Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
Не знам къде са релетата, но откарай я на майстор. Както е описано по-нагоре в темата, най-добре намери приятел или познат с същата сонда, заменете ги и ако не дава грешки я сменявай. Това е най-бързия и лесен вариант. Всичко друго е догадки а нашите майстори - или е от това или е от онова.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
Абе и ти си прав, но ако знаеш колко гадно се сваля тази сонда и къде е навряна. Трябва ключ прорязан или специална вложка за екстракция на ламбда сонда 22 мм.
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
Да на мн кофти място е поставена. Не е едно от най-лесните неща за правене, но ако намери с какво да я свали и смени да пробва може да си спести 320-380лв за нова л.с. :)
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
Аз въпреки всичко я развих моята с обикновен гаечен ключ, дълъг лост и чук и излезе лесно. Странното е че нямаше черен нагар, а бял като че ли ми е тръгнала гарнитурата на главата. Позачистих я със спрей.
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
А дали ще работи, някой купувал ли е такава ? пак ли е с 5 кабела широколентова или?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
Помагайте колеги, имам много странен проблем. Поло 6Н2 1.4 2000 г. АКК 4 лентова ламбда сонда, имам само една, преди катализатора.
Грешката е:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
Сутринта я закачих за Вагкома и всичко беше наред, сондата влезе много бързо в регулация и всичко беше наред, предната вечер бях изтрил грешката.Колата след това е карана (от жената) и след пълно загряване и престой от няколко часа се получава следното:
Темепратурата беше 44 градуса на антифриза, правила го е и на 9 и на 22, ако е студен двигателя по някой път вдига адаптациите също, но не толкова.
Та проблема е следният:
На блок 033 Краткосрочните адаптации ми забива на 25%, т.е. бедна смес. На блок 030 първо имам 1(0)11 и се семеня само единицата на подгрева, явно подгрев има.
Колата стои на празен ход и си работи.
Стои си на 25% и мърда надолу само ако натисна педала на газта и пак ги вдига на 25%.
Тука е най интересното, след, като вдигна около 90 градуса, пусна перката разбира се, но след, като загря напълно процентите на блок 033 станаха на нула 0,00%, а на блок 030 в първото поле станаха на 100, в смисъл само подгрев, сигнала изчезна.
Сондата е чисто нова Бош, с универсална букса, но за моя модел, ползвам старата си букса.
Всички тръби и вакууми са сменени, всичко е ново, преди седмица смених и О - пръстените на всмукателния колектор и празния ход е стабилен, но на моменти претръсква, когато почне да загрява, мине в регулация и ми набива въпросната грешка!
Побърках се с тази кола, едно се оправи друго се сговняса, направо не знам какво да правя вече, няма оправия и тва е.
Грешката е:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
Сутринта я закачих за Вагкома и всичко беше наред, сондата влезе много бързо в регулация и всичко беше наред, предната вечер бях изтрил грешката.Колата след това е карана (от жената) и след пълно загряване и престой от няколко часа се получава следното:
Темепратурата беше 44 градуса на антифриза, правила го е и на 9 и на 22, ако е студен двигателя по някой път вдига адаптациите също, но не толкова.
Та проблема е следният:
На блок 033 Краткосрочните адаптации ми забива на 25%, т.е. бедна смес. На блок 030 първо имам 1(0)11 и се семеня само единицата на подгрева, явно подгрев има.
Колата стои на празен ход и си работи.
Стои си на 25% и мърда надолу само ако натисна педала на газта и пак ги вдига на 25%.
Тука е най интересното, след, като вдигна около 90 градуса, пусна перката разбира се, но след, като загря напълно процентите на блок 033 станаха на нула 0,00%, а на блок 030 в първото поле станаха на 100, в смисъл само подгрев, сигнала изчезна.
Сондата е чисто нова Бош, с универсална букса, но за моя модел, ползвам старата си букса.
Всички тръби и вакууми са сменени, всичко е ново, преди седмица смених и О - пръстените на всмукателния колектор и празния ход е стабилен, но на моменти претръсква, когато почне да загрява, мине в регулация и ми набива въпросната грешка!
Побърках се с тази кола, едно се оправи друго се сговняса, направо не знам какво да правя вече, няма оправия и тва е.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgivw и 83 госта