Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда

Мнениеот pas1.8mi » Пон 01 юни 2015 13:36


ESP-то умишлено ли е активирано? Ако не е ,заредете Акумулатора или заменете с друг!




владислав
Мнения: 668
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
Местоположение: София

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда

Мнениеот владислав » Пон 01 юни 2015 13:38


Сега какви грешки имаш? Сигурно ли е че закачена буксата на ЕГР-а.
ЕРС при мен е светело при счупена стоп машинка - при мен стоповете светеха постоянно.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда

Мнениеот zografski » Пон 01 юни 2015 14:12


Колега, все пак и аз съм те излъгал! Може да се изолира софтуерно и 1вата или 1вите сонди, само че има 1 голямо НО, може да го направи само човек който прави къстъм ремап, т.е. човек който прави къстъм чипове, а не взима някви готови! За пример, на мен в момента са ми изолирани и 4те, 2те предни и 2те задни (задните ги няма изобщо). Също така на много от тунинг сервизите като Madnessм и Adler, дето уж се водат много разбирачи, те също работят с готови софтуери, точно за това и техните отговори бяха, че само задните могат да се изолират, това казах и на теб, а истината била друга, не че не може, а те не могат, явно! Ако искаш мога да те свържа с момчетата, тук няма да им постна името и телефона, за да не е реклама, защото най-добре да си ги питаш тях, за цена и т.н.
Колкото до ГИ, не мисля че той може да му прецака сондата, даже обратното, според мен, нали уж е ЕКО гориво, с по-малко вредни емисии и т.н., не мисля че от LPG по-бързо заминава, по-скоро си и е дошло времето, а ако нова ЛС почне да ти дава грешка, може и от лош монтаж на ГИ да е, не изключвай и тоз вариант, аз до колкото знам, една правилно направена система не би трябвало да дава никакви проблеми с ЛамС., това ще го потвърдят от всеки газ сервиз, все пак и на AMG-та слагат LPG, нали се сещаш там, че всичко е в сенсори и кви ли не чикии, то тако имаше такива проблеми с ГИ, хората изобщо нямаше да го слагат на коли след 95та, които имат ЛС! Няма какво толкова да и се вайкаш, или нова или изолиране, зависи кое за теб ще е по-добре от финансова гледна точка. Аз лично бих предпочел софт изолиране, защото то е вечно, работят или не сондите, а новата, ще работи 100К приблизително и ще се прецака отново, все пак и тези сонди се водят консуматив, отделно няма да е 1ви случай на нова-бъгава сонда!


mkotsev
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 20 апр 2015 12:58
Автомобил: Golf 4
Двигател: BCB 2003

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда

Мнениеот mkotsev » Пон 01 юни 2015 16:51


Здравейте, ето грешките, който ми излизат като пусна диагностиката
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Monday, 01 June 2015, 17:41:53:0
Control Module Part Number: 036 906 034 DR
Component and/or Version: MARELLI 4MV 5957
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 30660
Additional Info: WVWZZZ1JZ3W246782 VWZ7Z0B6046355
4 Faults Found:
17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
P1426 - 35-10 - - - Intermittent
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
P1553 - 35-10 - - - Intermittent
17912 - Intake Air System: Leak Detected
P1504 - 35-10 - - - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-10 - - - Intermittent


Волтажа на акумулатора е 12.10V на контакт и 13.80V след като запаля. Поне така разбрах от диагностиката на двигателя в Engine модула на канал 04. ESP-то не е включвано то светва след като светне EPC и Engine Workshop- което е стана директно след почистването на EGR- клапана и дросела, възможно ли е вместо да го почистил да го е задръстил? Оборотите са 1100 при 90C загрят двигател, вдигнаха се двойно и не падат! Също така тресе губи мощност и тнт. Сега гледах всичко е закачено. Нямам идея от какво може да е както казах той ми каза, че може да е следствие от ламбдата. Но интересното е, че преди го нямаше това а стана както казах и преди - след сваляне на EGR.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда

Мнениеот pas1.8mi » Пон 01 юни 2015 21:08


Няма да е лошо да се прегледат вакуумните маркучи около ЕГР-а.Вероятно засмуква не измерен въздух!Може да не е закачен някой маркуч,или да е сложен на грешно място!


владислав
Мнения: 668
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
Местоположение: София

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда

Мнениеот владислав » Вто 02 юни 2015 7:57


Виж вакума на МАП сензора дали няма проблем, другата грешка ти е на канистъра и там има маркучи.
Много са ти високи оборотите трябва най-много да са 700.
Дали ти е закачено маркучето което влиза в гърловината за наливане на масло, виж и този маркуч дали не е скъсан.


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда

Мнениеот javor_bg » Вто 02 юни 2015 14:01


Мене наскоро ми правиха обучение на дросела с VAG ком в един сервиз няколко минути.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда

Мнениеот zografski » Вто 02 юни 2015 14:23


Няма как да е от обучение на дросела, да не говорим, че той се и самоубочава, така че това не може и да става дума за това, инак става точно за 2 сец процедурата с VCDS, но от нея няма как да ти прави проблеми колата, камо ли да ти дава такива диви грешки :c020


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда

Мнениеот javor_bg » Пет 05 юни 2015 16:54


За съжаление след отстраняването на скъсаните кабели, презапояването на релето за подгрева се оказва , че ламбда сондата забива в показание бедна смес, а на газ анализатора се вижда СО 2.46% при 3000 оборота. Това говори , че освен скъсаните кабели и лошите спойки в релето за подгрева и самата сонда е за смяна. Сега единствено грешката, която се появява е за бедна смес , грешно отчетена обаче.


mkotsev
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 20 апр 2015 12:58
Автомобил: Golf 4
Двигател: BCB 2003

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен

Мнениеот mkotsev » Сря 10 юни 2015 15:30


Здравейте, има развитие по темата - след смяната на Л.С всичко се нормализира колата мърка като котенце. Всичко се оправи явно тя си е била заминала. Надявам се темата да помогне и на други хора. :love.vwclub


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен

Мнениеот javor_bg » Сря 10 юни 2015 23:59


Благодаря , че сподели ! Каква ламбда сонда като марка взе ? Нова или втора ръка? И аз съм на това дередже.


mkotsev
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 20 апр 2015 12:58
Автомобил: Golf 4
Двигател: BCB 2003

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен

Мнениеот mkotsev » Чет 11 юни 2015 18:07


Взех чисто нова ламбда сонда NGK 275лв, като я взех с 35% отстъпка иначе цената в магазина е 370лв или 380лв. Някъде може и по евтино да се намери, но на мен не ми се взимаше 2-ра ръка и си взех чисто нова, с гаранция мисля.


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен

Мнениеот javor_bg » Чет 11 юни 2015 23:09


Браво , колега ! Добър избор. Още повече щом ще си я караш колата.


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен

Мнениеот dj_nako » Пет 12 юни 2015 15:17


Колеги, аз имам същите проблеми описани по-горе, но на голф 5 1.4 фси.
Къде се намира реле 30, до акумулатора или под волана?
Реле 30 и релето на бензиновата помпа едно и също ли е?


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 2003 BCB - смяна на първа ламбда сонда - Решен

Мнениеот javor_bg » Съб 13 юни 2015 22:02


Реле 30 е за управление на ЕКУ-то мисля, а за бензиновата ми помпа е друго реле. При бушониерата под волана се намират релетата на Голф 4 и Ибиза 3.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: jorogrp и 259 госта