Golf MK4 1.8 TURBO 20V AGU-Не пали след челен удар

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
infernooo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 11 май 2008 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf MK4 1.8 TURBO 20V AGU-Не пали след челен удар

Мнениеот infernooo » Чет 16 апр 2015 21:24


Здравейте колеги!Моля помогнете с някой друг съвет.Преди 2 седмици блъснах колата отпред в дясно.Видимо щетите не бяха фрапиращи.Капак,калник,десен фар,решетка и броня.Веднага след удара колата изгасна.След като се опитах да я запаля за да я преместя да не преча на движението,запали но работеше ужасно все едно на 2 цилиндъра,но поне запали.При опит да потегля нямаше абсолютно никаква мощност и гаснеше,НО палеше!След като я изтеглихме до паркинга пред блока я паркирах.След разправиите със застрахователите се заех да я разглобявам.След като махнах калника и бронята,установих,че интеркулера е счупен.Други повредени части няма освен кулера,фара и ламарините.Свалих го,залепих го (перфектно) и го монтирах.След като опитах да запаля колата обаче,никакъв шанс.Веднага я качих на компютъра и ми показа следните грешки:

Address 01: Engine Labels: 06A-906-018-AGU.lbl
Control Module Part Number: 06A 906 018 R
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D06
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00028
VCID: 316596C7F8295A8BBCD-4B18
3 Faults Found:

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
26-10 - Output Open - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
P0116 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0134 - 35-10 - No Activity - Intermittent

Изчистих ги.Пробвах пак да запаля но пак без успех.Даже и не дава признаци,че иска да запали.След повторно качване на ваг кома не отчете никакви грешки.Търсих из форума но не намерих някой с проблем като моя.Утре ще проверя дали инжекторите впръскват гориво,защото помпата се чува когато дам на контакт.Пропуснах да кажа,че когато палеше след удара през ауспуха излизаше доста черен дим.Днес установих,че когато дам на контакт от дросела се чува някакво като пиукане.Разглобих пластмасовото капаче и при даване на контакт зъбните колела не помръдваха изобщо но предполагам,че това е стъпковото моторче и мисля че не то е причината да неиска да запали.Моля ако някой има някаква идея каква би могла да е причината колицата ми да не пали,дайте съвет.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Голф 4 1.8 TURBO 20V AGU-Не пали след челен удар

Мнениеот pas1.8mi » Чет 16 апр 2015 21:57


Опитай да направиш адаптация на Дросела! Имаш ли АГУ?


infernooo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 11 май 2008 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 TURBO 20V AGU-Не пали след челен удар

Мнениеот infernooo » Чет 16 апр 2015 22:03


Не,пропуснах да кажа че не съм с АГУ.Ще направя адаптацията на дросела. :th_up


infernooo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 11 май 2008 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 TURBO 20V AGU-Не пали след челен удар

Мнениеот infernooo » Пет 17 апр 2015 19:43


Колеги,колата запали!Проблема е бил супер елементарен и аз след толкова главоблъсканици чак сега реших да погледна свещите.След като ги развих,по тях имаше страшно много нагар.Почистих ги,сложих ги и колата веднага запали.Не съм очаквал,че това може да е причината даже и да не дава признак,че иска да запали.Та проблема е решен ;)


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Голф 4 1.8 TURBO 20V AGU-Не пали след челен удар

Мнениеот anonym0us » Пет 17 апр 2015 19:46


Не колега, проблема не е решен. Щом имаш нагар по свещите, това означава, че колата не работи чисто. Дефакто скоро пак ще зацапа свещите и ще направи същия проблем. Явно гумичките са си отишли и затова се получава.


infernooo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 11 май 2008 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8 TURBO 20V AGU-Не пали след челен удар

Мнениеот infernooo » Пет 17 апр 2015 19:57


Поне разбрах защо неискаше да запали!Двигателя преди удара работеше перфектно.В следствие на катастрофата кулера беше счупен и аз направих грешката да я паля после още няколко пъти за да се опитам да я местя напред назад докато в един момент (Явно от неправилната работа на двигателя от което и зацапването на свещите) изобщо спря да пали.Но ще имам в предвид забележката ти колега,благодаря ти :) Като я сглобя да я покарам малко предполагам че ще си покаже :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 59 госта