Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда
ESP-то умишлено ли е активирано? Ако не е ,заредете Акумулатора или заменете с друг!
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда
Сега какви грешки имаш? Сигурно ли е че закачена буксата на ЕГР-а.
ЕРС при мен е светело при счупена стоп машинка - при мен стоповете светеха постоянно.
ЕРС при мен е светело при счупена стоп машинка - при мен стоповете светеха постоянно.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда
Колега, все пак и аз съм те излъгал! Може да се изолира софтуерно и 1вата или 1вите сонди, само че има 1 голямо НО, може да го направи само човек който прави къстъм ремап, т.е. човек който прави къстъм чипове, а не взима някви готови! За пример, на мен в момента са ми изолирани и 4те, 2те предни и 2те задни (задните ги няма изобщо). Също така на много от тунинг сервизите като Madnessм и Adler, дето уж се водат много разбирачи, те също работят с готови софтуери, точно за това и техните отговори бяха, че само задните могат да се изолират, това казах и на теб, а истината била друга, не че не може, а те не могат, явно! Ако искаш мога да те свържа с момчетата, тук няма да им постна името и телефона, за да не е реклама, защото най-добре да си ги питаш тях, за цена и т.н.
Колкото до ГИ, не мисля че той може да му прецака сондата, даже обратното, според мен, нали уж е ЕКО гориво, с по-малко вредни емисии и т.н., не мисля че от LPG по-бързо заминава, по-скоро си и е дошло времето, а ако нова ЛС почне да ти дава грешка, може и от лош монтаж на ГИ да е, не изключвай и тоз вариант, аз до колкото знам, една правилно направена система не би трябвало да дава никакви проблеми с ЛамС., това ще го потвърдят от всеки газ сервиз, все пак и на AMG-та слагат LPG, нали се сещаш там, че всичко е в сенсори и кви ли не чикии, то тако имаше такива проблеми с ГИ, хората изобщо нямаше да го слагат на коли след 95та, които имат ЛС! Няма какво толкова да и се вайкаш, или нова или изолиране, зависи кое за теб ще е по-добре от финансова гледна точка. Аз лично бих предпочел софт изолиране, защото то е вечно, работят или не сондите, а новата, ще работи 100К приблизително и ще се прецака отново, все пак и тези сонди се водят консуматив, отделно няма да е 1ви случай на нова-бъгава сонда!
Колкото до ГИ, не мисля че той може да му прецака сондата, даже обратното, според мен, нали уж е ЕКО гориво, с по-малко вредни емисии и т.н., не мисля че от LPG по-бързо заминава, по-скоро си и е дошло времето, а ако нова ЛС почне да ти дава грешка, може и от лош монтаж на ГИ да е, не изключвай и тоз вариант, аз до колкото знам, една правилно направена система не би трябвало да дава никакви проблеми с ЛамС., това ще го потвърдят от всеки газ сервиз, все пак и на AMG-та слагат LPG, нали се сещаш там, че всичко е в сенсори и кви ли не чикии, то тако имаше такива проблеми с ГИ, хората изобщо нямаше да го слагат на коли след 95та, които имат ЛС! Няма какво толкова да и се вайкаш, или нова или изолиране, зависи кое за теб ще е по-добре от финансова гледна точка. Аз лично бих предпочел софт изолиране, защото то е вечно, работят или не сондите, а новата, ще работи 100К приблизително и ще се прецака отново, все пак и тези сонди се водят консуматив, отделно няма да е 1ви случай на нова-бъгава сонда!
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда
Здравейте, ето грешките, който ми излизат като пусна диагностиката
Волтажа на акумулатора е 12.10V на контакт и 13.80V след като запаля. Поне така разбрах от диагностиката на двигателя в Engine модула на канал 04. ESP-то не е включвано то светва след като светне EPC и Engine Workshop- което е стана директно след почистването на EGR- клапана и дросела, възможно ли е вместо да го почистил да го е задръстил? Оборотите са 1100 при 90C загрят двигател, вдигнаха се двойно и не падат! Също така тресе губи мощност и тнт. Сега гледах всичко е закачено. Нямам идея от какво може да е както казах той ми каза, че може да е следствие от ламбдата. Но интересното е, че преди го нямаше това а стана както казах и преди - след сваляне на EGR.
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Monday, 01 June 2015, 17:41:53:0
Control Module Part Number: 036 906 034 DR
Component and/or Version: MARELLI 4MV 5957
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 30660
Additional Info: WVWZZZ1JZ3W246782 VWZ7Z0B6046355
4 Faults Found:
17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
P1426 - 35-10 - - - Intermittent
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
P1553 - 35-10 - - - Intermittent
17912 - Intake Air System: Leak Detected
P1504 - 35-10 - - - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-10 - - - Intermittent
Волтажа на акумулатора е 12.10V на контакт и 13.80V след като запаля. Поне така разбрах от диагностиката на двигателя в Engine модула на канал 04. ESP-то не е включвано то светва след като светне EPC и Engine Workshop- което е стана директно след почистването на EGR- клапана и дросела, възможно ли е вместо да го почистил да го е задръстил? Оборотите са 1100 при 90C загрят двигател, вдигнаха се двойно и не падат! Също така тресе губи мощност и тнт. Сега гледах всичко е закачено. Нямам идея от какво може да е както казах той ми каза, че може да е следствие от ламбдата. Но интересното е, че преди го нямаше това а стана както казах и преди - след сваляне на EGR.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда
Няма да е лошо да се прегледат вакуумните маркучи около ЕГР-а.Вероятно засмуква не измерен въздух!Може да не е закачен някой маркуч,или да е сложен на грешно място!
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда
Виж вакума на МАП сензора дали няма проблем, другата грешка ти е на канистъра и там има маркучи.
Много са ти високи оборотите трябва най-много да са 700.
Дали ти е закачено маркучето което влиза в гърловината за наливане на масло, виж и този маркуч дали не е скъсан.
Много са ти високи оборотите трябва най-много да са 700.
Дали ти е закачено маркучето което влиза в гърловината за наливане на масло, виж и този маркуч дали не е скъсан.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда
Мене наскоро ми правиха обучение на дросела с VAG ком в един сервиз няколко минути.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда
Няма как да е от обучение на дросела, да не говорим, че той се и самоубочава, така че това не може и да става дума за това, инак става точно за 2 сец процедурата с VCDS, но от нея няма как да ти прави проблеми колата, камо ли да ти дава такива диви грешки
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда
За съжаление след отстраняването на скъсаните кабели, презапояването на релето за подгрева се оказва , че ламбда сондата забива в показание бедна смес, а на газ анализатора се вижда СО 2.46% при 3000 оборота. Това говори , че освен скъсаните кабели и лошите спойки в релето за подгрева и самата сонда е за смяна. Сега единствено грешката, която се появява е за бедна смес , грешно отчетена обаче.
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
Здравейте, има развитие по темата - след смяната на Л.С всичко се нормализира колата мърка като котенце. Всичко се оправи явно тя си е била заминала. Надявам се темата да помогне и на други хора.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
Благодаря , че сподели ! Каква ламбда сонда като марка взе ? Нова или втора ръка? И аз съм на това дередже.
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
Взех чисто нова ламбда сонда NGK 275лв, като я взех с 35% отстъпка иначе цената в магазина е 370лв или 380лв. Някъде може и по евтино да се намери, но на мен не ми се взимаше 2-ра ръка и си взех чисто нова, с гаранция мисля.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
Браво , колега ! Добър избор. Още повече щом ще си я караш колата.
- dj_nako
- Мнения: 1479
- Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
- Автомобил: Golf 5 tsi
- Двигател: BMY 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
Колеги, аз имам същите проблеми описани по-горе, но на голф 5 1.4 фси.
Къде се намира реле 30, до акумулатора или под волана?
Реле 30 и релето на бензиновата помпа едно и също ли е?
Къде се намира реле 30, до акумулатора или под волана?
Реле 30 и релето на бензиновата помпа едно и също ли е?
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен
Реле 30 е за управление на ЕКУ-то мисля, а за бензиновата ми помпа е друго реле. При бушониерата под волана се намират релетата на Голф 4 и Ибиза 3.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jorogrp и 259 госта