Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Stopanski
Мнения: 165
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2.0 GTI 115 1994
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот Stopanski » Вто 09 юни 2015 19:37


Колега въпроса ти за маркучите,няма значение кой маркуч къде е закачен на кутията вакума е еднакъв и за двата аз при мен този за клапата вътре съм го махнал и на отвора дето беше закачен за кутията съм го затапил да не влиза въздух или излиза за да може другият маркуч който ходи към дросела да си прави вакум без проблем.Впрочем този маркуч който казваш че ходи в дросела,преди дросела трябва да имаш 3-ник там се разклонява за дросел клапата и за бар-регулатора на бензина който е в рейката на дюзите него можеш да го провериш когато колата е работила и я загасиш дали пуска бензин в маркуча и да го вкарва по него във филтъра тогава също се получава детонации и гърмежи,даване пукане и т.н.




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Вто 09 юни 2015 20:18


Stopanski написа:можеш да го провериш когато колата е работила и я загасиш дали пуска бензин в маркуча и да го вкарва по него във филтъра тогава също се получава детонации и гърмежи,даване пукане и т.н.

Чисти са маркученцата. Мисля си дали не може да влияе зле на регулатора за налягане на горивото, ако вакуума леко го няма.
Jack Krauser написа:Това, че имаш ток до кабелите не означава, че свещите са изправни.

Човек, сменил съм 12 броя свещи. Искаш да кажеш, че нито една от тия свещи, с които колата е работила, вече не работят? Въздушният филтър не е нещо мръсен. Мисля си дали не е от вакуума за клапата в кутията, който отива към регулатора за налягането. Не знам.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Сря 10 юни 2015 10:56


Мда. Нещата пак са подобни. Последната идея ми е да сменя и да пусна директно вакуумно маркуче от дроселовата към вакуумният регулатор за налягане на горивото. Направо си побългарих колата. :screwy


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11918
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 10 юни 2015 18:35


И още едно побългаряване в тоя ред на мисли. Не съм сигурен, но би трябвало поне при пасат и сеат толедо го има, под кутията за възд филтър има едно канистър ли беше, кръгло и в него влизат два маркуча. Тая дивотия и извади маркучите и ги затапи, обира бензинови изпарения от резервоара и на не знам какъв принцип обогатява горивната смес с тях. Махни и му затисни и вакумните маркучи с които не управлява


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Сря 10 юни 2015 19:23


К.Одаджийски написа:И още едно побългаряване в тоя ред на мисли

Да, има канистър, но няма никакъв проблем с маркучите там и всичко изглежда здраво. От там такива дертове ли ще прави? Съмнявам се. Дори и тия побългарявания, ако нещата не са се подобрили...съм ги направил май напразно. Каня се да си купувам VAG COM KKL кабел. Сега бензиновият регулатор е директно към дросела с маркуче 3.2mm, чисто ново.


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот vladovelin » Сря 10 юни 2015 19:52


Преди време имах проблем с този канистер, който изсмуква бензиновите пари.При изчакване на светофар колата започна да гасне не искаше да подържа обороти ПХ. Закарах я в сервиза и намериха спукан маркуч-от електомагнитния клапан единият маркуч отива покрай дроселклапата /заобикаля я/ и влиза след нея в смукателния колектор.Там на завоя едно специално маркучле беше спукано и не подържаше 800 об за ПХ. Смениха го с парче най обикновен маркуч и нещата се оправиха вече няколко години е с него.
В понеделник ходих до сервиза да питам за друго нещо и попитах и за този клапан на канистера.Запалиха мотора, хвана го монтьора с ръка и подаде газ от дроселклапата.Клапана започна да получава команди от компа и се усещаше как отваря и затваря.Някои казват че го чуват,когато сработва.Аз моя не съм го чувал, но с ръка се усеща.
При обороти на ПХ и студен двигател не трябва да отваря.Само при високи обороти отваря за изсмукване на бензиновите пари.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Чет 11 юни 2015 17:24


Утре би трябвало да дойде кабелчето за диагностика. Явно без него няма да се оправя. Ще ви помоля да помагате по въпроса, че за първи път ще пипам подобно нещо. Надявам се да стане - KKL ала-бала кабела. Уж поддържа Jetta/Golf MK3


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13434
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот kris11 » Чет 11 юни 2015 19:20


инжектопляктор - да ти изпратя ли 1 кибритче или запалка за моя сметка ? :mrgreen
провери си дебитомера. По стари спомени на ПХ трябва да има на него 0,9-0,95в / на А 155 беше същия изрод на Бош/. При гърмеж се криви оста на клапата и клапата сърже в корпуса. Във форума имаше тема и снимки по ремонта на дебитомера и изправяне на остта на клапата. използвал съм ги преди много години за да оправя дебитомера. При мен тогава кихна от пробити / сцепени от долната страна /гумени втулки от колектора към интейка и ментета на Голден Лодж .Хубав гърмеж и до там.Нямам линк към темата , но я поптърси.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Чет 11 юни 2015 20:48


kris11 написа:провери си дебитомера

Kris, клапата на дебиломера се върти най-свободно. Свалял съм дебитомера, мерих съпротивление, също както температурният датчик в дебитомера, както и гледах за крива ос на клапата и трудно вървене. Перфектен е откъм вървене на клапата, за състояние на пистите трябва да го отворя, съпротивлението долу-горе равномерно обаче се сменя при мърдане на клапата.
Никога не ми е гърмяло, да троши нещо. Имало е някакви детонации, но не да криви нещо и ги имало в изпускателният колектор.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13434
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот kris11 » Пет 12 юни 2015 9:22


Горивен ф-р сменян ли е? Измери и налягането на бензина от помпата.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пет 12 юни 2015 9:26


kris11 написа:Измери и налягането на бензина от помпата.

Нямам с какво. Чакам кабела за диагностика по Еконт. :banghead А иначе - сигурно ти говори нещо факта, че и при опит да се обърне на газ(като имаше) пак има подобен проблем? :smile


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 826
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот 4i4o-dido » Пет 12 юни 2015 9:35


и мислиш че с кабла ще видиш налягането на вензина?


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пет 12 юни 2015 9:42


4i4o-dido написа:и мислиш че с кабла ще видиш налягането на вензина?

Не. Надявам се евентуално да излезе нещо, което да покаже проблем от подобен род. И не виждам как играе на газ налягането на бензина? :smile
Евентуално ще си разкача манометъра от единият уред, ако се наложи. :neutral


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пет 12 юни 2015 15:01


Пуснах кабела. Грешки има, но само това, което е по-долу. Какво друго мога да направя с кабелчето и има ли някъде пълна версия на софтуера? Чета тук ламбда сонда, но не знам как тя може да ми обърка нещо.
Между другото, тия грешки са нови. Вчера разкачих акумулатора за дозареждане и до днес колата не съм я палил.
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 037 906 024 AG
Component and/or Version: DIGIFANT 1.7 1576PMC
Software Coding:
Work Shop Code:
2 Faults Found:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermittent
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
03-10 - Please Register/Activate - Intermittent


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13434
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот kris11 » Пет 12 юни 2015 21:34


не си регистрирал Ваг Кома, грешка в ламбдата , но това не значи нищо - виж я на живи данни.
Измери си налягането на бензина. 1 манометър е 6-7 лв,1 маркуч1 и 2 скоби. - вс. под 10 лв



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта