Golf MK3 1.8 ABS - Лампа за налягане на маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
veselin77
Мнения: 64
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 13:16
Автомобил: vw golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Нова Загора

Re: Golf MK3 1.8 ABS - Лампа за налягане на маслото

Мнениеот veselin77 » Чет 16 юли 2015 13:02


Благодаря на всички, които писаха по темата, смених си двата датчика за налягането на маслото и пак същата работа. Като сменя и маслото с филтъра, тогава ще видя дали има ефект /надявам се/.




Потребителски аватар
blaze
Мнения: 258
Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
Автомобил: Кораб Майка
Двигател: AHF BAU
Местоположение: Самоко3

Re: Golf MK3 1.8 ABS - Лампа за налягане на маслото

Мнениеот blaze » Пон 01 фев 2016 15:15


Понеже темата " Лампа налягане на масло" е малко фатална, ще си позволя да постна моето инфо и в тази тема.

Лампата за маслото мига и писка зумер.
Проблема се появи при смяна на Километража.

Съвет:
ПЪРВО - проверете имате ли изобщо датчик за високо налягане!
ВТОРО - проверете какво налягане прави маслото!


Аз смених табло заради друг проблем- с температурния прибор.
Оказа се , че таблото, което сложих писка и мига лампата за масло някъде над 4000 оборота се обаждаше и писка докато не изгася двигателя.
Със старото табло- никакви такива глупости!
Търся аз датчик за високо налягане- Дядов ! НЯМА ! ! !
Дали изобщо има някакви датчици за налягане на маслото този двигател- не знам.
Колата е ПОЛО '97 година с 1.0 AER двигател. - НЯМА датчик високо налягане ! Не знам защо как и т.н. Няма и кабели излишни, като че да е игнориран, няма го и на схеми в Ауто ДАТА - Този двигател, явно и други от глупата- НЯМАТ датчик за високо налягане. Но на жълтия кабел на пин 8 няма никой - значи за да не писка оригиналното табло - си е направено нещо по дъното или по чипове- не знам.


Според схемата http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html виждаме , че на пинове 8 и 9 са сигналите за налягане на маслото.

На пин 9 има маса щом подадете контакт и масата спира, като запалим. - Това е сигнала за ниско налягане.
На пин 8 няма маса (лека утечка имах аз) и след определени обороти на двигателя там трябва да има маса. - Това е сигнал за високото налягане.

Ниското налягане ако го махнем - лампата си мига след палене. Ако има и зумер- пискане - това е сигнал от високото налягане !

Решението :

Пуснах маса на пин 8 . Така докато е на контакт - лампата за маслото мига, като запалиш - всичко угасва и си е наред.

НО задължително си проверете налягането на маслото с манометър !!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 163 госта