.
При включен климатик вече втори път в рамките на седмица ми губи мощност в даден момент,обикновенно когато съм отнел газта и потеглям.В рамките на няколко секунди,натискам педала,но колата само бучи и не дърпа...след секунди,натискайки плавно газта,започва лека полека да ускорява и като влезе в обороти всичко си идва на мястото.
Играх си цел ден днеска - никакъв проблем,върви нормално.Като за ААМ де...
Та реших да дам малко предварение на запалването,като завъртя малко делкото,понеже карам на газ.
Разхлабих болтчето което държи скобата,и опитах да завъртя малко делкото,но няма никакъв шанс.Пораздвижих оста ,усеща се луфт,но не ще да се завърта на никъде !
Иначе паленето е кибрит,оборотите са равномерни и на газ и на бензин -950,върви еднакво и на двете,единственно разхода ми е висок,около 12-13 в момента смесено,но аз съм се примирил.Има ли смисъл да си играя или не.
Махнах капачката на делкото,после пишман станах докато я сложа обратно.Задната скоба може да бъде достигната само от извънземно.Това ми е първия VW и въобще не съм очароован от немската инженерна мисъл.
Прилагам снимки на делкото:
Помеждудругото,понеже видях,че по капачката се събира конденз,свалих желязната тръба,която идва от картера ,тя беше тотално задръстена от гнас наподобяваща смесица от майонеза и масло,вътре в нея имаше някаква тел,промих с разредител доколкото можах,но гъбата на картера както и тази на капака на клапаните не съм свалял щото нямам нерви...
Golf MK3 1.8mi AAM Предварение
Golf MK3 1.8mi AAM Предварение
Последна промяна от ivostefanov на Нед 12 апр 2015 9:40, променено общо 1 път.
Причина: Редактирах заглавието,придържай се към правилата.
Причина: Редактирах заглавието,придържай се към правилата.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Предварение Голф 3 ААМ (1,8 mi)
Я дай още някоя снимка на това делко.
ABS съм карал 5 години,но никога не съм имал проблем с откачането на скобите държащи капачката към самото делко.
И да,след като охлабиш гайката,въртиш самия корпус на делкото,обратно на часовниковата стрелка.
ABS съм карал 5 години,но никога не съм имал проблем с откачането на скобите държащи капачката към самото делко.
И да,след като охлабиш гайката,въртиш самия корпус на делкото,обратно на часовниковата стрелка.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Предварение Голф 3 ААМ (1,8 mi)
Клеясало е яко Иска повече напъване,явно.Иначе и при мен задната скоба на капачката се закача с бая зор.
Хубаво е,че си го маркирал.
Хубаво е,че си го маркирал.
Re: Предварение Голф 3 ААМ (1,8 mi)
Кое разбираш под корпус ? Горе широката част ли ,или долу по тясната,която съм отбелязал ?
А иначе капачката лесно се сваля,но трудно се слага.Направих си едно приспособление от стоманена тел което прекарах през задния щифт и след 300 зора го закачих.Та с пръсти е недостъпно.
А иначе за въртенето - не се върти наникъде...приложих и доста сила..не е никак user frendly тоя таралясник Голфа.Да не говорим ,че почти нямаш достъп да направиш белег .Това ми е петнайстата кола,почти няма марка която да не съм карал ,и най елементарното нещо ме стъписа...
Ето ти снимка 2:
Не че нещо...но просто искам да знам долу цялото кръгло цилиндрично тяло се върти ? Това което съм отбелязал с черно...
В края на крайщата ще го зарежа така както си е и не ми дреме,няма да го бия с чука я...
А иначе капачката лесно се сваля,но трудно се слага.Направих си едно приспособление от стоманена тел което прекарах през задния щифт и след 300 зора го закачих.Та с пръсти е недостъпно.
А иначе за въртенето - не се върти наникъде...приложих и доста сила..не е никак user frendly тоя таралясник Голфа.Да не говорим ,че почти нямаш достъп да направиш белег .Това ми е петнайстата кола,почти няма марка която да не съм карал ,и най елементарното нещо ме стъписа...
Ето ти снимка 2:
Не че нещо...но просто искам да знам долу цялото кръгло цилиндрично тяло се върти ? Това което съм отбелязал с черно...
В края на крайщата ще го зарежа така както си е и не ми дреме,няма да го бия с чука я...
Последна промяна от Росен2 на Съб 11 апр 2015 21:07, променено общо 1 път.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Предварение Голф 3 ААМ (1,8 mi)
Клеясало е както казах.Ако колата е била австрийска или германска(което не е никак добре за голф 3 ).
От корозиралия алуминиев корпус на делкто става все едно е заварено.
От корозиралия алуминиев корпус на делкто става все едно е заварено.
Re: Предварение Голф 3 ААМ (1,8 mi)
Утре ще го пръсна с wd .А колата е карана от някакъв немец- тотален скот.Тя беше и катастрофирала и седяла бая време,преди да я взема.
Мислех да разкачам кутиите за картерната вентилация на блока и да свалям горния капак,но се отказах.Не си заслужава труда и парите за гарнитура.
Мислех да разкачам кутиите за картерната вентилация на блока и да свалям горния капак,но се отказах.Не си заслужава труда и парите за гарнитура.
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Предварение Голф 3 ААМ (1,8 mi)
Накисни го с ВД-то.
И пробвай пак.
И пробвай пак.
Re: Предварение Голф 3 ААМ (1,8 mi)
Накиснах снощи,днеска се раздвижи..Без WD беше абсурд-направо заварка !
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Предварение Голф 3 ААМ (1,8 mi)
Аз 5 години карах Венто с ААМ мотор и бях много доволен. Никога не съм срещал проблем със скобите на деукото, нито пък с предварението. Дори си бях монтирал адванс-процесор, за да ми работи еднакво добре и на газ и на бензин. За 5 години освен консумативите и едни гумички на клапаните, нищо друго не съм му правил и си работеше отлично.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Golf MK3 1.8mi AAM Предварение
Делкото е било зацепено грешно,при някоя от смените на ангренажа.Когато превърти паразитния вал става така. Може да си го празацепиш така,че задната щипка да ти е на удобно място,както си е по принцип!
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Golf MK3 1.8mi AAM Предварение
Скобата която е до блока се сваля адски лесно с права отвертка. После при слагането първо нея слагаме, след това тази отпред.
Re: Golf MK3 1.8mi AAM Предварение
pas1.8mi написа:Делкото е било зацепено грешно,при някоя от смените на ангренажа.Когато превърти паразитния вал става така. Може да си го празацепиш така,че задната щипка да ти е на удобно място,както си е по принцип!
Явно..щото доста ме озадачи идиотската дислокация н задната щипка.Тя за сваляне се сваля лесно.но после идва трудното.А и около нея гъчкано с кабели и кво ли не ,та човек пръста си не може да прокара.Както и да е,мръднах го малко вече делкото.
Като ги вземеме тия коли от чужбина ,се налага пчоти винаги да сменим всичко по тях.
Понякога си мисля ,че е по добре да си купя кола от България,по която всичко е препипано от някой читав човечец.
До сега само от чужбина съм си купувал колите и само една не беше катастрофирала.Останалите - пребити и забатачени.
Помня 1991 година си взех един утрепан Форд от Австрия,беше на 65 000 км.После аз се утрепах да го правя ,като няма просто част по него която да не ми е направила проблем,включително и основен ремонт.Почнах да си говоря сам и го продадох 7 пъти по евтино отколкото съм го купил.Човека който го купи ,буквално го изкърти от каране без да пипне абсолютно нищичко по него и ме благославя до ден днешен
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Serto0 и 72 госта