Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пет 12 юни 2015 21:46


kris11 написа:виж я на живи данни.

Видях я на живи данни. На Ваг Кома мога ли да имам 100% вяра? Ако имам вяра на компа и програмата, значи цялата тема беше безсмислена и колата щях да я оправя 1 седмица назад, ако имах кабел за диагностика, за който се "стисках". :banghead
Противно на измерванията с мултимер, според които сензора за температурата на охладителната течност е в норма по аутодата, пускам блок 1 измервания във Ваг Ком. След няколко секунди сензора за температура на антифриза започва да показва рязко 120 градуса. На таблото температурата в същото време не превишава 80-90 градуса и не виждам как може да показва 120 градуса, което е прегряващ двигател. Перката на вентилатора трябва да сработи някъде около 90 и тя си работи и се включва. При изваден сензор температурата е -40 градуса. При сложен резистор 3Килоома температурата в живите данни става 16 градуса, което по аутодата е в норми. Ако съдя по данните, които са дадени, като се пусне тока на сензора за температура на антифриза, където напрежението на измерване е 12V, до колкото знам, датчика за температура дава на късо.
Ще бъде ли фатално да вържа 2-3 килоома резистор на буксата, вместо да използвам температурният датчик, докато стане понеделник, за да ходя да диря и купувам такъв? Никога не съм и предполагал, че е възможно да меря 5-6 секунди съпротивление на датчика с мултимер, да няма ядове и изведнъж като го пуснеш в реален режим, да дава късо.
Изображение




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот Bai Sando » Пет 12 юни 2015 21:53


Като ти разправям,да не вярваш на мултицети и данни от аутодата....


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пет 12 юни 2015 21:55


Bai Sando написа:Като ти разправям,да не вярваш на мултицети и данни от аутодата....

Данните са ОК в аутодата. Като вържа 3 килоома резистор, компа казва 16-18градуса. Което е напълно по аутодата.
Ползва ли вентилатора на колата тоя датчик, да знам дали мога да вържа резистор или има опасност да я прегрея на място?
С колите съм бос, но с компютрите се разбирам. :smile


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот Bai Sando » Съб 13 юни 2015 13:53


Не.Тоя датчик е за таблото и за компютъра.Ако си забелязал е с 4 кабела.Демек са два термодатчика обединени в едно.
На по-старите модели голф 2 и пасат са с отделни датчици за табло и комп(ако има).
Иначе датчика за вентилатора е завит на самия радиатор.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 13 юни 2015 18:54


Откога ти пея да отидеш при някой да ти я прочете..... Честит ти кабел и стискаме палци разрешен проблем.
С 3 килоома съпротивление пали ли като хората?


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Съб 13 юни 2015 19:18


К.Одаджийски написа:С 3 килоома съпротивление пали ли като хората?

Тъй като гледам - пали. А то диагностиката 1 път да я закачат по нашите ширини 15-17лв и трудно се навиват, защото "колата била стара, нямало да я хване софтуера, кабела" и т.н.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 13 юни 2015 22:35


Ми покарай така утре и ако няма ядове в понеделник ходи си вземи нов датчик и си свиркай


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пон 15 юни 2015 12:33


Взех някакъв датчик. Където ходих имаше само 1 - 10лв. Кой знае какъв е, дано да работи. :gruebel


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Вто 16 юни 2015 23:17


Ми...Решено. Сложих го датчика за цели 10лв от Евро-то май. Към всички, които си блъскат главата - не вярвайте безрезервно на мултиметрите, що иде реч до колите. :beer Обаче ще има и настройки по горивната система...


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Мнениеот kris11 » Чет 18 юни 2015 19:35


от евро = скоро пак смяна . Един датчик включвател на радиатора изкара цели 3,5 час . Повече оттам дори обикновен боолт/винт.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пет 19 юни 2015 12:29


kris11 написа:от евро = скоро пак смяна .

Стига бе! Черна станция! :icon_lol За старата кола бензиновата помпа беше купена от там. Бачка вече 2 години. Явно е малко каквото случиш. Но не е задължително от Евро-то да са боклуци. При нас половината сервизи зареждат от ЕВРО-то или няколко други вносители.
Какво, да дам 60лв за "оргинъл" датчик, който е термистор в пластмасов корпус? Много нагли са с тия авточасти.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Мнениеот stefan4o » Пет 19 юни 2015 12:33


инжектопляктор написа: При нас половината сервизи зареждат от ЕВРО-то или няколко други вносители.

Е те ако слагаха само хубави/оригинални части, нали се сещаш, че ще им намалее работата :Mr Green Fun
Така хем клиентът е доволен, че е минал тънко, хем те догодина пак ще имат работа по колата му :mhihi


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пет 19 юни 2015 12:37


stefan4o написа:Е те ако слагаха само хубави/оригинални части, нали се сещаш, че ще им намалее работата

..Сега ако кажеш, че на тъз твойтъ джетъ й слагаш само оригинални части, където има някои, които като ги събереш заедно, струват повече от цялата джета... Какво да си говорим, Стефанчо. Факт е, че искаме с нищо - нещо. И пари все нямаме. От къде пък по принцип да зареждат сервизите, като Евро-то и някои други фирми са вносители?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Мнениеот stefan4o » Пет 19 юни 2015 12:46


Не слагам само оригинални части, но слагам поне средна хубост или най-читавите след оригиналните. За справка:
1. Ремък - Конти
2. Обт.ролка - Рувил (опакована ИНА)
3. Масло Кастрол Магнатек 10в40 + маслен филтър МАНН
4. Шарнири - Рувил
5. Наскоро взех и амортисьори Мейле.
6. Накладки ТРВ, дискове Мейле отпред.
Карам на газ предимно, но сипвам и бензин 100 октана или 96супер на Петрол.
От Евро 07 не съм купувал никога нищо за колата си, няма и да го направя вероятно.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Мнениеот kris11 » Пет 19 юни 2015 21:50


1 път сбърках и купих датчик включватл от Евро 07 - ами работи цели 3,5 часа .А не мерси повече нищо - стига гърч по смяната на канал.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], mytak69, Serto0 и 88 госта