Vento 94г. 2E - студена пали трудно
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Става въпрос за клапата вътре да аз съм я махнал и от изпускателните тръби има един въздуховод който влиза отзад на кутията и него съм махнал също така и кривката отпред на кутията дето влиза в калника
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
За проба не мога ли да извадя дебитомера с гофрата извън въздушният филтър да смуче отвън? Утре ще го направя и ще видя дали ще има някаква промяна. Вътре въздушният филтър изглежда чист.
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Предполагам че може но да не засмуче някои боклуци
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
За пробата нищо няма да й стане според мен. Т.е аз сега разкачих кутията и запалих - запали и веднага качи на 1000оборота. Обаче колата не е изстинала хубаво. Не съм уверен, че ще промени нещо, но не ми пречи да опитам. Сигурно има вариант да не й стига въздух. Искрено се надявам да е някаква такава тъпотия, че иначе ми се изчерпаха тотално идеите.
Виждаш, 3 страници какво съм мерил, правил и струвал.
Виждаш, 3 страници какво съм мерил, правил и струвал.
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Дано имаш късмет при мен от части беше това но аз на бензин не я карам и не ми прави впечатление че нокой път притресе за момент карам я на газ и това е
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Stopanski написа:т карам я на газ и това е
Не съм голям късметлия. Но дано. А моята газова е ГИ и не ще да работи и на газ респективно. Не може ли да пали на едното, няма да тръгне и на другото въобще. Това ми е проблема.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Тъпото е, че като е студена го прави това, и респективно не е нормално като загрее да се оправи...все пак въздух ако не и стига, няма да се оправя сама точно като загрее...
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Ми ако не е това според теб, дай друга идея. Това е най-дълго разискваният проблем мистериозен при VW в тоя форум май-май. Всичко е наред, а нищо не работи.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Да и повечето решения са- друг мотор....2е е отвратителен особено като му се сложи газ....моя си вървеше супер, и го наебах с газова...за което съжалих, но връщане немаше
Утре разкарай кутията на филтъра и запали да видиш как е...съмнява ме да е от тия клапи, щото щеше да те ебава когато колата загрее...нямаше да затваря и щеше да вкарва топъл въздух постоянно, което щеше да води до спънат вървеж и заглъхвания. При теб пука и трещи на студено. Запали колата, остави я да работи 20-30 секунди и я угаси. Извади свещите и ги виж как са....дали са удавени-мокри, черни и така нататък...
Няма ли морги около теб да смениш дебитомерите за проба?
При мен по принцип тия прекъсвания и гаври винаги са били на топъл мотор...а при теб обратно и е доста шит.
Ето, че има хора решили проблема......и пак отиваме до температурния датчик:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=19&t=290874
Утре разкарай кутията на филтъра и запали да видиш как е...съмнява ме да е от тия клапи, щото щеше да те ебава когато колата загрее...нямаше да затваря и щеше да вкарва топъл въздух постоянно, което щеше да води до спънат вървеж и заглъхвания. При теб пука и трещи на студено. Запали колата, остави я да работи 20-30 секунди и я угаси. Извади свещите и ги виж как са....дали са удавени-мокри, черни и така нататък...
Няма ли морги около теб да смениш дебитомерите за проба?
При мен по принцип тия прекъсвания и гаври винаги са били на топъл мотор...а при теб обратно и е доста шит.
Ето, че има хора решили проблема......и пак отиваме до температурния датчик:
gospodin_1973 написа:Здравейте ! Както обещах пиша за проблема който вече го няма ! Оказа се прегоряла пътечка в компютъра която се явява маса на температурния датчик и умните Севлиевски глави-КРАТУНИ от които купих клата са взели маса за температурния датчик от дебитомера и така лъжат и компа на колата и вагкома и така докато не оворихме изолациите на кабелите които бяха направили! Обаче мъките не свършиха с това оказа се , че колата върви до средата на газта и като трябва да я понамачкаш срещу баир умира от мудност --- оказа се несъответствие един зъб в ангренажа преместиха го на мястото му и резултата е невероятен колата си върви страхотно! Между другото смених и Ламбда сонда! Разход на газ при 90км.-7,5литра при 120-8,2 , 8,3литра на дълъг път ,а колата върви много здраво, набира перфектно и няма нищо общо с онова вървене което беше, сега вече наистина се изстрелва много яко и някой беше споменал нещо за малките колици ,че изпреварват ШАРАНА - НЕ СЕ ДАВАМ НА НИТО ЕДИН БЪДЪК освен ако не е с голям мотор над 100-110 коня! Имам само едно много лекичко предърпване при смяна на скоростите но това е само на газ на бензин го няма несъм ходил на калиброване на газта след като бяха отстранени проблемите смятам ,че след настроика на газта и там нещата ще се оправят! :да: heavy metal zork :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=19&t=290874
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
vucata написа:Да и повечето решения са- друг мотор....2е е отвратителен особено като му се сложи газ....моя си вървеше супер, и го наебах с газова...за което съжалих, но връщане немаше
Като е гаден мотор, да беше пусната една тема за него - Важна тема да не си купуваме 2Е. Когато аз купих колата не знаех, че си купувам ПРОБЛЕМ. А клапата е една пластмаска, която се мандахерца свободно, явно не трябва да е така.
А газовата е ГИ и клапата на дебитомера е ОК, не е крива и се движи свободно.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Да де...значи нещата не са в механичната част....Всичко е някъде по скапаната инсталация...и най-вероятно газаджиите са наебали нещата както винаги
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
инжектопляктор написа:Моля ви се хора, помагайте. Не знам какво да проверя. В отчаянието смених и няколко кондензатора в ЕКУ-то. Същата работа!
Майсторе, спри да пипаш където не ти е работа, накрая да не се наложи да купуваш нова електроника!
------------------------
инжектопляктор написа:Добре. Моля ви, кажете защо колата докато е студена и патка от аупуха, не върви, гасне, никакъв го няма празният ход. Не реагира на форсиране. Възможно ли е клапана за празният ход като съм го почиствал с бензин да съм го блокирал и да не сработва веднага? Какво да меря?
инжектопляктор написа:Да добавя - като паля, прекъсва или се опитва да гасне, трудно форсира докато позагрее малко. И ако опитам да форсирам, чувам леко изпаткване от ауспуха 1-2 пъти. До 2000 оборота докато не загрее малко няма мощност и не може да отлепи като почне да поддържа обороти. Като загре малко върви все едно нищо й няма. Капачка Тръктек нова, палчето е ново, свещите са Беру.
Както го описваш, това са симптоми за неизправна запалителна система. Най-вероятно свещите на автомобила не работят както трябва.
Вземи си комплект чисто нови свещи. Само не купувай Бриск. Препоръчвам ти Champion - 3 електродни с по-ниско топлинно число. Аз съм много доволен от тях. На газ работят много добре.
Преди да завиеш новите свещи, задължително трябва да провериш изправността на цялата запалителна система. Включи новите свещи в лулите на кабелите(без да ги завиваш в главата), само ги опри на маса по двигатела. Накарай някой да ти завърти стартера, а ти наблюдавай отпред. Трябва и четирите свещи да правят ярка, виолетова искра. Ако някоя не прави, започваш проверка в следната последователност (лула-кабел-разпределителна капачка-палец-кабел-бобина) за евентуални проблеми.
Като си оправиш запалването ще видиш как ще спре да тресе и ще има мощност.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
От къде си колега?
Моето 2Е е перфектно, може да пробваме моите чаркове по твоя мотор, аз съ от София.
Моето 2Е е перфектно, може да пробваме моите чаркове по твоя мотор, аз съ от София.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Jack Krauser написа:Както го описваш, това са симптоми за неизправна запалителна система. Най-вероятно свещите на автомобила не работят както трябва. Вземи си комплект чисто нови свещи. Като си оправиш запалването ще видиш как ще спре да тресе и ще има мощност.
Точно с триполюсни Шампионки на има-няма 4 месеца ми почнаха проблемите. Чисто нови ги купувах. RN8VTYC4 бяха свещите. След това сложих еднополюсни Шампион, след това сложих Beru, които бях употребявал преди това малко. Все същото.
Бобината, делко-то и кабелите работят. Ток има да те убие. Искри хвърля колкото искаш. Значи може да съм прост, но детонациите могат да означават проблеми с горивната смес, не само свещи. А горивната смес се командва малко или повече от компютъра чрез данни от датчиците и там посредством клапите, простотиите.
Също така и не си чел. Когато колата не пали, а завъртя, от кабела на бобината като го извадя от делкото пак има искра. Също така палеца и дистрибуторната капачка и те са практически чисто нови. По едно и също време, малко след като купих колата смених свещите, палчето и дистрибуторната капачка, заедно с антифриза, както и сипвах масло за хидравликата и гледах спирачната течност. Бобината я мерих. Също така проблемът е само студена и само докато вдигне някъде 70 градуса.
Другото е - не знам дали е съвпадение. Отворих кутията на въздушният филтър да взима въздух. Колата не запали от първи път, но от втори и без да тресе. Първият тресеше малко и я загасих, но запали, а не въобще да не може да запали. Вторият път директно си вдигна обороти и започна да отговаря нормално.
И между другото, общо взето се падам малко или повече електрончик. Един-два кондензатора 100uF на 25V според теб не мога да сменя?
И още нещо - на всички свещи съм вадил лулите да ги дам към маса и да видя дали самите кабели са наред. Отвсякъде удря ток
Raikov написа:От къде си колега?
Бургас. Иначе благодаря.
п.п Има 2 вакуума при дебитомера. Единият вакуум отива към клапата вътре, която командва въздуха, другият вакуум отива при дроселовата клапа. Кой трябва да е отгоре(по-близо до дебитомера) и кой трябва да е по-далече? Тая клапа може ли да бърка нещо работата, ако 2-те маркучета са размемени?
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
инжектопляктор написа:Точно с триполюсни Шампионки на има-няма 4 месеца ми почнаха проблемите. Чисто нови ги купувах. RN8VTYC4 бяха свещите. След това сложих еднополюсни Шампион, след това сложих Beru, които бях употребявал преди това малко. Все същото.
Бобината, делко-то и кабелите работят. Ток има да те убие. Искри хвърля колкото искаш. Значи може да съм прост, но детонациите могат да означават проблеми с горивната смес, не само свещи. А горивната смес се командва малко или повече от компютъра чрез данни от датчиците и там посредством клапите, простотиите.
Хе-хе, точно за същите говорех RN8VTYC4...
Ми при мен работят много добре на газ.
Това, че имаш ток до кабелите не означава, че свещите са изправни. Затова ти написах да провериш качеството на искрата, на всички свещи както са извадени.
Ако запалването ти е изправно, тогава проблема при тебе сигурно ще се окаже от преобогатена смес или липса на въздух. Това ме навежда на тази мисъл:
"...не знам дали е съвпадение. Отворих кутията на въздушният филтър да взима въздух. Колата не запали от първи път, но от втори и без да тресе. Първият тресеше малко и я загасих, но запали, а не въобще да не може да запали. Вторият път директно си вдигна обороти и започна да отговаря нормално."
Провери си въздушния филтър да не е задръстен с мръсотии. Провери всичките автоматични клапи, клапани за въздух и т.н. дали работят коректно и дали се отварят.
Не е лошо да се провери и момента на запалването как е настроен спрямо газ/бензин.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта