Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Чет 04 юни 2015 12:55


Искам първо да благодаря за помощта, която до този момент ми е оказана в този форум, както и за последното нещо специално на К.Одаджийски, който ми обърна внимание.
Имах проблем с празният ход и почистих клапана за празният ход, както и погледнах вакуумите. Нещата се оправиха относително. В момента съм обратно със свещи Beru, нова дистрибуторна капачка и палче.
Проблемът, който от известно време бях срещал е, че се налага да паля с подаване на газ иначе колата припалва и гасне. Не му обръщах известно време внимание. В последните няколко дни - топло и слънчево време, разбира се, оказа се че колата започна да прави магарии свързани с опит за палене, след това изгасва. Опит за палене - изгасва. После задържа нестабилни обороти. Бях в началото го приписал на свещи и сега сложих едни Beru. Проблемът обаче остана. Когато колата загрее няма абсолютно никакви проблеми, докато не загрее обаче дори и когато запали, работи малко неравномерно и няма никаква мощност, въпреки че задържа обороти. Понеже както се е разбрало и би било много по-добре, ако пишеше руса мацка, ама нейсе...с коли не ми е професия, не се занимавам и толкова чак не им разбирам. Преди време бях мерил датчиците за температура и т.н и бяха в нормите, описани в Autodata. Когато го има проблема, колата и трудно се форсира.
Моля за съвет, да ме насочите.

Последна промяна от инжектопляктор на Чет 04 юни 2015 13:21, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Vento 94 - студена пали трудно

Мнениеот vucata » Чет 04 юни 2015 13:18


Напиши кода на двигателя в заглавието, да не я изтрият темата.
Погледни тази тема :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=396883


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Чет 04 юни 2015 13:25


vucata написа:Погледни тази тема

При мен няма никакъв проблем, освен когато колата е студена. Когато загрее се оправя, след като най-накрая запали. Кода на двигателя, годината и модела, марката ги има в профила ми.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот vucata » Чет 04 юни 2015 13:30


Погледни отново показанията на температурния датчик


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Чет 04 юни 2015 13:33


Температурният датчик го мерих 2 пъти, поради подозрения за други проблеми, които може да имат общо с него. Работи.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот vucata » Чет 04 юни 2015 13:36


Това на бензин нали ?
Още една тема за размисъл... http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=63193


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Чет 04 юни 2015 13:43


Да, на бензин. Сега се чудя дали и преди не го е правило, но и на газ..Трябва да пробвам.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот vucata » Чет 04 юни 2015 13:46


Виж на газ как е...Има вариант и газовия клапан да прави бели, ако пуска газ, а ти се опитваш да запалиш на бензин и става мазало...


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Чет 04 юни 2015 13:48


Уж пише кога е на газ и като включи на газ чувам ясно цъкане отзад в бутилката. Да не говорим, че газовите инжектори не работят. Това не е обикновено газово, ГИ е. И сега темп.датчик, 5-та дюза или бобина да е проблема?


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот vucata » Чет 04 юни 2015 14:02


Виж дюзата първо


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Чет 04 юни 2015 14:38


Аз ли съм тъп или не мога да я локализирам по картинка. Някой може ли да посочи къде е?


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пет 05 юни 2015 13:29


Запалих и успях да обърна на газ. Поведението е същото като на бензин. Тресе, няма мощност и т.н Как я обърнах - задържам копчето на ГИ и то минава на газ мисля. Мерих още веднъж температурният датчик - 2.3 килоома като е студена. На газ до колкото знам 5-тата дюза не играе роля. Студена и не държи обороти както трябва - педала го пускам рязко и оборотите падат рязко. Клапата на празният ход съм я чистил с бензин, друго не съм й пипал. След това без проблеми вървеше известно време и изскочи тоя проблем.
Инжектора за студен старт ми се оказа с рязан кабел, свързан към компа на газовата уредба. :screwy Мамичката им газаджийска, цялата електрическа инсталация ще обикалям, да им гледам бакиите.
Мерих IAC клапата за празният ход, напрежението до нея, състоянието на дебитомера и каквото се седя друго да меря. Моля някой за идея, че няма какво да меря вече. :death И температурният сензор за въздуха мерих.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Съб 06 юни 2015 22:14


Да добавя - като паля, прекъсва или се опитва да гасне, трудно форсира докато позагрее малко. И ако опитам да форсирам, чувам леко изпаткване от ауспуха 1-2 пъти. До 2000 оборота докато не загрее малко няма мощност и не може да отлепи като почне да поддържа обороти. Като загре малко върви все едно нищо й няма. Капачка Тръктек нова, палчето е ново, свещите са Беру.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Нед 07 юни 2015 12:39


Мерих и бобината днес. Точно по Аутодата са данните - по-малко от 1 ом между терминалите, скрити от капачката. Между терминал 15 и там където се мушка лулата на бобината има съпротивление около 3.7 килоома.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Нед 07 юни 2015 23:11


Задача с повишена трудност - "По картинката намерете 5-тата дюза" Оказва се, че може да няма такава ли?
ЦЪК - картинка 1
ЦЪК - картинка 2



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Pistov и 236 госта