Vento 94г. 2E - студена пали трудно
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Vento 94г. 2E - студена пали трудно
Искам първо да благодаря за помощта, която до този момент ми е оказана в този форум, както и за последното нещо специално на К.Одаджийски, който ми обърна внимание.
Имах проблем с празният ход и почистих клапана за празният ход, както и погледнах вакуумите. Нещата се оправиха относително. В момента съм обратно със свещи Beru, нова дистрибуторна капачка и палче.
Проблемът, който от известно време бях срещал е, че се налага да паля с подаване на газ иначе колата припалва и гасне. Не му обръщах известно време внимание. В последните няколко дни - топло и слънчево време, разбира се, оказа се че колата започна да прави магарии свързани с опит за палене, след това изгасва. Опит за палене - изгасва. После задържа нестабилни обороти. Бях в началото го приписал на свещи и сега сложих едни Beru. Проблемът обаче остана. Когато колата загрее няма абсолютно никакви проблеми, докато не загрее обаче дори и когато запали, работи малко неравномерно и няма никаква мощност, въпреки че задържа обороти. Понеже както се е разбрало и би било много по-добре, ако пишеше руса мацка, ама нейсе...с коли не ми е професия, не се занимавам и толкова чак не им разбирам. Преди време бях мерил датчиците за температура и т.н и бяха в нормите, описани в Autodata. Когато го има проблема, колата и трудно се форсира.
Моля за съвет, да ме насочите.
Имах проблем с празният ход и почистих клапана за празният ход, както и погледнах вакуумите. Нещата се оправиха относително. В момента съм обратно със свещи Beru, нова дистрибуторна капачка и палче.
Проблемът, който от известно време бях срещал е, че се налага да паля с подаване на газ иначе колата припалва и гасне. Не му обръщах известно време внимание. В последните няколко дни - топло и слънчево време, разбира се, оказа се че колата започна да прави магарии свързани с опит за палене, след това изгасва. Опит за палене - изгасва. После задържа нестабилни обороти. Бях в началото го приписал на свещи и сега сложих едни Beru. Проблемът обаче остана. Когато колата загрее няма абсолютно никакви проблеми, докато не загрее обаче дори и когато запали, работи малко неравномерно и няма никаква мощност, въпреки че задържа обороти. Понеже както се е разбрало и би било много по-добре, ако пишеше руса мацка, ама нейсе...с коли не ми е професия, не се занимавам и толкова чак не им разбирам. Преди време бях мерил датчиците за температура и т.н и бяха в нормите, описани в Autodata. Когато го има проблема, колата и трудно се форсира.
Моля за съвет, да ме насочите.
Последна промяна от инжектопляктор на Чет 04 юни 2015 13:21, променено общо 1 път.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Vento 94 - студена пали трудно
Напиши кода на двигателя в заглавието, да не я изтрият темата.
Погледни тази тема :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=396883
Погледни тази тема :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=396883
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 - студена пали трудно
vucata написа:Погледни тази тема
При мен няма никакъв проблем, освен когато колата е студена. Когато загрее се оправя, след като най-накрая запали. Кода на двигателя, годината и модела, марката ги има в профила ми.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Погледни отново показанията на температурния датчик
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Температурният датчик го мерих 2 пъти, поради подозрения за други проблеми, които може да имат общо с него. Работи.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Това на бензин нали ?
Още една тема за размисъл... http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=63193
Още една тема за размисъл... http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=63193
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Да, на бензин. Сега се чудя дали и преди не го е правило, но и на газ..Трябва да пробвам.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Виж на газ как е...Има вариант и газовия клапан да прави бели, ако пуска газ, а ти се опитваш да запалиш на бензин и става мазало...
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Уж пише кога е на газ и като включи на газ чувам ясно цъкане отзад в бутилката. Да не говорим, че газовите инжектори не работят. Това не е обикновено газово, ГИ е. И сега темп.датчик, 5-та дюза или бобина да е проблема?
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Виж дюзата първо
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Аз ли съм тъп или не мога да я локализирам по картинка. Някой може ли да посочи къде е?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Запалих и успях да обърна на газ. Поведението е същото като на бензин. Тресе, няма мощност и т.н Как я обърнах - задържам копчето на ГИ и то минава на газ мисля. Мерих още веднъж температурният датчик - 2.3 килоома като е студена. На газ до колкото знам 5-тата дюза не играе роля. Студена и не държи обороти както трябва - педала го пускам рязко и оборотите падат рязко. Клапата на празният ход съм я чистил с бензин, друго не съм й пипал. След това без проблеми вървеше известно време и изскочи тоя проблем.
Инжектора за студен старт ми се оказа с рязан кабел, свързан към компа на газовата уредба. Мамичката им газаджийска, цялата електрическа инсталация ще обикалям, да им гледам бакиите.
Мерих IAC клапата за празният ход, напрежението до нея, състоянието на дебитомера и каквото се седя друго да меря. Моля някой за идея, че няма какво да меря вече. И температурният сензор за въздуха мерих.
Инжектора за студен старт ми се оказа с рязан кабел, свързан към компа на газовата уредба. Мамичката им газаджийска, цялата електрическа инсталация ще обикалям, да им гледам бакиите.
Мерих IAC клапата за празният ход, напрежението до нея, състоянието на дебитомера и каквото се седя друго да меря. Моля някой за идея, че няма какво да меря вече. И температурният сензор за въздуха мерих.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Да добавя - като паля, прекъсва или се опитва да гасне, трудно форсира докато позагрее малко. И ако опитам да форсирам, чувам леко изпаткване от ауспуха 1-2 пъти. До 2000 оборота докато не загрее малко няма мощност и не може да отлепи като почне да поддържа обороти. Като загре малко върви все едно нищо й няма. Капачка Тръктек нова, палчето е ново, свещите са Беру.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Мерих и бобината днес. Точно по Аутодата са данните - по-малко от 1 ом между терминалите, скрити от капачката. Между терминал 15 и там където се мушка лулата на бобината има съпротивление около 3.7 килоома.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Задача с повишена трудност - "По картинката намерете 5-тата дюза" Оказва се, че може да няма такава ли?
ЦЪК - картинка 1
ЦЪК - картинка 2
ЦЪК - картинка 1
ЦЪК - картинка 2
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Pistov и 236 госта