Проблем?! с волана

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 24 апр 2007 11:36


joker написа:
Tyno написа:А къква е логиката да е по лек..... и от какво ще се променят оборотите на волана.... дори и да е рейката...??? :?

Защо????Големите хлабини в механизма на волана водят точно до това ...по-леко въртене и повече отклонение в градусите на въртене...


Колега така както казваш такава рязка промяна, ти знаеш ли за такива луфтове за колко разбита рейка говориме.....? :))))




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 24 апр 2007 13:37


Tyno написа:
joker написа:
Tyno написа:А къква е логиката да е по лек..... и от какво ще се променят оборотите на волана.... дори и да е рейката...??? :?

Защо????Големите хлабини в механизма на волана водят точно до това ...по-леко въртене и повече отклонение в градусите на въртене...


Колега така както казваш такава рязка промяна, ти знаеш ли за такива луфтове за колко разбита рейка говориме.....? :))))

Ами то не е някаква мистика!!!Механика -нищо повече....Защо не?
Шерше ла фам!Не търси под вола теле и по яйцето вълна!Все ще е нещо такова!Градуси на въртене откъде ще се променят ако не от разбит механизъм на волана...Нямам друга идея....Останалато е от лукаваго!Боже опази...амин!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта