното работи добре, мотора също работи добре.
Някой ако има мнение по въпроса нека сподели.
Golf MK4 1.9 TDI 110hp Въпрос свързан с загуба на Антифриз.
- lokva
- Мнения: 832
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
- Автомобил: Passat 3c
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
Re: Въпрос свързан с загуба на Антифриз.
повредена капачка наа разширителният съд. скъсана гарнитура. сълзящо съединение ......
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос свързан с загуба на Антифриз.
фланеца или спукан или о пръстена е скапан. Не знам дали си с метален фланец или пластмасов. Огледай под него за теч.
Ако там няма теч - водната помпа , ако не си я сменял при обслужването .
Ако там няма теч - водната помпа , ако не си я сменял при обслужването .
- snoopcar
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Сливен
Re: Въпрос свързан с загуба на Антифриз.
Аз скоро открих от къде ми губи по малко антифриза обаче колата е пасат с надлъжен двигател пак 110 коня.На главата от страната към маховика има един тройник единия му изход е с тапа а на другия е един от маркучите към радиатора на парното.На пръв поглед изглежда метален и има някакви кабели закачени на него
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 09 май 2010 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф-4 1,9 ТДИ, 110к.с Въпрос свързан с загуба на Антифр
Капачката е ОК според мен. Водната помпа при обслужването, също беше сменена. При смяната на маслото, което ми предстой ще огледам по внимателно за сълзене, но течове със сигурност няма никъде.
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 09 май 2010 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф-4 1,9 ТДИ, 110к.с Въпрос свързан с загуба на Антифр
В общи линии антифриз,губи около 100 мил. на 1000км.
Re: Голф-4 1,9 ТДИ, 110к.с Въпрос свързан с загуба на Антифр
И аз съм долял за една година около кило и половина .Имах сълзене от помпата,смених ,после сълзене от радиатора ,което гледам е поспряло.Литър и половина Hepu концентрат за 13 лева и още толкова вода ми стигат за цяла година и остават, и така и ще си карам доливайки докато не иде за скрап колата.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф-4 1,9 ТДИ, 110к.с Въпрос свързан с загуба на Антифр
Както са казали колегите, най-често сълзи от пластмасовия тройник, отстрани на блока. Опипай го с ръка и виж дали е мазен.
Re: Голф-4 1,9 ТДИ, 110к.с Въпрос свързан с загуба на Антифр
Здравейте искам да попитам ако добавя друг антифриз на голф 4 1.9 тди 90 коня ще имали някакъв проблем???
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 09 май 2010 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф-4 1,9 ТДИ, 110к.с Въпрос свързан с загуба на Антифр
Аз карам с червен антифриз, казват, че трябва да се долива от съшия, който е в системата.
Благодаря за информацията, ще погледна и тройника за сълзене по него.
Благодаря за информацията, ще погледна и тройника за сълзене по него.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 279 госта