kris11 написа:виж я на живи данни.
Видях я на живи данни. На Ваг Кома мога ли да имам 100% вяра? Ако имам вяра на компа и програмата, значи цялата тема беше безсмислена и колата щях да я оправя 1 седмица назад, ако имах кабел за диагностика, за който се "стисках".
Противно на измерванията с мултимер, според които сензора за температурата на охладителната течност е в норма по аутодата, пускам блок 1 измервания във Ваг Ком. След няколко секунди сензора за температура на антифриза започва да показва рязко 120 градуса. На таблото температурата в същото време не превишава 80-90 градуса и не виждам как може да показва 120 градуса, което е прегряващ двигател. Перката на вентилатора трябва да сработи някъде около 90 и тя си работи и се включва. При изваден сензор температурата е -40 градуса. При сложен резистор 3Килоома температурата в живите данни става 16 градуса, което по аутодата е в норми. Ако съдя по данните, които са дадени, като се пусне тока на сензора за температура на антифриза, където напрежението на измерване е 12V, до колкото знам, датчика за температура дава на късо.
Ще бъде ли фатално да вържа 2-3 килоома резистор на буксата, вместо да използвам температурният датчик, докато стане понеделник, за да ходя да диря и купувам такъв? Никога не съм и предполагал, че е възможно да меря 5-6 секунди съпротивление на датчика с мултимер, да няма ядове и изведнъж като го пуснеш в реален режим, да дава късо.