Vento 94г. 2E - студена пали трудно
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Колега въпроса ти за маркучите,няма значение кой маркуч къде е закачен на кутията вакума е еднакъв и за двата аз при мен този за клапата вътре съм го махнал и на отвора дето беше закачен за кутията съм го затапил да не влиза въздух или излиза за да може другият маркуч който ходи към дросела да си прави вакум без проблем.Впрочем този маркуч който казваш че ходи в дросела,преди дросела трябва да имаш 3-ник там се разклонява за дросел клапата и за бар-регулатора на бензина който е в рейката на дюзите него можеш да го провериш когато колата е работила и я загасиш дали пуска бензин в маркуча и да го вкарва по него във филтъра тогава също се получава детонации и гърмежи,даване пукане и т.н.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Stopanski написа:можеш да го провериш когато колата е работила и я загасиш дали пуска бензин в маркуча и да го вкарва по него във филтъра тогава също се получава детонации и гърмежи,даване пукане и т.н.
Чисти са маркученцата. Мисля си дали не може да влияе зле на регулатора за налягане на горивото, ако вакуума леко го няма.
Jack Krauser написа:Това, че имаш ток до кабелите не означава, че свещите са изправни.
Човек, сменил съм 12 броя свещи. Искаш да кажеш, че нито една от тия свещи, с които колата е работила, вече не работят? Въздушният филтър не е нещо мръсен. Мисля си дали не е от вакуума за клапата в кутията, който отива към регулатора за налягането. Не знам.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Мда. Нещата пак са подобни. Последната идея ми е да сменя и да пусна директно вакуумно маркуче от дроселовата към вакуумният регулатор за налягане на горивото. Направо си побългарих колата.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
И още едно побългаряване в тоя ред на мисли. Не съм сигурен, но би трябвало поне при пасат и сеат толедо го има, под кутията за възд филтър има едно канистър ли беше, кръгло и в него влизат два маркуча. Тая дивотия и извади маркучите и ги затапи, обира бензинови изпарения от резервоара и на не знам какъв принцип обогатява горивната смес с тях. Махни и му затисни и вакумните маркучи с които не управлява
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
К.Одаджийски написа:И още едно побългаряване в тоя ред на мисли
Да, има канистър, но няма никакъв проблем с маркучите там и всичко изглежда здраво. От там такива дертове ли ще прави? Съмнявам се. Дори и тия побългарявания, ако нещата не са се подобрили...съм ги направил май напразно. Каня се да си купувам VAG COM KKL кабел. Сега бензиновият регулатор е директно към дросела с маркуче 3.2mm, чисто ново.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Преди време имах проблем с този канистер, който изсмуква бензиновите пари.При изчакване на светофар колата започна да гасне не искаше да подържа обороти ПХ. Закарах я в сервиза и намериха спукан маркуч-от електомагнитния клапан единият маркуч отива покрай дроселклапата /заобикаля я/ и влиза след нея в смукателния колектор.Там на завоя едно специално маркучле беше спукано и не подържаше 800 об за ПХ. Смениха го с парче най обикновен маркуч и нещата се оправиха вече няколко години е с него.
В понеделник ходих до сервиза да питам за друго нещо и попитах и за този клапан на канистера.Запалиха мотора, хвана го монтьора с ръка и подаде газ от дроселклапата.Клапана започна да получава команди от компа и се усещаше как отваря и затваря.Някои казват че го чуват,когато сработва.Аз моя не съм го чувал, но с ръка се усеща.
При обороти на ПХ и студен двигател не трябва да отваря.Само при високи обороти отваря за изсмукване на бензиновите пари.
В понеделник ходих до сервиза да питам за друго нещо и попитах и за този клапан на канистера.Запалиха мотора, хвана го монтьора с ръка и подаде газ от дроселклапата.Клапана започна да получава команди от компа и се усещаше как отваря и затваря.Някои казват че го чуват,когато сработва.Аз моя не съм го чувал, но с ръка се усеща.
При обороти на ПХ и студен двигател не трябва да отваря.Само при високи обороти отваря за изсмукване на бензиновите пари.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Утре би трябвало да дойде кабелчето за диагностика. Явно без него няма да се оправя. Ще ви помоля да помагате по въпроса, че за първи път ще пипам подобно нещо. Надявам се да стане - KKL ала-бала кабела. Уж поддържа Jetta/Golf MK3
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
инжектопляктор - да ти изпратя ли 1 кибритче или запалка за моя сметка ?
провери си дебитомера. По стари спомени на ПХ трябва да има на него 0,9-0,95в / на А 155 беше същия изрод на Бош/. При гърмеж се криви оста на клапата и клапата сърже в корпуса. Във форума имаше тема и снимки по ремонта на дебитомера и изправяне на остта на клапата. използвал съм ги преди много години за да оправя дебитомера. При мен тогава кихна от пробити / сцепени от долната страна /гумени втулки от колектора към интейка и ментета на Голден Лодж .Хубав гърмеж и до там.Нямам линк към темата , но я поптърси.
провери си дебитомера. По стари спомени на ПХ трябва да има на него 0,9-0,95в / на А 155 беше същия изрод на Бош/. При гърмеж се криви оста на клапата и клапата сърже в корпуса. Във форума имаше тема и снимки по ремонта на дебитомера и изправяне на остта на клапата. използвал съм ги преди много години за да оправя дебитомера. При мен тогава кихна от пробити / сцепени от долната страна /гумени втулки от колектора към интейка и ментета на Голден Лодж .Хубав гърмеж и до там.Нямам линк към темата , но я поптърси.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
kris11 написа:провери си дебитомера
Kris, клапата на дебиломера се върти най-свободно. Свалял съм дебитомера, мерих съпротивление, също както температурният датчик в дебитомера, както и гледах за крива ос на клапата и трудно вървене. Перфектен е откъм вървене на клапата, за състояние на пистите трябва да го отворя, съпротивлението долу-горе равномерно обаче се сменя при мърдане на клапата.
Никога не ми е гърмяло, да троши нещо. Имало е някакви детонации, но не да криви нещо и ги имало в изпускателният колектор.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Горивен ф-р сменян ли е? Измери и налягането на бензина от помпата.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
kris11 написа:Измери и налягането на бензина от помпата.
Нямам с какво. Чакам кабела за диагностика по Еконт. А иначе - сигурно ти говори нещо факта, че и при опит да се обърне на газ(като имаше) пак има подобен проблем?
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
и мислиш че с кабла ще видиш налягането на вензина?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
4i4o-dido написа:и мислиш че с кабла ще видиш налягането на вензина?
Не. Надявам се евентуално да излезе нещо, което да покаже проблем от подобен род. И не виждам как играе на газ налягането на бензина?
Евентуално ще си разкача манометъра от единият уред, ако се наложи.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
Пуснах кабела. Грешки има, но само това, което е по-долу. Какво друго мога да направя с кабелчето и има ли някъде пълна версия на софтуера? Чета тук ламбда сонда, но не знам как тя може да ми обърка нещо.
Между другото, тия грешки са нови. Вчера разкачих акумулатора за дозареждане и до днес колата не съм я палил.
Между другото, тия грешки са нови. Вчера разкачих акумулатора за дозареждане и до днес колата не съм я палил.
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 037 906 024 AG
Component and/or Version: DIGIFANT 1.7 1576PMC
Software Coding:
Work Shop Code:
2 Faults Found:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03-10 - No Signal - Intermittent
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
03-10 - Please Register/Activate - Intermittent
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Vento 94 2E - студена пали трудно
не си регистрирал Ваг Кома, грешка в ламбдата , но това не значи нищо - виж я на живи данни.
Измери си налягането на бензина. 1 манометър е 6-7 лв,1 маркуч1 и 2 скоби. - вс. под 10 лв
Измери си налягането на бензина. 1 манометър е 6-7 лв,1 маркуч1 и 2 скоби. - вс. под 10 лв
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта