Golf 1.4 MK3 1994г. АBD - трудно пали след престой
- FuKaToKi
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 20:32
- Автомобил: VW Golf MK3 1.4
- Двигател: ABD
- Местоположение: Burgas
Golf 1.4 MK3 1994г. АBD - трудно пали след престой
Здравейте колеги, от известно време изследвам един проблем. Само да уточня, че автомобила се движи на газ, но винаги пали на бензин. С обикновено газово съм и горивото се сменя на обороти. Проблема е, че след престой повече от 15-20 минути пали трудно. Ако е стояла цяла вечер на сутринта стартера върти около 7-8 секунди докато запали. След като запали работи отлично и на газ и на бензин. Смених дистрибуторната капачка, заедно с палеца. Това не помогна, освен че малко се стабилизираха оборотите. Проверил съм ел. връзките към бензиновата помпа всичко е ОК. Бензиновата помпа също работи. Проверен е и регулатора за налягане на горивото. Мембраната е здрава. Мерих и бобината и там всичко изглежда наред. Между изводи 15 и 1 показва 0.01 Ω а между един от двата извода и HT извода показва малко над 3 КΩ. Направи ми впечатление, че кабела от бобината до дистрибутора показва съпротивление 2 КΩ (не знам дали е нормално). И още нещо забелязах, значи след като запали веднъж, ако веднага я изгася и се опитам да запаля пали от раз и така няколко поредни пъти. Но ако престои над 15- 20 мин. Отново същата работа. Някой има ли идеи от какво може да е. Че сега лятото Ок, ама зимата ще има проблеми.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf 1.4 MK3 1994г. АBD - трудно пали след престой
Първото за което се сещам е да спреш газта от бутилката и да оставиш колата да работи докато изгасне.Така ще си сигурен,че няма газ и ще се предотврати евентуално давене на мотора от дефектен клапан.
Ако след това си запали нормално,значи от някъде изпуска по малко газ и пълни колекторите и дави.
Другото е да пробваш да запалиш директно на газ с директен + на газовия клапан.Ако запали лесно,значи проблема е в бензина.
Ако след това си запали нормално,значи от някъде изпуска по малко газ и пълни колекторите и дави.
Другото е да пробваш да запалиш директно на газ с директен + на газовия клапан.Ако запали лесно,значи проблема е в бензина.
- FuKaToKi
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 20:32
- Автомобил: VW Golf MK3 1.4
- Двигател: ABD
- Местоположение: Burgas
Re: Golf 1.4 MK3 1994г. АBD - трудно пали след престой
Ще го пробвам това веднага щом ми остане време. Между другото сега като каза се сетих, че днес докато проверявах регулатора на налягането, след като отворих капачката на моното ми се стори, че леко лъха на газ. Дано да се окаже това проблема. Мерси, колега.
- bahyr
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: Golf 1.4 MK3 1994г. АBD - трудно пали след престой
Изпускащ/и клапан/и на АГУ-то. При мен беше станало същото, малко разтегнах пружинката на котвата в клапана на изпарителя и се реши проблема.
- FuKaToKi
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 20:32
- Автомобил: VW Golf MK3 1.4
- Двигател: ABD
- Местоположение: Burgas
Re: Golf 1.4 MK3 1994г. АBD - трудно пали след престой
Е, днес направих точно това, което ми каза колегата Bai Sando и точно това се оказа проблема . Сега в събота мисля да пробвам да ремонтирам и клапана и ако не стане направо го сменям. Благодаря за бързите и точни отговори, колеги. Лека и безаварийна!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта