Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
Здравейте колеги, от известно време имам 4-ка 2.3 V5 150 коня само на бензин. Отначало си имаше един проблем, който си мислех, че с повече каране ще се махне, но уви не се махна Та проблема е, че при ускорение с натиснат педал да кажем до долу колата не набира постоянно, а всякаш аз пускам и натискам газта. Няма прекъсване или загуба на мощност, ускорението е сякаш аз помпа педала на газта, а всъщност той е до долу. Някой има ли представа от какво може да е ? Аз мисля, че е възможно бензиновата помпа да си отива или тя да прави такива номера... възможно ли е? Нека който има мнение по въпроса да сподели ще съм много благодарен!
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
Вариант да боксува съединителя,след колко оборота го прави това да не се включва регулатора по рано.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
нее не е от съединителя колега, първото което е съединителя е сменен преди около месец чисто нов комплект на LUK това което се случва, мисля че няма общо със съединителя просто сякаш има загуба на мощност... и нямам представа от какво може да е ... мисля си или за горивната помпа или за ламбда сондата или не знам и аз вече... прави го след около 3 000 оборота и после към 4 4 и нещо се маха, но някой път проблема не се маха сякаш съм пуснал педала на газта... Нека го обясня така: на първа от място натискам усеща се как колата тръгва да набира доста доста добре без проблем(или поне не се усеща защото е на първа) след което вкарвам втора, колата отново продължава да набира доста и в даден момент набирането се усеща сякаш отпускам газта и пак я натискам, а всъщност педала на газта не мърда . А какъв е този регулатор как и мога да го проверя ?
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
Колега а колата сутрин пали ли? Възможно е позапушени дюзи, дебитомер, ламбда сонда или както ти си споменал заминаваща си бензинова помпа (не съм сигурен дали от свещи и кабели няма да прави нещо подобно). На диагностика излизат ли някакви грешки. Най-добре е да отидеш в някой сервиз където знаят какво правят, за да не се налага да сменяшнякоко неща на принципа проба-грешка.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
Колата си пали еднакво добре и сутрин и като е загряла, не показва никакви грешки... явно ще е някое от нещата който ти изброи и искам не искам, ще трябва да пробвам на принципа проба грешка
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
Колега не бързай да сменяваш части които може би работят. Първо провери дебитомера - на място на ПХ трябва да показва между 2 и 4 g/s. След това я напъни на втора или трета до червено - трябва да ти покаже около 120 g/s. След това провери работата на ламбда сондата - много е писано как се тества - трябва поне един два пъти в секунда да сменя стойностите. Кажи също на канал 032 какви стойности виждаш. Свещи кога си сменявал и какви? Горивен филтър скоро сменявал ли си? Бензиновата помпа мисля че трябва да прави около 3.0 bars, а след регилатора - върху него мисля че пише какво налягане държи, но по това което видях пак е три (регулатора се намира на горивната рейка). Освен налягането задължително и дебита да провериш - около 80 l/h. Провери тези неща и кажи какво си остановил. Имам някакво предположение, но докато не потвърдиш някакъв проблем си е само предположение :-)
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
Добре колега благодаря ще проверя тези работи, а все пак какво е твоето предположение, за да го кажа на майстора може пък и нещо да му хрумне...
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
на тия педала на газта е електрически
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
ами не точно... с жило е, но дросела е и електрически.
- Hmmmmm
- Мнения: 30
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 21:11
- Автомобил: golf 4 v5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
Момчета, какво стана с ускорението ? Реши ли си проблема и ако "ДА" как? Питам, защото аз имам същия проблем със същия голф.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
Колега честно да ти кажа мисля, че го реших... Махнах катализатора, от тогава колега насам няма абсолютно нито един от проблемите които описах.. Остана само едно нещо, че някой път отзад пропушва черно и ауспуха ми е черен, но мисля че това е от ламбда сондата или дебитомера, но проблема с вървенето се оправи, сега няма забиване на носа, на която и скорост да натисна газта и се изтрелва. Ето виж тази моя тема, за да ти стане по ясно http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=445650
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
Колеги, за да не отварям нова тема пиша тук, става въпрос за Дебитомера ми, днес бях на диагностика. Оказа се, че свъщност дебитомера си подава правилни данни, но температурния сензор който е вграден в него е заминал, показва че входящия въздух е -5 градуса и затова обогатява сместа и на определени моменти отзад изпушва черно. Този температурен датчик може ли да се оправи по някакъв начин или само нов дебитомер се взима ?
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
мисля че не, май само цял го продават. Но точно като ти четох темата. мислех да ти напиша дебитомера да погледнете! BTW дебитомера е спомагал и за предишния ти проблем Мисля че спокойно може и 2ра ръка да вземеш с някаква уговорка за тест. А как разбрахте, че само темп. датчик не работи? На някакъв канал с VCDS ли го гледахте или? Мисълта ми е как го диагностирахте, че е от него, че аз съм го гледал моя с VCDS, но нямам спомени някъде да пише градуси или пък се бъркам ?
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
Ами до колкото видях на майстора при който го закарах, имаше 2 полета горното показваше работата на дебитомера и показваше добри стойности правилни, а отдолу беше за темп. сензор, който показваше -4,65 градуса. А иначе ето снимка на това което мисля, че на моя дебитомер липсва номер 8 на втората картинка
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 4 2.3 V5 150 коня Проблем при ускорение
ахмм ами трябва да разцъкам пак VCDS-а да го видя тва с температурата, инак я имам таз жичка (темп датчик) на моя дебитомер. Иначе дебитомер на място не му се гледат стойностите, той се диагностира в движение, на 3та с газ до долу и трябва да показва около 50г/с ако не се лъжа със стойностите, но го има описано на сайта на ross-tech.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта